خبری خوش برای شهروندان بوشهر، فارس و رانندگان :محور فیروزآباد-جم بازگشایی شد

محور فیروز آباد – جم که از ابتدای بهمن سال جاری بدلیل انجام عملیات بهسازی مسدود گردیده بود ، صبح امروز با حضور معاون عمرانی استانداری فارس ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ، نماینده مردم شریف شهرستان های فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین و تنی چند از مسولان استانی و محلی بازگشایی شد.

محور جم فیروز آباد در استان فارس 10

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ، علیرضا راستیار در حاشیه بازگشایی این محور ترانزیتی گفت : عملیات اجرایی تثبیت ، روکش و لکه گیری این محور که بدلیل خرابی های زیاد ناشی از شرایط خاص جغرافیایی و تردد بالا از ابتدای بهمن ماه آغاز گردیده بود ، پس از ۴۸ روز عملیات اجرایی فشرده به اتمام رسید و از امروز زیر بار ترافیک رفت.

علیرضا راستیار

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود : طول کل این محور ۱۲۰ کیلومتر است که عملیات اجرایی در ۳۲ کیلومتر از آن انجام شد.
علیرضا راستیار خاطر نشان ساخت : بهسازی این محور با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان انجام شد که امیدواریم نتیجه آن افزایش ایمنی در تردد و رضایت کاربران جاده ای باشد.

این مقام مسول هدف از اجرای این پروژه را اصلاح رویه راه ، ارتقا ایمنی و افزایش سطح سرویس به کاربران جاده ای عنوان کرد و گفت : طول مدت اجرای این پروژه ۱۸ ماه بود که بدلیل حساسیت بالا و لزوم تسریع در کار ، در مدت زمات ۴۸ روز به اتمام رسید.

محور جم فیروز آباد در استان فارس 5

راستیار در پایان گفت : اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان فارس ، از صبوری مردم شریف استان های فارس و بوشهر ، تمامی کاربران جاده ای و سایر ارگان ها و نهادهایی که در اجرای این عملیات اجرایی همکاری نمودند کمال تقدیر و تشکر را دارد.

IMG 20230309 WA0005 IMG 20230309 WA0004 IMG 20230309 WA0003

عکس قدیمی و خاطره انگیز چهار راه زند شیراز در ۹۱ سال پیش

کسب رتبه برتر راهداری و حمل و‌نقل جاده ای استان فارس در کشور

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مهدی شنبه , ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶

این محور بشدت خطرناکه، بخاطر کم عرض بودن و دوطرفه بودن جاده و وجود تریلی و شوتی هایی ک وحشیانه رانندگی میکنن

ناشناس جمعه , ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

سلام هنوز یک قسمتهایی ترافیک شدید و پلیس هست

ناشناس جمعه , ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۲۵

ضمن عرض سلام و خسته نباشد لطفاً یک فکری هم به حال محور فراشبند به اهرم بفرماید

آخرین اخبار