چاپ کد خبر: 115091
2 تیر 1402

دریافت وام یک میلیارد تومانی با اقساط ۳۰ ماهه از بانک پارسیان

بانک پارسیان به آن دسته از مشتریان خود که مایل به دریافت وام هستند، در قالب طرح «نوید» تسهیلات ۱ میلیارد تومانی پرداخت می‌کند. افراد به منظور درخواست این تسهیلات باید در یکی از شعب بانک پارسیان سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند.

وام بانک پارسیان

تمامی افراد اعم از حقیقی و حقوقی این امکان را دارند که برای وام ۱ میلیارد تومانی بانک پارسیان درخواست بدهند. سود این تسهیلات برحسب سود سپرده و مدت زمان بازپرداخت آن تعیین می‌شود اما حداکثر به ۲۳ درصد می‌رسد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات مسدودی سپرده است اما طی مدت زمان انسداد حساب، به آن سود پنج درصدی تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز برحسب سود سپرده متفاوت بوده و حداکثر ۶۰ ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط ۲۸ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۴۷۱ تومان است. کل سود تسهیلات، ۶۹۱ میلیون و ۴۲۸ هزار و ۲۶۵ تومان و مجموع رقم وام و سود آن، ۱ میلیارد و ۶۹۱ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۲۶۵ تومان خواهد بود.

بانک پارسیان سال ۱۳۸۰ در زمینه ارائه انواع خدمات پولی و بانکی و با هدف گسترش فعالیت در بخش صنایع، به ویژه صنعت خودروسازی و صنایع وابسته با فراهم کردن امکانات، تسهیلات و تدوین و اشاعه ابزارهای مالی و پولی نوین و همچنین تامین مالی برای زیربخش‌های ساخت، تجارت و مصرف فعالیت خود را آغاز کرد.

در حال حاضر بانک پارسیان انواع خدمات اعم از سپرده‌های ریالی، خدمات و تسهیلات ریالی، سپرده‌ها و خدمات ارزی و کارت‌های بانکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سیدی جمعه , ۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۲۵

مشتریهاتونو احمق فرض کردین ؟

آرمین پنجشنبه , ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹

به جای اینکه به فکر مردم باشن مردم رو تلکه میکنن، این یک میلیارد حق مسلم هر جوان ایرانی هست بدون حتا یک ریال اقساط مخصوصا دهه شصتی ها

ناشناس دوشنبه , ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

کلاهبرداری است

آخرین اخبار