چاپ کد خبر: 6239
26 فروردین 1398
نماینده مردم فسا در مجلس

جمالی نوبندگانی: استفاده از کارت خوان در همه مشاغل اجباری شود

به گزارش اول فارس ،محمد جمالی نوبندگانی  در گفت وگو با خانه ملت درباره وضعیت استفاده  از کارت خوان در  مطب پزشکان،گفت: ایران به عنوان مرکز پیوند خاورمیانه در حوزه پزشکی مطرح است بنابراین نباید افتخارات پزشکی  درکشور نادیده گرفته شود و از  همین رو بنده اعتقاد دارم باید تمام اقشار مختلف در  حوزه اشتغال ملزم به استفاده از کارت خوان شوند و نه تنها پزشکان در مطب های پزشکی برطبق قانون  از کارت خوان استفاده کنند.
کارت خوان در مطب پزشکان

عدم استفاده  ازکارت خوان  در مطب ها  تخلف است

 نماینده مردم فسا در  مجلس اسلامی  تصریح کرد:عدم استفاده در کارت خوان  در مطب ها  تخلف است زیرا قانونی  برای  مسئله مذکور تصویب شده است اما بطور واقع بینانه برای ایجاد شفافیت مالیاتی  باید تمام اقشار در  حوزه اشتغال از کارت خوان  استفاده کنند.

 درآمد  بسیاری از پزشکان محدود است 

 وی ادامه داد: شفافیت مالیاتی در حوزه پزشکان شکی نیست که باید  وجود داشته باشد اتفاقا با شفافیت  در این حوزه مشخص خواهد شد که  هم اکنون بسیاری از پزشکان  و دندانپزشکانی داریم که درآمد محدودی دارند.

نماینده مردم فسا در مجلس با بیان اینکه  تمام اقشار الزامی است که از کارت خوان  برای تبادلات تجاری استفاده کنند نه اینکه تنها  پزشکان ملزم به نصب کارت خوان در مطبها شوند افزود: پیشرفت علم پزشکی در کشور به حدی است که بسیاری از بیماران اروپایی نیز جامعه پزشکی ایران را برای طی پروسه  ای  درمان انتخاب می کنند و به مهین  عزیزمان  سفر می کنند.

 عضو هیات  رییسه کمیسیون  امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بابیان  اینکه استفاده از  کارت خوان  تنها در چارجوب جامعه پزشکی اجباری نشود یادآورشد:  جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز پیوند خاورمیانه در حوزه پزشکی مطرح است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار