چاپ کد خبر: 118438
22 مرداد 1402

زنی که در واتساپ طلا قرعه کشی میکرد بازداشت شد

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: خانمی که با درج آگهی قرعه‌کشی طلا در شبکه‌های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری از شهروند شیرازی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

زن قرعه کشی طلا

به گزارش سرهنگ “امیرحسین سلیمانی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی شکایت خانمی میانسال مبنی بر کلاهبرداری از وی در شبکه اجتماعی وات‌ساپ، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی بیان داشت که در شبکه اجتماعی وات‌ساپ، با یک آگهی تحت عنوان ” قرعه کشی طلا ” برخورد کرده است و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده، مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال وجه به عنوان ثبت نام در قرعه کشی از من درخواست کرد و پس از دریافت وجه؛ دیگر جوابگو پیام‌ها و تماس‌های تلفنی من نبود.

سرهنگ “سلیمانی” گفت: کارشناسان با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی، متهم که خانمی ۴۱ ساله بود را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی وی را به پلیس فتا احضار کردند.

رئیس پلیس فتا استان ادامه داد: متهم پس از مشاهده مدارک و مستندات پلیس نسبت به کلاهبرداری از شاکی اعتراف و هدف از این کار را درآمدزایی عنوان کرد.

این مقام سایبری با بیان اینکه کاربران هرگز فریب اینگونه آگهی‌ها را نخورند، اظهار داشت: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان ما در میان بگذارند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار