چاپ کد خبر: 129811
5 دی 1402

تخریب ۵۱ باغ شهری و تغییر کاربری غیر مجاز در گراش با دستور قضایی

فرمانده انتظامی گراش از تخریب تغییر کاربری ۸۵ هزار متر اراضی کشاورزی به ارزش ۱۷۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

خریب ۵۱ باغ شهری و تغییر کاربری غیر مجاز در گراش با دستور قضایی

ه گزارش اول فارس، سرهنگ کرامت کریمی فرمانده انتظامی گراش اظهار کرد: حفظ و حراست از بافت‌های کشاورزی از اولویت‌های مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

او به دریافت خبر تغییر کاربری اراضی کشاورزی و زراعی توسط تعدادی افراد سودجو در روستا‌های اطراف گراش و آغاز تحقیقات پلیسی در این زمینه اشاره و تصریح کرد: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی با مراجع قضایی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی گراش بیان کرد: در بازدید از این زمین‌ها مشخص شد، افرادی سودجو ۸۵ هزار متر اراضی کشاورزی متعلق به خود را تغییر کاربری داده‌اند و به صورت غیرقانونی دیوارکشی و محصور کرده اند.

 در زیر عضو کانال اول فارس شوید:

سرهنگ کریمی با بیان اینکه در این خصوص ۵۱ حکم قضایی اجرا شد، گفت: ارزش زمین‌های تخریب شده برابر نظر کارشناسان ۱۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده افراد متخلف برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری و تغییر کاربری موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر بدهید

گل رز مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا با راز‌هایی درباره نوع ابراز احساساتتان آشنا شوید

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس دوشنبه , ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

شالیزارها را خشگ کردند زمینهای جاصلخیز را با رشوه و راند ونفوذ ارگانها گرفتند جالا برای خالی نبودم عریضه چهارتا از ادمهای بدون پارتی را هم خراب میکنند ولی ابدا سراغ بعضیها نخواهند رفت لواسان ووووووووو به شعور مردم احترام بزارید

خسرو پنجشنبه , ۷ دی ۱۴۰۲ - ۷:۱۶

بزرگترین سود جو خود دولت هست منتهی قدرت دارد رو حرفش حرفی نمی شود زد دولت و چهار کشاورزی اگر دلسوز زمین های کشاورزی بود قبل این ها باید جلو گیری کند نه اینکه تمام زمین های شمال شده ویلای و بهترین جا ها شده برای آقا زاده ها

محمد فرزند ایران سه شنبه , ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

شما فقط بلدید تخریب کنید.
اما متخلفان دوباره میسازند

آخرین اخبار