چاپ کد خبر: 102329
29 دی 1401

تخریب ۳۰ ویلا در محمد آباد جهرم با حکم قضایی +تصویر

تخریب ویلا در جهرم

با تخریب ۳۰ ویلای غیر مجار در منطقه محمد آباد جهرم بیش از سه هکتار از اراضی این منطقه آزاد سازی شد .

به گزارش اول فارس ، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جهرم با اعلام این خبر گفت:‌ این اقدام در راستای پیگیری احیاء حقوق عامه و برخورد با سوء استفاده اشخاص در تغییر غیر مجاز کاربری اراضی و باغها پس از صدور آراء قضایی انجام شد.

عباس روستا زاده با بیان اینکه آراء رسیدگی به تغییر کاربری های غیر مجاز و همچنین ساخت و ساز های غیر قانونی پیرو شکایت اداره جهاد کشاورزی پیش از این در شعب دادگاه کیفری جهرم صادر و روند رسیدگی به اعتراض انجام شده بود، گفت: این آراء پس از قطعیت در محاکم تجدید نظر استان در دستور کار اجرا قرار گرفت و پیش از اجرا سیر قانونی ابلاغ آرا و اخطار اجرا مطابق ضوابط به متصرفان اعلام شد.

photo ۲۰۲۳ ۰۱ ۲۰ ۱۱ ۵۳ ۱۸

وی با بیان اینکه به متصرفان توصیه شده بود که تخریب مستحدثات و ابنیه های غیر مجاز توسط خود آنان انجام پذیرد گفت: عدم توجه تعداد زیادی از این افراد به اخطار کتبی اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب جهرم باعث شد این حکم با هماهنگی نیروهای انتظامی و نهاد های متولی امر زمین در دستور کار قرار گیرد .

photo ۲۰۲۳ ۰۱ ۲۰ ۱۱ ۵۵ ۱۴

 

شما هم نظر بدهید

فال حافظ امروز ۳۰ دی ماه با تفسیر زیبا و دقیق

این ۲۱ نکته را رعایت کنید تا برای همیشه جوان بمانید !

عکسی نادر و دیدنی از مردم در شیراز ۹۴ سال پیش

در کانال اول فارس عضو شوید 

اشاره 1

 کانال اول فارس در  ایتا 

 کانال اول فارس در سروش

کانال اول فارس در روبیکا

 کانال اول فارس در  بله 

کانال اول فارس در واتساپ

 کانال اول فارس در  تلگرام

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

محمد مقدس سه شنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱

تخریب ها هیچ خدمتی به مردم واین نظام نیست .چون کشاورزی وباغداری به دلیل خواب چندین ساله جهاد کشاورزی استان فارس و عدم توانایی کنترل آفات به ویژه زوال مرکبات وخشکسالی های پی درپی ازبین رفته. وبا این مانورها باغداری وکشاورزی احیا نمیشه فکر دیگری کنید این قدر مردم را علیه این نظام آشفته نکنید

آخرین اخبار