چاپ کد خبر: 125850
23 آبان 1402

جنجال ساعت مچی هادی چوپان که احتمالا نقره‌داغ می‌شود

ساعت مچی هادی چوپان مشهور گرگ ایرانی در مسترالمپیا خبرساز شد.

 ساعت مچی هادی چوپان
به گزارش اول فارس ، هادی چوپان ملقب به گرگ ایرانی که هفته گذشته در مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۳ موفق به تکرار قهرمانی سال قبلش نشد و با مدال نقره رقابت‌ها را به پایان رساند، با ساعتی که در نشست خبری پیش از شروع مسابقات به دستش بسته بود، خبرساز شد.

هادی چوپان قهرمان مسابقات ب مسترالمپیا ۲۰۲۲ که هفته گذشته در دور جدید این رقابت برای تکرار قهرمانی خود شرکت کرده بود، با نایب قهرمانی این تورنمنت را به پایان رساند و به مدال نقره بسنده کرد.

هادی چوپان نقره‌داغ می‌شود؟جریمه و تعلیق یا تذکر؛ 

  ساعت مچی هادی چوپان
حضور این ورزشکار ایرانی در آمریکا از چند هفته قبل با برخی حواشی همراه بود و گرگ ایرانی را در صدر اخبار رسانه‌ها قرار داده بود.

یکی از این حواشی سوژه شدن ساعتی بود که چوپان در نشست خبری پیش از آغاز مسترالمپیا به مچ خود بسته بود. این ساعت که از آن دوربین عکاسان ریزبین مسابقات دور نمانده بود، ساعتی محبوب از برند کاسیو بود.

 ساعت مچی هادی چوپان

ساعت مچی هادی چوپان از برند محبوب کاسیو و مدل جی‌شاک مسترگلف بود که این موضوع مورد توجه خبرنگاران حاضر قرار گرفت و تصاویر آن در فضای مجازی دست به دست شد. جی‌شاک یکی از مدل‌های محبوب برند کاسیو است و حدود ۲۲ میلیون تومان قیمت دارد.

اهالی این روستا همگی زرتشتی و به پارسی باستان سخن می گویند[+عکس]

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آرش پنجشنبه , ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۲۳

مسولان می‌خواهند با توجه به محبوبیتش برایش پاپوش. درست کنند و هر چه گشتند چیزی پیدا نکردند و الان به ساعتش گیر داده اند.

بهنام چهارشنبه , ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

با ۲۲میلبون فقط می شود یک ساعت خوب خرید و لاغیر

نقره داغ سه شنبه , ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

حتما یارانش قطع کنن تا درس عبرتی باشد برای دیگران????

آخرین اخبار