چاپ کد خبر: 122491
8 مهر 1402

ترکیبی از جنگل های شمال در کنار چشمه های آبگرم سرعین

ویلا شمال/چشمه

شمال ایران با زیبایی‌های طبیعی خیره‌کننده‌ای که در خود جای داده است، یکی از مقاصد دلپذیر برای سفر و گردشگری است. در مقابل، سرعین استان اردبیل را داریم، که به عنوان یک شهر توریستی بسیار جذاب شناخته می‌شود. این شهر کوچک و زیبا در دو بخش طبیعت‌گردی و گردشگری سلامت، مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی زیادی است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید تا بعد از سر زدن به دو منطقه شمالی، آشنایی بیشتری از سرعین و چشمه‌های گرانبهای آبگرم آن به شما بدهیم.

چشمانتان را ببندید و وارد یک مسیر پر تردد شوید؛ مسیری که همه دوست دارند هر چه بیشتر کش بیاید تا فرصت بیشتری برای تماشای مناظر حیرت انگیز طبیعت را در آن داشته باشند. جاده چالوس همان مسیری است که خستگی در آن معنایی ندارد و وجب به وجب آن جاده‌های فرعی هستند که مسافران را به سمت زیباترین جاذبه‌ها طبیعی هدایت می‌کنند، تا چند ساعتی را قبل از رسیدن به مقصد، از مسیر رویایی پیش‌رو لذت ببرند.

سد امیر کبیر یکی از همان جاذبه‌های بی‌نظیری است که در مسیر رسیدن به شهر چالوس می‌توان سفر جاده‌ای خود را در بازدید از آن ماندگار و خاطره‌انگیز کنید. بنابراین اگر پیش از آغاز سفر برای اجاره ویلا شمال اقدام کنید، می‌توانید در خصوص جا و مکان در مقصد، آسوده خاطر باشید و تمام وقت خود را در جاده چالوس به بازدید از جاذبه‌های آن اختصاص دهید. به این منظور می‌توانید اقامتگاه دلخواه خود را به صورت آنلاین از سایت شب اجاره کنید.

جنگل های سرسبز گیلان مکانی مناسب برای تجربه آرامش و تفریح

اجاره ویلا گرگان

جنگل‌های گیلان در فصل‌های بهار و تابستان سرسبزی خیره کننده‌ای دارند و در فصل پاییز، آرام آرام این سرسبزی، خود را به دست نقاش طبیعت می‌سپارد تا به رنگ پاییز در بیاید. این جنگل‌ها بسیار زیبا و خواستنی هستند و نمی‌توان بی خیال تماشای رخ خیال‌انگیزشان در فصل پاییز شد.

استان گیلان به عنوان یکی از زیباترین استان‌های شمالی، همجواری قابل توجهی با دریای خزر و رشته کوه البرز دارد؛ بنابراین جذابیت‌های بیشمار آن تا حد زیادی دور از انتظار نیست. طبیعت حیرت‌انگیز این منطقه توانسته است در جذب گردشگران زیادی از سرتاسر دنیا چنان موفق عمل کند، که در اکثر روزهای سال، گیلان مشغول مهمان‌نوازی و البته بهتر است بگوییم سرش گرم دلبری کردن و دل بردن از عاشقان طبیعت است.

از آنجایی که صحبت از جنگل‌های استان گیلان شد، باید بگوییم که هر کدام از شهرهای رشت، بندر انزلی، سیاهکل، آستارا، لاهیجان، لنگرود و دیگر شهرهای این استان، جذابیت‌های طبیعی خاص خود را دارند و در بخش‌های ساحلی و جنگلی متفاوت از یگدیگر هستند.

جنگل‌های گیلان در همسایگی دریا قرار دارند؛ بر همین اساس شما با سفر به این منطقه، وارد دنیایی از جذابیت‌های طبیعت در ترکیبی از دریا و جنگل می‌شوید. به این منظور می‌توانید وارد محور رشت آستارا شوید، تا به جنگل زیبا و حیرت‌انگیز گیسوم برسید. جنگلی که به ساحل و دریا می‌رسد و به جرات می‌توان گفت که بهترین جنگل گیلان است. بنابراین برای دیدن این جاذبه، مقصد شما شهر رشت خواهد بود.

در واقع گیسوم یک مجموعه تفریحی متشکل از جنگل و دریا است. این جاذبه با جاده رویایی اسالم به خلخال ۱۰ کیلومتر فاصله دارد و خود نیز دارای یک تونل جنگلی است که در افق آن می‌توان ساحل گیسوم را دید. این تونل جاده‌ای، زیبایی خود را از درختان سر به فلک کشیده‌ای دارد که در اوج با هم پیوند خورده‌اند.

اگر انتخاب شما برای سفر در فصل پاییز، استان گیلان است، پس باید خیلی خوش شانس باشید، که در فصل‌های شلوغ سال برای اجاره ویلا گرگان یا سوئیت گرگان به مشکل نخورید. اما حالا که اینجا هستید، جای هیچ نگرانی نیست؛ در هر شرایطی سایت شب همراه شما است، تا بدون هیچ نگرانی بهترین جا و مکان را در گیلان رزرو کنید.

سرعین شهری که همه آن را به چشمه های آبگرم درمانی‌اش می‌شناسند

اجاره سوئیت سرعین

سرعین، جواهری گرانبها در دامنه‌های زیبای سبلان و استان اردبیل است، که می‌تواند برای علاقه‌مندان به مقصدهایی با طبیعت زیبا و هوای خنک، انتخابی فوق‌العاده باشد. این شهر در فصل بهار و تابستان با آب و هوای خنک و دلپذیر خود، سفری به یادمان‌ماندنی را برای گردشگران و مسافران فراهم می‌آورد. اما دیگر فصل‌های سال نیز این منطقه همچنان جذابیت‌های خاص خود را دارد، تنها باید راهکاری برای کنار آمدن با سرمای هوا داشته باشید، تا جذابیت‌های گردشگری سرعین در فصل‌های پاییز و زمستان، برای شما لذت بخش باشند.

و اما چشمه‌های آبگرم این شهر که تعدادشان هم کم نیست، از جمله دلایل حضور پررنگ گردشگران در این منطقه گردشگری هستند. اگر دلتان بخواهد تنی به آب بزنید و از خواص چشمه‌های آبگرم سرعین بهره ببرید، چندین چشمه در دور و نزدیک این شهر وجود دارند، که می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

یکی از بهترین این چشمه‌های آبگرم در کل ایران و شهر سرعین، چشمه سبلان است، که در مجموعه‌ای سر پوشیده با بهترین امکانات، به مراجعه کنندگان خدمات می‌دهد. در این مجموعه، زنان و مردان به صورت مجزا می‌توانند در محیطی آرام، از آب‌درمانی بهره ببرند. حتی در اینجا کودکان نیز می‌توانند از استخر ویژه خود استفاده کنند؛ بنابراین اگر در این سفر می‌خواهید با خودتان کودکی به همراه ببرید، خیالتان آسوده باشد که این آب‌تنی پر خاصیت، برای شما و تک تک اعضای خانواده‌تان از کودکان تا بزرگسالان، لذت بخش خواهد بود.

شما می‌توانید با اجاره سوئیت سرعین در شهر اقامت داشته باشید، تا چندین باره از امکانات این چشمه آبگرم بهره ببرید و فرصتی برای بازدید از دیگر جاذبه‌های سرعین را نیز داشته باشید.


تفاوت ۲ کباب سلطانی و بختیاری و طرز تهیه آنها

گل یشم ؛ گیاهی که نگهداری آن در منزل آسان و خوش شانسی می آورد

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار