چاپ کد خبر: 134599
28 بهمن 1402

با توجه به مدل دست به سینه شدن خود ویژگی های جالب شخصیت خود را کشف کنید

معمولا دست به سینه شدن را یه نوع عمل ناخواسته و در برخی اوقات حالت دفاعی دارد.شاید این یک عمل ساده و طبیعی به نظر برسد اما باید بدانید حتی همین عمل ساده می تواند پر از مفهوم و معنا در مورد شخصیت شما داشته باشد.

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید شما مانند کدام یک دست به سینه می شوید تا ویژگی های شخصیتی خود را بشناسید.

شخصیت شناسی
شماره ۱ : دست راست بیرون

اگر گزینه ۱ را انتخاب کردید و بهتر بگوییم، تصویر اول زبان بدن شماست، پس فردی هستید که در هنگام تصمیم گیری عقلانیت او مشخص می شود. در عشق بهتر است کمی آسان بگیرید و از سخت گیری زیاد دوری کنید، زیرا می توانید به راحتی دیگران را تفسیر کنید بدون اینکه نیازی به بیان صریح چیزهایی به شما داشته باشند، و با تفسیر نادرست با ترس از صدمه زدن به دیگران در بلاتکلیفی می مانید. همیشه از حرف دلتان پیروی می کنید و تنها دلیلی که ممکن است بررسی و ارزیابی دقیق تری انجام دهید زمانی است که ارزش فوق العاده بالایی داشته باشد و آن تصمیم به تغییر زندگی تان ارتباطی داشته باشد.

در عشق، شما بسیار فهمیده و بخشنده هستید. شما مسئولیت پذیری عاطفی زیادی دارید و همیشه به دنبال نشان دادن وفاداری هستید، حتی زمانی که شرایط متشنج است. در عشق و ابراز علاقه، به سادگی و خیلی راحت از ادامه مسیر و رسیدن به هدف خود دست برنمیدارید و هر بار راهی پیدا می کنید که به فرد مورد علاقه تان نشان دهید که او را دوست دارید.

شماره ۲ : دست چپ بیرون

اگر ترجیح می دهید دست هایتان را به شکلی دست به سینه کنید که دست چپ روی بازوی راست قرار بگیرد، پس شخصی بسیار اهل عمل هستید و دوست دارید از عقل و منطق استفاده کنید. تحت هیچ شرایطی اجازه نمی دهید احساسات، عواطف و قلبتان روی داوری شما نسبت به دیگران و یا مسائل زندگی تاثیر بگذارد. حال این مسائل چه شخصی باشند چه حرفه ای، قبل از داوری و رسیدن به نتیجه گیری کلی، آنها را منتقدانه بررسی می کنید. این شیوه دقیق برای رو به رو شدن با مردم و موقعیت های مختلف، موجب جذب آنها به سمت شما می شود، در عین حال ممکن است بسیاری از آنها شیفته تان شوند!

دوستانتان شما را به عنوان شخصی باهوش، طعنه زننده، شوخ طبع و کسی که می تواند دیگران را بخنداند، می شناسند. شوخی های کوتاهتان فراموش نشدنی هستند و طور غیرقابل باوری تیزبین هستید، کسی که می تواند حقه و فریب را به خوبی تشخیص دهد و از این رو دور زدن شما برای دیگران سخت است. شخصیتی جالب توجه و شیوه ای بسیار ماهرانه و جذاب در باز کردن سر صحبت با فرد مقابل را دارید که این یکی از اولین دلایلی است که شریک زندگیتان به سادگی با شما ارتباط برقرار کرده و از مکالمات عمیقی که می توانید با او داشته باشید، لذت می برد.

شماره ۳ : هر دو دست بیرون

اگر کسی هستید که هر دو دست تان را روی بازوهای مقابل قرار می دهید، پس فردی هستید که در نوع خود منحصربه فرد است! می توان گفت شما فردی باشید که امنیت و اطمینان زیادی از خود نشان می دهد و همین باور، موجب اعتماد بنفس مناسب در شما می شود. خانواده شما مهمترین چیزی است که دارید و می توانید همه چیز را برای آنها بدهید به دلیل همین ویژگی است که در عشق جزو بهترین ها محسوب می شوید. مهم نیست که چه اتفاقی در دنیای بیرون برایتان بیفتد، درهر صورت تلاش می کنید که درون خود را به فوق‌العاده ترین شکل ممکن هدایت و رشد دهید. بسیار متمرکز روی چیزهایی هستید که تقدیرتان در انجام آنهاست و در مورد انواع تصمیم هایی که با آنها راحت هستید، بسیار واضح و شفاف عمل می کنید. حس اقتدار داشته و در عین حال رفتاری قابل دسترس دارید، از این رو به مردم انگیزه می دهد که از شما طلب کمک کنند. یک رهبر از خود گذشته که به احساسات و عقاید دیگران اهمیت می دهد و راه حلی به نفع همه ارائه می دهد.

شخصیت رک، صادق و روشن فکرتان باعث می شود به گزارش پرشین وی همه در اطراف شما احساس راحتی داشته باشند و البته به همین دلیل نیز برایتان احترام قائل هستند. وقتی نوبت به رابطه های عاشقانه می رسد، شما اولین قدم را برمی دارید ممکن است این اولین قدم پس از یک دعوا باشد و یا اینکه برای اولین بار به شخصی نزدیک شوید. شریک زندگتان همیشه از بابت عملکردهای خردمندانتان از شما راضی است حال این عمل ممکن است آشپزی برای او باشد و یا خرید گل مورد علاقه اش و یا رزرو یک سفر غیرمنتظره برای گذراندن تعطیلات. رابطه شما بلندمدت، پربار و عمیق است.

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار