چاپ کد خبر: 114468
25 خرداد 1402

توقیف موتور سیکلت قاچاق و دستگیری مردی با سلاح گرم در ۲ شهر فارس

توقیف موتور سیکلت گران قیمت مزاحم در یکی از شهرهای فارس

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “اسماعیل زراعتیان ” در گفت و گو با اول فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر تردد یک دستگاه موتورسنگین غیرمجاز و ایجاد مزاحمت در شهر، ماموران انتظامی شهرستان کازرون بصورت نامحسوس موضوع را بررسی کردند .

وی افزود: با تلاش ماموران پلیس آگاهی در این خصوص موتورسیکلت قاچاق و غیرمجاز مورد نظر مشاهده و توقیف شد.

سرهنگ زراعتیان گفت: ارزش برآورد شده این موتورسیکلت قاچاق  ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

Capture 5

پایان قدرت نمایی در فضای مجازی پاسارگاد

جانشین انتظامی پاسارگاد از شناسایی و دستگیری فردی که با تشویش اذهان عمومی و در دست داشتن سلاح گرم اقدام به قدرت نمائی در فضای مجازی می کرد،خبر داد.

سرهنگ “خدابخش حسن زاده” در گفت‌وگو با اول فارس اظهار داشت: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان مرکز اطلاعات فضای مجازی، مشخص شد فردی اقدام به انتشار تصاویری با موضوع قدرت‌نمایی با سلاح گرم، اشاعه فرهنگ غرب و تشویش اذهان عمومی می‌کند، که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده در این خصوص تحقیقات ویژه و گسترده ای را انجام و در نهایت این فرد را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی پاسارگاد با اشاره به کشف ۷۱ عدد فشنگ ساچمه زنی، کلاش و برنو، یک دستگاه چاشنی پرکن دست‌ساز، ۲ عدد دوربین شکاری، یک قبضه سلاح گلوله زنی و ۳ رشته قطار مربوطه، بیان داشت: یکی از اولویت‌های اصلی پلیس رصد تحرکات اراذل و اوباش در فضای مجازی است که عمدتاً این افراد با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی از اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت نمایی، جلب توجه و اعلام وجود می کنند ، که پلیس با پایش و رصد مستمر این اقدامات اجازه عرض اندام به آنها نمی‌دهد.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار