چاپ کد خبر: 18930
2 دی 1398

دو ماه مبارزه شهرداری صدرا با اژدهای هفت سر فساد و بازگشت ۵۰ میلیارد تومان

روابط عمومی شهرداری صدرا با انتشار اطلاعیه ای بخشی از اقدامات انجام شده در خصوص فعالیت های این شهرداری پس از انتصاب دکتر بهزاد پرنیان را جهت آگاهی مردم و شهروندان صدرا منتشر کرد.

اول فارس | شهر صدرا : در این اطلاعیه چنین آمده است: نظر به مطالبات و درخواستهای مکرر و به حق مردم شریف شهر صدرا از شهردار محترم در بهبود وضعیت خدمات شهری و کیفیت خدمات رسانی لازم است موارد ذیل به اطلاع مردم عزیز رسانده شود:
۱ـ فرصت خدمتگزاری به مردم در نظام مقدس اسلامی، نعمتی است الهی که عدم استفاده از این فرصت، کفران نعمت و عقاب الهی را در پی دارد.
۲ـ فرصت دو ماهه انتصاب شهردار جدید شهر صدرا، زمان کافی برای قضاوت عملکرد یا حل شدن تمام مشکلات انباشته شهری یا مشکلات جدید این شهر با ویژگی های خاص آن نمی باشد.
۳ـ با آگاهی از مشکلات قبلی شهرداری صدرا، از شروع مسئولیت شهردار جدید، اقدامات در سه حوزه ذیل با قوت آغاز شده است:
الف) مبارزه با فساد
ب) مقابله و تلاش در اصلاح شیوه های باطل گذشته (اعم از شیوه های اجرایی یا قراردادهای مختلف شهرداری)
ج) ساماندهی خدمات شهری
در این بین لغو بسیاری از قراردادهای دارای فساد یا اشکلات قانونی، احقاق حقوق از دست رفته شهرداری از طریق مراجع و محاکم قضایی، بازگرداندن بخش زیادی از اموال و حقوق شهرداری ، مقابله با بسیاری از امتیازات غیرعادلانه و هم راستا با آن، تلاش در جهت بهبود وضعیت خدمات شهری و برطرف کردن کاستی ها در دستور کار قرار گرفت.
۴ـ نیمی از فرصت دو ماهه شروع مسئولیت شهردار جدید صدرا نیز به مدیریت خدمات شهری در اغتشاشات اخیر و جبران خرابی ها و خسارتهای به وجود آمده گذشت.
۵ـ حوادث اخیر و مبارزه با فساد و هماوردطلبی با مشکلات، مانع انجام خدمات به مردم نشده است که در آینده نزدیک به صورت مفصل از بازگشت حدود ۵۰ میلیارد تومان حقوق تضییع شده، به شهرداری؛ لغو قرارداد های مالی، خرید و اضاف شدن اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری و.. در این فرصت دو ماهه پر تلاطم، به نفع مردم خبر خواهیم داد.
۶ـ همانگونه که جناب آقای دکتر پرنیان در روز معارفه خود با مردم عهد بست که « با فساد مبارزه می کند و از حقوق مردم و شهرداری با تمام توان دفاع می نماید» تا قطع دست مفسدان و بازگشت به مسیر قانون همچنان بر عهد خود با مردم استوار است.
۷ـ از مردم شریف صدرا، رسانه های گروهی، مطالبه گران مردمی و همه کسانی که دل در گرو آبادانی صدرا دارند؛ انتظار داریم با درک شرایط شهرداری و توجه به تلاش های صورت گرفته، در کنار خدمتگزاران خود با بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادات و معرفی تخلفات احتمالی ما را یاری نمایند.
۸ـ از آنجا که برخی در تحولات دو ماهه اخیر شهرداری از محل مبارزه بی امان با اژدهای هفت سر فساد متضرر شده اند یا باندهای قدرت و ثروت که عرصه را برخود تنگ می بینند، اقدام به هجمه بر علیه شهرداری می نمایند تا مسئولان را در مبارزه با فساد دلسرد نمایند؛ لذا درخواست می گردد شهروندان عزیز و فهیم بین مطالبات به حق مردمی و بهانه جویی‌ها و عملیات روانی افراد معلوم الحال و منفعت طلب تفاوت قائل شوند و با کمک به شهرداری و کمی صبر در برابر مشکلات ابتدای راه؛ در توسعه و آبادانی شهرمان مشارکت فعال داشته باشند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار