چاپ کد خبر: 109190
28 فروردین 1402

تست بینایی: ۹۹% افراد نمی توانند جغد را در این کتابخانه پیدا کنند! شما چطور؟

۹۹ درصد از مردم نتوانستند جغد پنهان را در این کتابخانه تشخیص دهند. اگر بتوانید این پازل تصویر اشیاء پنهان را حل کنید، می توانید سطح هوش بینایی، سطح نبوغ و مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید.

picture puzzles with answers find hidden owl11

آیا می توانید جغد پنهان را در این کتابخانه ببینید؟ اگر بتوانید این معمای تصویری را حل کنید، پس جزو افراد ضریب هوشی ۱ درصدی در جهان هستید. این پازل تصویری با هدف آزمایش مهارت های مشاهده و سطح هوش بینایی شما می باشد. در این پازل تصویر، چالش شما این است که جغد پنهان را در این کتابخانه در عرض ۱۱ ثانیه پیدا کنید. پازل های تصویری برای آزمایش IQ شما برای ارزیابی ضریب هوشی شما طراحی شده اند که نشان می دهد چقدر اطلاعات بینایی ارائه شده به شما را درک، درک و تجزیه و تحلیل می کنید.

IQ بینایی چیست؟ این هوش بینایی – فضایی است که در شکستن تست های امتحانی رقابتی مانند توانایی استدلال، استدلال منطقی، آزمون اشکال و جهت، نمایش گرافیکی، استدلال کلامی و غیره بسیار مهم است. افرادی که از خواندن و نوشتن، حل پازل، تفسیر تصاویر یا نمودارها لذت می برند. ، نمودارها، هنرهای تجسمی و غیره. ضریب هوشی بینایی بالاتر نشان دهنده سطوح بالاتر استدلال، توجه و حافظه است.

آیا برای پیدا کردن جغد پنهان در این پازل تصویر آماده هستید؟

شما فقط ۱۱ ثانیه فرصت دارید تا جغد پنهان شده را در تصویر پیدا کنید. چالش پذیرفته شد

اشیای پنهان در تصویر را در ۱۱ ثانیه پیدا کنید، ضریب هوشی خود را آزمایش کنید
یک معمای تصویری جدید باعث شده مردم سر خود را بخارانند. یک جغد در این کتابخانه پنهان شده است. افرادی هستند که در حال قدم زدن در کتابخانه هستند که کتاب ها را مرتب می کنند و تعدادی هم مطالعه می کنند. خوشبختانه، کتابخانه خیلی به هم ریخته نیست، بنابراین باید بتوانیم جغد را به سرعت تشخیص دهیم.

با این حال، تنها ۱ درصد از نابغه ها جغد پنهان را در این تصویر مشاهده کرده اند.

۹۹ درصد مردم تسلیم شدند. آنها گفتند که برای تشخیص جغد پنهان در این پازل، نیاز به چشمان واقعاً شاهین و سطوح بالایی از مهارت های مشاهده است. بگذارید ببینیم آیا می توانید جغد را تشخیص دهید؟

find the hidden object in the picture puzzle

شما ۱۱ ثانیه فرصت دارید! عجله کن! زمان شروع می شود! ۱ ثانیه… ۲ ثانیه…

با دقت به اطراف کتابخانه در این تصویر نگاه کنید. تک تک موارد را به دقت تجزیه و تحلیل کنید. به هر کتاب با دقت نگاه کنید. جغد را می‌توان در هر جایی پنهان کرد، مخصوصاً جایی که انتظارش را ندارید.

برای یافتن جغد پنهان واقعاً باید در این پازل دشوار و با دقت نگاه کنید.

هنوز به دنبال جغد پنهان در این پازل تصویری هستید؟

آیا این «جغد پنهان را در پازل پیدا کنید» را با دوستان و خانواده خود به اشتراک گذاشتید و آنها را به چالش کشیدید تا جغد پنهان را در عکس در ۱۱ ثانیه پیدا کنند؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

اجازه دهید نتایج را آشکار کنیم!
آیا توانستید جغد پنهان را در پازل تصویر در عرض ۱۱ ثانیه پیدا کنید؟

هنوز شانسی ندارید؟ خب جای نگرانی نیست

به پایین نگاه کنید تا پاسخ پازل تصویری در زیر نشان داده شود:

brain teasers picture puzzles

کارت عالی بود!

خوب، اگر توانستید در عرض ۱۱ ثانیه جغد را بیابید، پس قدرت مغز فوق العاده بالایی دارید. شما سطح نبوغ خود را ثابت کرده اید. شما یاد گرفته اید که اطلاعات پس زمینه را مسدود کنید تا آنچه را که باید پیدا کنید و جستجو کنید، پیدا کنید. شما مهارت های تحلیلی، حافظه، ادراک بصری و جهت گیری فضایی خوبی دارید.

هر روز در اول فارس پازل های جدید را کاوش کنید و از حل این معماها لذت می بریم. بازی هایفکری صرفاً سرگرم کننده نیستند، بلکه بسیار آموزشی و تقویت کننده برای افزایش قدرت مغز هستند. هدف ما ارائه پازل هایی است که خوانندگان ما را به چالش می کشد تا به آنها کمک کند ذهن خود را تیز نگه دارند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

هستی پنجشنبه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

من همان اول پیدایش کردم یعنی من آن ۱ درصد هستم ???

آخرین اخبار