چاپ کد خبر: 138320
9 فروردین 1403

دعوت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از نخبگان استان برای مشارکت در پویش چشم به راهیم

چشم براهیم

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس طی اطلاعیه ای از تمامی چهره های مذهبی ، علمی، فرهنگی، هنری ، ورزشی ، رسانه ای و نخبگان عرصه های مختلف استان برای ترویج فرهنگ صحیح ترافیک و شرکت در پویش چشم به راهیم دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ، در متن این اطلاعیه آمده است:

بسمه تعالی

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، همانگونه که استحضار دارید؛ حمل و نقل در عصر امروزی یکی از ارکان مهم زندگی انسان ها به شمار می روند از این رو اشاعه و آموزش فرهنگ ترافیک امری مهم است.

لذا برای ترویج فرهنگ صحیح ترافیک و جلوگیری از افزایش تصادفات جاده ای همه آحاد جامعه به خصوص نخبگان باید نقش آفرینی موثری داشته باشند.

در همین راستا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و به تبع آن ادارات استانی پویشی را هر ساله به نام همراهان ایمن سفر ویژه ایام نوروز راه اندازی می کند که در عید سال ۱۴۰۳ به نام «چشم به راهیم» نام گذاری شده است. بنابراین از تمامی چهره های مطرح و نخبگان استان فارس دعوت بعمل می آید تا ضمن حضور در این پویش ؛ در راستای فرهنگ صحیح ترافیک گام بردارند.

زمان و محل برگزاری پویش چشم به راهیم استان فارس : همه روزه تا ۱۵ فروردین از ساعت ۱۳ تا ۱۹ / بزرگراه مرودشت – شیراز ( روبروی ورودی زرقان)

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار