چاپ کد خبر: 111002
17 اردیبهشت 1402

جزئیات حادثه مرگبار رانندگی برای ملی‌پوش زن شیرازی و خانواده اش

میترا شاه پرست

بازیکن شیرازی تیم ملی کبدی بانوان بر اثر سانحه تصادف به کُما رفت و در بیمارستانی در شیراز بستری است.
به گزارش اول فارس ، رئیس هیات ورزش کبدی فارس روز یکشنبه گفت :‌ٰ‌ ” میترا شاه‌پرست” به همراه خانواده‌اش در یکی از جاده‌های شیراز بر اثر تصادف رانندگی خودرو مجروح و روانه بیمارستان شد.

عباس رضایی ادامه داد:‌ متاسفانه در این سانحه مادر میترا جانش را ازدست داد و سه سرنشین دیگر که به شدت مجروح شده بودند در بیمارستان بستری شدند.

میترا شاه پرست 1

رئیس هیت کبدی استان فارس با اشاره به تصادف میترا شاه‌پرست -عضو سابق تیم ملی کبدی کشور و بستری این بازیکن در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید رجایی شیراز گفت: خوشبختانه از روز گذشته ۱۶ اردیبهشت وضعیت عمومی این بازیکن رو به پایداری است.

عباس رضایی  با اعلام این خبر بیان کرد: میترا شاه‌پرست -عضو سابق تیم ملی کبدی کشور- روز جمعه ۱۵ اردیبهشت به همراه مادر، خاله و پسر خاله‌اش دچار سانحه رانندگی شدند.

به گفته وی، در این حادثه مادر این بازیکن و راننده خودروی مقابل در صحنه تصادف جان باختند و سه سرنشین دیگر به دلیل شدت جراحات به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند.

رئیس هیئت کبدی استان فارس افزود: خانم شاه‌پرست به دلیل جراحات زیادی که از نواحی مختلف بدن به وی وارد شده بود در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری است و همه پزشکان برای بهبودی وضعیت عمومی این بازیکن تلاش می‌کنند.

بر اساس این ٰ‌،‌ میترا شاه پرست که متولد ۱۳۷۶ است از سن ۱۸ سالگی رشته کبدی را شروع کرد و ابتدا به تیم ملی جوانان و سپس به بزرگسالان دعوت شد و در حالی که اماده اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا به دلیل مصدومیت نتوانست در این بازی‌های مهم شرکت کند و حدود ۶ ماه از میادین دور بود.

شاه‌پرست که پیش از کبدی در رشته‌های فوتسال و دو و میدانی فعالیت می‌کرد تا کنون کسب مقام اول مسابقات کبدی جوانان کشور، مقام سوم مسابقات کبدی ساحلی، مقام سوم مسابقات لیگ برتر کبدی و عضویت در تیم را در کارنامه دارد.

اظهارنظر عجیب رئیس فدراسیون کبدی در خصوص به کما رفتن یک ملی‌پوش

ئیس فدراسیون کبدی در واکنش به خبر کما رفتن بانوی ملی‌پوش کبدی اظهارنظر عجیبی انجام داد.

 ایرنا نوشت: امروز خبر به کما رفتن میترا شاه‌پرست بازیکن شیرازی تیم ملی کبدی بانوان بر اثر سانحه تصادف منتشر شد و او در بیمارستانی در شیراز بستری است.

عباس اورسجی  درباره حادثه رخ داده برای این بانوی ملی‌پوش، اظهار داشت: وی برای حضور در بازی‌های آسیایی به اردوی تیم ملی دعوت نشده بود و حتی در بازی‌های آسیایی گذشته هم حضور نداشت. شاه‌پرست مدت کوتاهی به اردوی تیم ملی دعوت شد اما در مسابقاتی شرکت نکرد.

رئیس فدراسیون کبدی گفت: با این حال امروز جویای احوالش بودم و حتی با رئیس هیئت کبدی در شیراز تماس گرفتم و عنوان کرد که متاسفانه ملی‌پوش کبدی به کما رفته است.

دو عکس زیرخاکی از قدیم قدیمای شیراز ؛ کی میدونه کجای شیرازه؟

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

Fati یکشنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

خدا شفا بده

آخرین اخبار