چاپ کد خبر: 134419
26 بهمن 1402

خبر تازه از زمان آبگیری سد دالکی و پیشرفت جاده کنار تخته به دالکی

استاندار بوشهر با بیان اینکه سد دالکی در پایان سال آینده آبگیری می‌شود، گفت: هر روز شاهد پیشرفت بیشتری در اجرای سد دالکی هستیم و کیفیت اجرا نیز قابل قبول است.

زمان آبگیری سد دالکی و پیشرفت جاده کنار تخته به دالکی
به گزارش اول فارس، احمد محمدی زاده بعد از ظهر پنج شنبه در بازدید از سد دالکی اظهار داشت: سد دالکی در واقع بزرگترین سد در حال اجرای استان بوشهر است که به طور مکرر، این پروژه را مورد بازدید قرار می‌دهیم.

وی افزود: کارگاه در مسیر خوبی قرار دارد و کاملاً فعال است و پیشرفت کار نیز قابل قبول است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: مشاورین و پیمانکاران سد دالکی از قرارگاه خاتم هستند و همه عوامل این پروژه، با حرکت جهادی برای تکمیل سد اهتمام می‌ورزند.

محمدی زاده با بیان اینکه سد دالکی در پایان سال آینده آبگیری می‌شود گفت: هر روز شاهد پیشرفت بیشتری در اجرای سد دالکی هستیم و کیفیت اجرا نیز قابل قبول است.

وی همچنین با اشاره به جاده نمازگاه به ارم و سد دهرود نیز ابراز داشت: ۲ پروژه که در سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر تصویب شده، سد دهرود و جاده نمازگاه به ارم است که عملیات اجرایی سد دهرود در دهه فجر امسال آغاز شده و جاده نمازگاه به ارم نیز امروز شروع به کار کرده است.

استاندار بوشهر با ابراز رضایت از پروژه بزرگراه بوشهر به شیراز نیز گفت: جاده کنار تخته به دالکی در اقتصاد استان نقشی اساسی دارد که جهاد نصر و قرارگاه خاتم پیمانکاران این طرح هستند و اکنون تمام قطعات و بخش‌های پروژه، فعال هستند و پیشرفت کار رو به رشد است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار