چاپ کد خبر: 57482
26 خرداد 1400

جزئیات لغو محدودیت‌های کرونایی تردد در آستانه برگزاری انتخابات

محدودیتهایکرونایی

جانشین پلیس راهور ناجا از لغو طرح ممنوعیت تردد شبانه در روزهای ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ خرداد خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا از لغو ممنوعیت تردد شبانه در روزهای بیست و هفتم و بیست و هشتم و بیست و نهم خرداد ماه خبر داد.

سردار حسینی اظهار داشت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت تردد شبانه که از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح اجرا می شد در روزهای ۲۷ و ۲۸ و ۲۹ خرداد ماه مصادف با برگزاری انتخابات لغو می شود.

وی از آمادگی پلیس راهور و پلیس راه ناجا در راستای تسهیل در تردد شهروندان و مدیریت ترافیک و برپایی هرچه باشکوه‌تر انتخابات خبر داد.

لغو دو روزه محدودیت‌ها در فارس به مناسب انتخابات

در این ارتباط همچنین ، عبدالرضا قاسمپور جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا  از لغو ممنوعیت تردد شبانه در روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ خرداد) خبر داد.

قاسمپور افزود: برابر مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا ممنوعیت تردد شبانه که از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح اجرا می شد در روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد ماه مصادف با برگزاری انتخابات لغو می شود.

وی به این نکته نیز اشاره کرد که از آنجا که زمان رأی گیری نسبت به دوره های قبل تغییر کرده است، به گونه‌ای که انتخابات از ساعت ۷ صبح آغاز و در صورت ضرورت تا ۲ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت، به همین منظور این لغو ترددها در این دو روز در استان فارس اجرا خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار