چاپ کد خبر: 132132
30 دی 1402

جزئیات برگزاری کنسرت موسیقی اقوام ایران توسط گروه نونوا برای مردم و مسافرین بوشهر

کنسرت گروه نونوا به سرپرستی علی احمدی در بوشهر به روی صحنه خواهد رفت.
به گزارش اول فارس به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، علی احمدی سرپرست گروه نونوا در این ارتباط گفت: کنسرت گروه نونوا روز چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی بوشهر اجرا می‌کند.
وی بیان کرد: در این کنسرت موسیقی اقوام ایران‌زمین در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱ اجرا خواهند شد.
احمدی اظهار کرد: این گروه متشکل از ۱۵ آقا و خانم از جنوب ایران و شهر بوشهر در عرصه موسیقی نواحی با اجرایی از آوای اقوام ایرانی “لری، کردی، بلوچی، ترکی، گیلکی، خراسانی، عربی، موسیقی اصیل ایرانی و جنوبی” است که حتی در پوشش هم هر یک از اعضاء گروه لباس یک منطقه از اقوام ایرانی رو می‌پوشند.
کنسرت موسیقی اقوام ایران توسط گروه نونوا برای مردم و مسافرین بوشهر

کنسرت گروه نونوا در بوشهر اجرا می شود

 

وی افزود: بوشهر خیامی، امشب شب مهتاب. شهزاده ی رویا، شیراز جینگ و جینگ و ایشالله مبارک، لری گل نازدار، کوگ تاراز و بی مریم، ترکی ساری گلین ، کردی کابوکی، برزی و کوچه کرمانشاه، بلوچی بیاکوماری و گلندام، گیلکی رعنا، اهابگو و بشوبشو، بندرعباسی، خراسانی ملاء ممد جان، بیاجانا و یرگه، عربی حیک،علی حسبی و داد و الله الله و آهنگهای نوستالژی تلویزیونی دهه ۶۰ از اجراهای این گروه هنری است.
احمدی گفت: علاقه‌مندان می‌بایست جهت تهیه بلیت به آدرس اینترنتی WWW.IRANCINCERT.COM مراجعه کنند.
وی ادامه داد: در صورت استقبال و تقاضا، اجرای کنسرت گروه نونوا تمدید و در تاریخ پنجشنبه ۵ بهمن سال جاری نیز به روی صحنه خواهد رفت.
سرپرست گروه نونوا عنوان کرد: گفتگوی فرهنگ‌ها، تمدن‌ها، زبان‌ها و لهجه‌ها از اهداف اجرای این کنسرت است تا  در کنار هم و دست در دست هم با یک زبان ساده از عشق به آن چیزی که می‌توان عاشقش بود سخن بگوییم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار