جشن داستان و موسیقی جهرم برگزار می‌شود

به گزارش اول فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ جشن داستان و موسیقی جهرم ۲۰ اسفندماه با حضور احمد اکبرپور و دیگر نویسندگان استانی در شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

محمد بادپر، مسئول انجمن اهل قلم شهرستان جهرم با اعلام برگزاری جشن داستان و موسیقی گفت: دوشنبه ۲۰ اسفندماه سال جاری که مصادف با آخرین جلسه‌ی کارگاه داستان باران در سال جاری است؛ طبق روال هر سال جشن داستان و موسیقی به همت انجمن اهل قلم و کارگاه داستان باران در سالن انجمن‌های اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

محمد بادپر با بیان اینکه در این مراسم که از ساعت ۱۸ و با حضور نویسندگان سرشناس کشوری و استانی چون احمد اکبرپور، ساحل رحیمی‌پور، احسان عبدلی، افروز جهاندیده و ندا چهارگانه برگزار خواهد شد، افزود: علاوه بر داستان‌خوانی این نویسندگان و اجرای برنامه بوسیله‌ی گروه سه‌تارنوازان سایه، برنامه‌های متنوع دیگری نیز در نظر گرفته شده است.

گفتنی است این برنامه که حضور در آن برای همگان آزاد است به همت انجمن اهل‌قلم و کارگاه داستان باران و حمایت و همراهی اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزشگاه موسیقی سایه و شرکت فرآیند‌پی برگزار خواهد شد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار