چاپ کد خبر: 107905
11 فروردین 1402

رفت و آمد های یواشکی ایام تعطیلات در جهاد کشاورزی فارس

جهاد کشاورزی فارس

در حکمی از سوی مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، علیرضا واحدی پور به سمت سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی “محمد محمدی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع” و “مجید یعقوبی به عنوان سرپرست مدیریت امور اراضی” این سازمان معرفی و منصوب شدند.

به گزارش اول فارس ، در حکمی از سوی مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، علیرضا واحدی پور به سمت سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی این سازمان منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: امید است با استعانت از خدواند متعال و بهره گیری از نیروهای توانمند و سرلوحه قرار دادن مبانی فرهنگی و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توجه به تکالیف و ماموریت های وزارت جهاد کشاورزی در ارتباط با برنامه ریزی دقیق و استفاده از مزیت های سازمانی و پیگیری امورات جامعه هدف به ویژه تبدیل تهدیدها به فرصت ها و همچنین ایجاد زیر ساخت های لازم در امور اقتصادی با توجه به قوانین و سیاست های ابلاغی و وزارت متبوع و همکاری با دستگاه های وابسته تمام توان و همت خویش را به منظور دستیابی به اهداف عالی سازمان به کار بندید. توفیق روزافزون شما را از خداوند منان خواستارم.

علیرضا واحدی پور1

واحدی پور با بیش از ۲۹سال سابقه خدمت دارای مدرک کارشناسی ارشد و در حال حاضر قائم مقام رئیس سازمان است.

معاون امور ارتباطات مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مدیر حوزه ریاست سازمان، مدیر مرکز آموزش کشاورزی علی آباد کمین و معاون فنی و اجرایی مجتمع آموزش جهاد کشاورزی فارس از دیگر سوابق مدیریتی وی به شمار می آید.

 پیش از این جعفر صبوری پور، معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان فارس بود که به افتخار بازنشستگی نائل شد.


در یک نشست با احکامی جداگانه از سوی مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، “محمد محمدی به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع” و “مجید یعقوبی به عنوان سرپرست مدیریت امور اراضی” این سازمان معرفی و منصوب شدند.

image 27 03 2023 738

 در این نشست علیرضا واحدی پور قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، گفت: تغییر جزو لاینفک زندگی کاری و شخصی است و در سال جدید همزمان با تغییر و دگرگونی طبیعت، امروز شاهد یک تغییر و تحول در زندگی کاری همکارانی هستیم که از این پس مسئولیت سنگینی را در سازمان به عهده می گیرند.

وی، ضمن تشکر از زحمات معاون سابق توسعه مدیریت و منابع و مدیر پیشین امور اراضی، اظهار کرد: امیدوارم با تداوم همدلی، همفکری و همیاری شاهد خدمات رسانی بهتر و موثرتر  به ذی نفعان بخش کشاورزی باشیم.

واحدی پور با اشاره به سبقه کاری بالای مدیران جدید، اظهار کرد: تغییر همیشه با تفکر رو به تعالی صورت می گیرد و امیدوارم که شاهد تعالی در مجموعه سازمانی با انتصابات جدید باشیم.

محمدمحمدی سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع با بیش از ۳۰ سال سابقه خدمت دارای مدرک کارشناسی ارشد است که پیش از این مشاور رئیس سازمان بود.

رئیس مرکز خدمات کشاورزی سرچهان، مدیر کشاورزی شهرستان ممسنی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان های مهر و لامرد، پاسارگاد و قائم مقام رئیس سازمان از دیگر سوابق مدیریتی وی به شمار می آید.

مجید یعقوبی سرپرست جدید مدیریت امور اراضی استان فارس با قریب به ۲۹ سال سابقه خدمت دارای مدرک کارشناسی ارشد است که کار خود را به عنوان کارشناس از بخش کشاورزی شهر بهمن از توابع شهرستان آباده شروع کرده است.

مسئول مرکز کشاورزی و جهاد کشاورزی بهمن، معاون مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آباده، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوانات، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمبید، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آباده و مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از سوابق مدیریتی یعقوبی است.

پیش از این محسن محمدی صفری کوچی عهده دار معاونت توسعه مدیریت و منابع و نبی اله یزدی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بودند که در این نشست با اهدای لوحی از این دو نفر تقدیر شد.

image 27 03 2023 773

image 27 03 2023 544

عکس های دردناک شبیخون به سنگ نگارۀ ساسانی «تَنگِ قَندیل» در کازرون پارس

نگاره های باورنکردنی از رها شدن یادگار دو هزار ساله پارسیان در نورآباد ممسنی

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

محمد یکشنبه , ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۳۸

سلام بی…. ترین سازمان که اعضایی آن هیچ از کشاورزی نمی‌دانند وفقط به پست فکر می‌کنند هر چه در بلا مسولین بوشهر دارند بخوره تو سر مسولین فارس حتی یکبار در مورد تعرفه الکی صادرات تعصب به خرج ندادند …ترین سازمان که کارمندان آن بی .. وبی…وفقط فکر …ان هستند

لیلا رویین تن شنبه , ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴

سلام.
در صفحه قبلی خواندم که یهویی جنگ شده… ای کاش باور کنیم که آبادی زیباتر از ویرلنی است…مانور و دادک و ورزش همان قدر آمادگی بالا می برد که کار در عرصه حمایت ازوخانهو خا نواده ودر کل جامعه… برای فهم بیشتر از این نوع تصاویر آماده بودن در عرصه علم و عمل خیلی بهتره تا واقعه کشتن و ترس در نسلی که میتواند خوشبختی را هدیه دهد… پس من و شما باز در حمایت از جامعه زمین کار و کوشش منتقی داشته و شر وع به خلق پوین مثبت… فعلا…

حبیب قیطاسی شنبه , ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

یکی بگه نقش جهاد کشاورزی استان فارس چیه سوله غذایی تمام کار دارم رفتم دنبال مجوز اصلأ رسیدگی نمی‌کنند حتی جواب هم نمیدن تعطیلش کردم ….

حسن مرادی شنبه , ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۱۱

هیچ جای این خبر یواشکی که نبود هیچ حتی نه رفتی بود و نه آمدی همه این افراد کسانی هستند که سالیان سال هست توی همین سیستم حتی همین استان مشغولند

مهشید جمعه , ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲

واقعا این سازمان خیلی بی دروپیکر شده..اینهمه تغییر فقط میتونه جنبه ترس از نیروهای خوب سازمان باشه.حیف از آقای محسن محمدی و نبی آله یزدی..اونها از بهترین‌های سازمان فارس بودن

نادر جمعه , ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴

…قیمت گندم رو واقعی کنید ، … ها

آخرین اخبار