چاپ کد خبر: 91577
15 مرداد 1401

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در شیراز

رئیس پلیس راهور شهر شیراز محدودیت‌های ترافیکی ویژه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد.

محدودیت ترافیکی
به گزارش اول فارس ، سرهنگ حمید کریمی گفت: از ساعت ۲۰ امشب ۱۵ مرداد تا پایان عزاداری که معمولا تا پاسی از نیمه شب به طول می‌انجامد و همچنین در روز‌های تاسوعا و عاشورا از ساعت ۷ صبح تا پایان عزاداری که معمولا تا حوالی اذان ظهر به طول می‌انجامد، همه مسیر‌ها به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بسته خواهد بود.

او گفت: این مسیر‌ها شامل ورودی از سمت میدان شهدا، چهارراه مشیر، چهارراه شاهزاده قاسم و چهارراه غدیر و همه فرعی‌های منتهی به حرم مطهر خواهد بود.

رئیس پلیس راهور کلان شهر شیراز گفت: محدودیت های ترافیکی شامل ورودی‌های منتهی به حرم مطهر سید علاالدین حسین نیز خواهد بود، به این ترتیب در ورودی دروازه غسالخانه، ورودی از سمت درِ شیخ و خیابان حسینی از سمت بلوار سیبویه محدودیت ترافیکی در این ایام اعمال خواهد شد.

سرهنگ کریمی گفت: رانندگان به حرکت عابران در سطح سواره رو دقت کافی و کامل داشته باشند تا نظر به اینکه اکثر عزاداران از لباس‌های مشکی استفاده می‌کنند، از بروز حوادث جلوگیری به عمل آید.

او از مردم و هیئت‌های عزاداری خواست تا ضمن رعایت نکات ایمنی در تردد از عرض یا طول سواره رو، مواظب حرکت وسائل نقلیه نیز باشند و از نیرو‌های تامینی با لباس شبرنگ استفاده کنند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار