چاپ کد خبر: 103102
10 بهمن 1401

جزئیات تازه از ربودن شبانه ۲ زن جوان در بلوار معالی‌آباد و خیابان احمدی شیراز

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان شیراز، خانم ۳۲ ساله از چنگال آدم‌ربا به صورت صحیح و سالم نجات یافت.

آدم ربایی در شیراز

به گزارش اول فارس، سردار “رهام‌بخش حبیبی” با تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعات پایانی شب یکشنبه ۹ بهمن‌ماه سال جاری در پی اعلام یک فقره آدم‌ربایی در بلوار “معالی‌آباد” شیراز، بلافاصله مأموران انتظامی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور میدانی و واکنش سریع مأموران در محل مشخص شد گروگان‌گیر مسلح یک خانم ۳۲ ساله که کنار ماشین خود ایستاده بوده را به قصد اخاذی و آدم ربایی با خودرو خودش ربوده و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی در کمتر از ۱۰ دقیقه مطلع شدند که فرد آدم‌ربا در بلوار “چمران” شیراز در حال تردد می‌باشد که سریعا دستور ایست دادند و فرد مذکور خودرو و خانم گروگان گرفته شده را رها و به سمت باغات اطراف متواری شد.

سردار “حبیبی” ادامه داد: فرد آدم‌ربا که عرصه را بر خود تنگ دیده بود به سمت ماموران انتظامی تیراندازی و در عکس‌العمل و تیراندازی به موقع کارکنان پلیس، از ناحیه پا مجروح و دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متاسفانه در این عملیات یکی از ماموران وظیفه‌شناس پلیس افتخاری به نام “محمود هوشمند خلاری” بر اثر اصابت گلوله فرد آدم ربا به درجه رفیع شهادت نائل گردید، گفت: در بازرسی از متهم یک قبضه اسلحه کلت کمری، ۲ خشاب و تعدادی فشنگ مربوطه نیز کشف شد.

محمود هوشمند خلاری

وی با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده وی شد و متهم نیز در بیمارستان بستری و تحت درمان است، خاطر نشان کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت و کسانی که بخواهند باعث رعب و وحشت در جامعه شوند به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

گفتنی است مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر  این شهید روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه ساعت ۹ صبح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تشییع و سپس در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز به خاک سپرده خواهد شد.


دستگیری آدم‌ربایان و رهایی دختر ۲۷ ساله

جانشین فرمانده انتظامی استان از رهایی دختر ۲۷ ساله در عملیات شبانه ماموران انتظامی شهرستان شیراز خبر داد.

به گزارش اول فارس ، سردار “یوسف ملک‌زاده”  اظهار کرد: بامداد امروز دهم بهمن‌ها در پی اعلام احدی از شهروندان مبنی بر اینکه یک سواری پراید با ۳ سرنشین در خیابان “احمدی جنوبی” به زور یک دختر را سوار و متواری شدند که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی سریعا تحقیقات خود را آغاز و با اجرای طرح مهار مطلع شدند که سواری پراید به سمت شهرک “مهدی‌آباد” متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: بلافاصله ماموران کلانتری “۳۷ بهارستان” در کمتر از یک ساعت خودرو را مشاهده و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه به اخطارهای پلیس اقدام به فرار کرد.

سردار “ملک‌زاده” تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با تیراندازی به سمت خودرو موفق شدند سواری را توقیف و راننده و ۲ سرنشین (گروگان‌گیران ۲۷ الی ۳۰ ساله) را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دختر ۲۷ ساله که گروگان گرفته شده بود صحیح و سالم آزاد و تحویل خانواده وی شد، تصریح کرد: در بازجویی اولیه، آدم‌ربایان علت و انگیزه خود را آزار و اذیت اعلام کردند.

همسر یابی ،صیغه‌یابی و ازدواج موقت ، معرفی و مشاوره فقط ۱۰۰ تومان +کیس های جدید

شرایط طرح پیش فروش  ۴ محصول ایران خودرو ویژه دهه فجر

اگر قصد خرید ماشین دست‌دوم دارید، حواستان را جمع کنید:بایدها و نبایدها


 در یکی از کانال های اول فارس عضو شوید 

اشاره 1

 کانال  ایتا | کانال سروش|کانال  روبیکا

 کانال   بله |کانال  واتساپ| کانال  تلگرام

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حافظ پنجشنبه , ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲

روح شهید دلاور محمود هوشمند خلاری شاد

ناشناس سه شنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶

شیراز چه وحشتناک شده آدم ربایی تو روز روشن؟

ناشناس سه شنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

درود برسرلشکر حبیبی لر غیور وشجاع
افتخار فارس وایران

آخرین اخبار