چاپ کد خبر: 116472
23 تیر 1402

این زن در جستجوی پدر و مادر واقعی اش است کُمکش کنید+عکس

زنی ۴۱ ساله ای  که در شیراز زندگی می کند همچنان در جستجوی  خانواده و پدر ومادر واقعی خودش است.

به گزارش اول فارس ، این زن ۴۱ ساله در شیراز می گوید ۴۰ سال پیش در حالی که کودکی حدودا یکسال و چند ماهی از تولدش گذشته بود در یکی از خیابان های شیراز پیدا شده و تحویل یکی از مراکز حمایتی شیراز گردید

این زن ساکن در شهر شیراز می گوید در تاریخ شهریور سال ۱۳۶۲ در سن یک سال و نیم حدودا ، توسط ژاندارمری شیراز به عنوان گم شده به بهزیستی کوی زهرا در شیراز سپرده شده است که تنها چند روز بعد توسط یک خانواده به فرزندی پذیرفته شد.

این زن شیرازی می گوید چون کودکی بیش نبودم چیزی از والدین اصلی خودم بیاد ندارم و در سن ۳۰ سالگی مادر (خوانده) ام واقعیت زندگی ام را  به من گفت و بیش از ده سال است  که در جستجوی هویت اصلی خودم هستم .

این زن به خبرنگار اول فارس گفت: در برخی از شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک سعی کردم با انتشار عکس هایی که توسط پدر و مادر خوانده ام در کودکی از من گرفته شده تلاش کردم شاید نشانی یا اطلاعاتی از هویت اصلی خودم بیابم.

%D8%B9%DA%A9%D8%B3 %DA%AF%D9%85%D8%B4%D8%AF%D9%87

این زن می گوید در پرونده متشکله در شیرخوارگاه بهزیستی برایم در سال ۱۳۶۲  نام طیبه برایم نوشته شده ، شاید اسم اصلی ام باشد ، شاید خودم با زبان کودکانه آن نام را به مامورین یا کسانی که مرا یافته بودند گفته باشم و دقیقا کسی نمی داند چرا نام من در پرونده طیبه درج شده است.
او به اول فارس گفت: مشخصات ظاهری ام در آن زمان موهای مجعد و بلند و رنگ پوست ام نیز سفید بوده است.

این زن که اکنون در شیراز زندگی می کند و ازدواج کرده و دارای خانواده و فرزند است  از همه هموطنان خواسته است اگر درباره این موضوع  وهویت اصلی او اطلاعاتی دارند از طریق مختلف در میان بگذارند ، حتی اگر خدا ناکرده والدین اصلی اش هم در قید حیات نباشند.

در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی در این مورد در یافتن والدین و خانواده این فرد کمکی بکند به آیدی خود ایشان در اینستاگرام painter.a67 (از طریق دایرکت) به ایشان پیام دهند.

تصویر دختر گمشده

او افزود در پی درج گزارش قبلی در اول فارس  برخی خانواده هایی که فرزندی گمشده با شرایط من داشتند تماس گرفتند که  با پنج  خانواده تست  ژنتیک دی ان آ (DNA)  دادم ، اولین خانواده از تبریز بودند و به ترتیب کهکیلویه ، کازرون ،  خرامه و  یک خانواده قشقایی اهل شیراز ، که نتیجه همه منفی بود ،

وی اکنون از هموطنان عزیز می خواهد اگر اطلاعاتی در مورد این موضوع دارند فقط از طریق واتس آپ  شماره ۰۹۳۹۱۰۲۸۹۸۲ پیام بفرستید .

لازم به یادآوری است این شماره امکان پاسخگویی تلفنی یا پیامکی ندارد.

شیوه نگهداری صحیح کاکتوس در خانه که گُلفروش ها به کسی نمی گویند

زیباترین عکس های خنده دار حیوانات خانگی را ببینید و صفا کنید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس پنجشنبه , ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۲۵

واقعا سخته که هویت نداشته باشی انگار که تو هوا معلق باشی خدایا به حضرت رقیه سه ساله قسمت میدهم خودت کمکش کنه که از این سر در گمی بیاد بیرون الهی امین

ناشناس چهارشنبه , ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸

سلام انشاالله هرچی سریعتر خانوادهاش پیدا کنه این خواهر محترم
درسال ۶۲ جنگ زاده های زیادی به شیراز مهاجرت کردند بهتر است پیگیر شهر های جنوبی و جنگ زده هم باشد
بهترین سرنخ محله ای هست که در آن پیدا شده

ناشناس چهارشنبه , ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۱۶

باسلام.امیدوارم هرچه زودتروالدینش راپیداکند.وبه ارزویش برسد.
بنطرمن باتوجه به عکس گرفته شده میتواندبه عکاسی های محل زندگی ۴۱ سال قبلشون که کوهی زهرا بوده مراجعه نمایید .شایدان دوتاعکس توسط ان عکاسی ها گرفته شده باشه وانها هم والدینشان بشناسند.اینکارهم ضرری ندارد.
خدایا به عظمتت کمکش کن.ممنونم.

مخاطب چهارشنبه , ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۱۱

خدا کریمه ایشالا پیداشون کنید

ناشناس دوشنبه , ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

انشالله پیدا کنه خانوادش رو

ناشناس دوشنبه , ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۵۱

از هموطنانم خواهشمندم این موضوع برای دوستان وآشنایان خودتون تعریف کنید

شاید کمکی بشود و زودتر این خانم محترمه خانواده خودشو پیدا کند

انشاالله

آخرین اخبار