چاپ کد خبر: 73515
12 بهمن 1400

در کدام محورهای استان فارس برف می بارد؟ ۱۴۰۰/۱۱/۱۲

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس گفت: پنج محور و جاده اصلی استان شامل سپیدان به یاسوج-اقلید، به یاسوج-اردکان، صفاشهر- آباده و امامزاده اسماعیل با بارش برف مواجه است.
به گزارش اول فارس، حمید احمدی با اعلام این مطلبا، گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف در محورهای سپیدان به یاسوج-اقلید به یاسوج-اردکان به کاکان- صفاشهر(کولی کش و شهیدآباد)- آباده(ایزدخواست و خسروشیرین)- امامزاده اسماعیل هستیم.

بارش برف جاده

او گفت: در محورهای منتهی به شیراز- کوار- کازرون- نورآباد-رستم-دشت ارژن- مرودشت- پاسارگاد- ارسنجان- خرامه- سروستان- فسا- فیروزآباد- فراشبند بارش باران را داریم.

احمدی از مه گرفتگی در محور کازرون به دشت ارژن خبر داد و  به رانندگان توصیه  کرد با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

او گفت: فعالیت‌های راهداری به‌صورت ۲۴ ساعته به ویژه در محور‌های شمالی حضور فعال داشتند و با استفاده از ماشین‌آلات راهداری عملیات بازگشایی راه‌ها انجام می‌شود.

احمدی از لغزندگی محور‌های مواصلاتی فارس خبر داد و گفت: همچون گذشته از رانندگان تقاضا داریم که از سلامت سیستم گرمایش و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند و در صورت بروز هر گونه مشکل در هنگام سفر با سامانه ۱۴۱ یا سایر سازمان‌های امدادی تماس برقرار کنند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس با بیان اینکه همراه داشتن زنجیر چرخ از الزامات سفر‌های زمستانی محسوب می‌شود، گفت: در هنگام شب از تردد‌های غیر ضروری در محور‌ها و مناطق کوهستانی بطور جدی خودداری کنند

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار