چاپ کد خبر: 15473
24 مهر 1398

دو بخشدار جدید در فارس منصوب ومعارفه شدند| تایید درگذشت یکی از زائران اربعین داراب

بخشدار بخش تازه تاسیس فسارود در شهرستان داراب معرفی شد.

 به گزارش اول فارس، فرماندار داراب عصر امروز در شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: با توجه به حجم زیاد جمعیت در بخش مرکزی و به جهت تمرکززدایی و خدمات‌رسانی بهتر، جداسازی فسارود از بخش مرکزی شکل گرفته است.

علی مظفری افزود: با توجه به تازه تاسیس بودن بخش فسادرود تصمیم بر این شد که نیرویی مجرب و کارآمد برای بخشداری این منطقه معرفی شود که منشاء اثر خیر برای مردم باشد به همین جهت بخشدار سابق رستاق به عنوان بخشدار جدید فسارود معرفی می‌شود.وی اظهار داشت: همچنین مسئول دفتر فنی فرمانداری که از نیروهای مخلص و خلاق است به عنوان بخشدار رستاق در نظر گرفته شده است.

معرفی بخشدار فسارود داراب

فرماندار داراب ضمن تاکید بر ارتباط مستمر و مداوم بخشداران با مردم بیان کرد: برپایی جلسات مستمر با مردم روستاها و تأمین نیازهای مردم در حیطه آبرسانی، بهداشت و درمان، برق، گاز و … از برنامه‌های اصلی بخشداران باشد.

 مظفری سه رکن سلامت، امنیت و حضور حداکثری را در برگزاری انتخابات ضروری برشمرد و افزود:از مدیران انتظار داریم که به این موارد توجه کنند تا انتخابات سالم، بی حاشیه و بدون جانبداری از کاندیدای خاص برگزار شود.وی تصریح کرد: بخشداران در روند برپایی انتخابات، مردمداری را سرلوحه کار قرار داده و برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از هم‌اکنون برنامه‌ریزی کنند.

فرماندار داراب گفت: از مدیران ادارات انتظار می‌رود که در برگزاری انتخابات تعامل مناسبی با  بخشداری‌ها و فرمانداری داشته و با تمام تجهیزات موجود در اختیار انتخابات باشند.مظفری تاکید کرد: در انتخابات با هیچ کس شوخی نداریم و مدیران باید آمادگی کامل داشته باشند بنابراین با افرادی که کوتاهی کنند، برخورد می‌شود.

فرماندار داراب خاطرنشان کرد: متاسفانه در حادثه رانندگی که در عراق رخ داد یکی از اهالی داراب درگذشت و تعدادی نیز مصدوم شدند که در لحظه وقوع حادثه با مسؤولان استانداری  جهت انتقال مصدومان به آبادان و خرمشهر و پس از آن انتقال به شیراز با شرایط ویژه پیگیری و تلاش لازم صورت گرفت.

13980724001011 Test PhotoN

بهسازی معابر روستایی در رستاق

بخشدار فسارود نیز در این مراسم گفت: با تلاش فرماندار و نماینده داراب، برای نخستین بار بهسازی معابر روستایی در تعدادی از روستاهای بخش رستاق نظیر تل‌بارگاه، بازرگان، نظام‌آباد، چاه‌گنی، چاه‌کندر و… شکل گرفت و برق‌رسانی به روستاهای مارون، چاه‌کندر، شاه‌ملک و… انجام شد.

محمدعلی مهرابی اضافه کرد: همچنین برای نخستین بار سالن ورزشی در رستاق و چمن مصنوعی در تعدادی از روستاهای این بخش راه‌اندازی شد.

 وی با اشاره به تعامل مناسب مدیران و بخشداری‌ها با بخش رستاق خاطرنشان کرد: در این دوره یکی از روستاهای این منطقه به شهر تبدیل شد و ارتقا گرفت همچنین خدمات ارزنده‌ای در سایر روستاها ارائه شد.

 بخشدار سابق رستاق اظهار داشت: دغدغه فرماندار برای برپایی انتخابات سالم به جا و شایسته است و امسال نیز مانند دوره‌های گذشته ادارات، تجهیزات خود را در اختیار بخشداری‌ها و فرمانداری قرار می‌دهند و در برگزاری انتخاباتی ارزنده تلاش می‌کنند.

بر اساس این گزارش ،  در این مراسم بخشدار سابق رستاق –محمدعلی مهرابی– به عنوان بخشدار فسارود و مسؤول دفتر فنی فرمانداری –عباس کشاورز– به عنوان بخشدار رستاق معرفی شدند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار