چاپ کد خبر: 34946
17 شهریور 1399

تمدید مهلت ثبت نام رانندگان جهت تسهیلات کرونا

WhatsApp Image 2020 04 12 at 21.01.41

با توجه به ارائه تسهیلات به بنگاه های آسیب دیده از کرونا از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان فارس حدود ۷۰ هزار راننده دارای بیمه نیز شامل دریافت این تسهیلات میباشند.

به گزارش اول فارس، مهندس محمد مهدی عبدالهی مدیر هماهنگی حمل و نقل راه و شهرسازی فارس با اعلام این مطلب افزود:تا کنون قریب ۱۹ هزار نفر اقدام به ثبت نام در سامانه کارا نموده که به بانک های عامل معرفی شده اند و از سوی بانک در حال بررسی و طی مراحل می باشند و بالغ بر ۳۰ درصد این افراد تسهیلات خود را دریافت کرده اند. 

وی گفت: مبلغ این تسهیلات برای رانندگان ۶ میلیون تومان میباشد که سود این تسهیلات ۱۲ درصد و مدت بازپرداخت آن ۲۴ ماه با تنفس ۳ ماهه می باشد. 

محمد مهدی عبدالهی در خصوص تضمین این تسهیلات افزود:چنین ارائه سفته متقاضی یا چک به تشخیص بانک جهت دریافت تسهیلات کافی می باشد.

مدیر هماهنگی حمل و نقل راه و شهرسازی فارس اعلام کرد: رانندگانی که مایل به ثبت نام و دریافت این تسهیلات بوده و تاکنون اقدام نکرده اند، می توانند تا پایان شهریور ماه از طریق سامانه کارا به نشانی http://kara.mcls.gov.ir ثبت نام خود را انجام داده و مدارک خود را بارگذاری نمایند تا در اسرع وقت به بانک مورد نظر جهت دریافت تسهیلات معرفی گردند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حمیده باقری پور پنجشنبه , ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

من راننده سرویس مدارس هستم کارت صلاحیت هم دارم و احتیاج مبرم به این تهسیلات دارم چون سرپرست خانواده هستم .باتشکر

رضافتحی سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲

من راننده هستم احتیاج بسیاری به این تهسیلات دارم تشکر از همکاری شما

حمیدرضامرادی سه شنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۲:۳۳

با سلام بنده راننده جاده هستم که احتیاج بسیاری به این تهسیلات دارم ازهمکاری شما تشکر کدملی۲۴۹۱۱۷۶۸۹۰

آخرین اخبار