چاپ کد خبر: 120680
20 شهریور 1402

سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی را چرا نمی دهید؟ رانندگان اسنپ و تپسی منتظرند

بساری از رانندگان تاکسی های اینترنتی اسنپ و تپسی چند ماهی است که از عدم دریافت سهمیه بنزین خود شکایت دارند. این موضوع اعتراض بسیاری از آنها را در پی داشته است.

رانندگان اسنپ و تپسی می‌‌گویند در شرایطی که قطعات یدکی هم افزایش قیمت زیادی داشتند، شرکت‌ها یا باید کرایه‌ها را افزایش دهند یا کمیسیون خود را کم کنند.

سهمیه بنزین تاکسی های اینترنتی را چرا نمی دهید؟ رانندگان اسنپ و تپسی منتظرند

رانندگان اسنپ و تپسی به اینکه در چند ماه اخیر سهیمه بنزین تاکسی‌های اینترنتی به آنها تخصیص نیافه است، اعتراض و دغدغه زیادی دارند.

رااندگان اسنپ و تپسی می‌گویند قرار بود کرایه‌ها در صورتی پایین باشند که در مقابل به آنها اعتبار بنزین پرداخت شود.

رانندگان تاکسی های اینترنتی اسنپ و تاکسی می گویند در حالی کرایه ها در حد قابل قبولی نیست و تکافوی هزینه های ماشین و زندگی آنها را نمی دهد   از سهمیه بنزین تشویقی نیز خبری نیست.

رانندگان اسنپ و تپسی از بالا بودن قیمت قطعات و لوازم یدکی که به طور مداوم نیز در حال افزایش است گلایه دارند و از بی توجهی شرکتهای اسنپ و تاکسی در خصوص تامین و یا تسهیل دسترسی خود به لوازم یدکی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب گله مند هستند.

رانندگان اسنپ و رانندگان تپسی  معتقدند که کارکردن بعنوان تاکسی اینترنتی دیگر صرفه اقتصادی ندارد چرا نرخ کمیسیون تپسی و اسنپ از کرایه دریافتی از مسافرین بالاست و معتقدند این دو شرکت فعال تاکسی اینترنتی در ایران بهتر است از میزان کمیسیون خود کمتر کرده و سهم رانندگان را میزان کرایه دریافتی از مسافرین اسنپ و تاکسی بیشتر کنند.

در این میان، عدم تخصیص سهیمه بنزین به تاکسی‌های اینترنتی، که در یک یکی دو ماه گذشته رسانه‌ای شده وباعث افزایش نارضایتی‌ها در بین راننده های اسنپ و تاکسی شده است.

بی‌نظمی در پرداخت این سهمیه به رانندگان اسنپ و تپسی بارها باعث نارضایتی و گلایه‌ شدید رانندگان را در پیداشته است. برای مثال این اتفاق پاییز سال گذشته هم رخ داد. آذر ۱۴۰۱ بود که رسانه ای داخلی نیز  از تاخیر ۵ ماهه در تخصیص این سهمیه خبر دادند.

اکنون نیز شرایط تکرار شده و حداقل شش ماه است که رانندگان اعتبار بنزین سهمیه شرکتی یا دولتی یا یارانه ای خود را دریافت نکردند و با بنزین آزاد کار می‌کنند این در حالی است که محدودی های بسیار ینیز در سهمیه بنزین آزاد در جایگاه عرضه سوخت اعمال می شود.

در این میان شرکت‌‌های اسنپ و تپسی می‌گویند درباره این موضوع مقصر نیستند و ماجرا را پیگیری می‌کنند. به گفته آنها، فهرست کارکرد رانندگان هر ماه به مراجع مسئول ارسال می‌شود و عدم تخصیص سهمیه بنزین را باید از وزارت کشور پیگیری کرد. البته وزارت کشور هم باید فهرست را تایید و برای وزارت نفت ارسال کند که مشخص نیست در این فرایند، کدام مرجع قصور داشته است. تجارت‌نیوز اخیرا علاوه بر پیگیری این مشکل از شرکت‌های اسنپ و تپسی، سعی کرد با مسئولان وزارت کشور و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نیز ارتباط برقرار کند ولی پیگیری‌ها به سرانجام نرسید و کسی پاسخگوی این مشکل نبود.

رانندگان اسنپ و تپسی: یا کرایه را افزایش دهید یا کمیسیون را کاهش
با توجه به نظرات مخاطبان ، به نظر می‌رسد مشکل عدم تخصیص چند ماهه اعتبار بنزین به رانندگان اسنپ و تپسی، همچنان ادامه دارد و هنوز حل نشده است. در این شرایط آنها معتقدند شرکت‌ها یا باید کرایه‌ها را افزایش دهند یا کمیسیون را کم کنند.

« ۶ ماه هست که راننده اسنپ هستم،ولی اصلا کرایه باهزینه ها و قطعات مصرفی تعویض روغن ،لاستیک،جلوبندی،و….قابل قیاس نیست،مخصوصا سهمیه بنزین هم نمیدن،الان ۱هفته هست ناچارا ازاین کار کنارکشیدم، تازه برخورد غیرمنصفانه برخی مسافران رو هم بذارید رو این مشکلات.»

«کرایه ها با کولر روشن ،بنزین ازاد و کمیسیون واستهلاک مطابقت ندارد.»

«ما راننده ها برای رضایی خدا کار میکنیم هر چی دربیاریم باید بدیم بنزین آزاد و استهلاک ماشین و کمیسیون و کرایه خونه….با این کرایه پایین و ترافیک!»

اکبری یکی از راننده های اسنپ در تماس با خبرنگار ما با گلایه از برخی مسافران که تقاضای روشن کردن کولر دارند گفت: مسافرین خبر ندارند ما داریم با بنزین ازاد کا می کنیم و لوازم یدکی را با قیمت بیشتر از بازار آزاد تهیه می کنیم و بیشترین سود را شرکت میبرد ، واقعا چطور باید کولر روشن کنیم در حالی که تغییری در قیمت کرایه نمی گذارد.

آزیتا یک راننده تپسی نیز معتقد است باید کولر جزء آپش نهای انتخابی برای مسافر باشد و اگر سرویس با کولر درخواست شود درصدی بعنوان آپشن کولر به کرایه اضافه شود تا راننده متضضر نشود.

محمود  راننده اسنپ می گوید «با این کرایه‌های ۱۵ تا ۳۵ هزار تومنی هر روز اگه ۱۵  تا مسافر ببری میشه حداکثر بشود ۴۵۰ هزارتومان  که نصفش میره واسه بنزین و بقیش هم صرف استهلاک و تعمیرات ماشین میشه و عملا چیزی برای   رانندهبدبخت نمیماند  .

هر چند ظاهرا «اسنپ و تبسی بعنوان دو شرکت فعال در حوزه تاکسی اینترنتی ایران با هم در رقابت هستند وسعی دارند با کاهش نرخ کرایه مسافرین بیشتری را بخود جلب کنند اما راننده ها تاکسی های اینترنتی معتقدند که این دو شرکت دارند از جیب راننده ها حاتم بخشی می کنند و در هر صورت کمسیون خودشون رو می گیرند در حالی که هیچ مسئولیتی یا هزینه ای هم برایتسهیل شرایط رانندگان یا تامین خودرو آنها یا اختصاص لوازم یدکی نمیکند .

عدم تخصیص سهمیه بنزین رانندگان تاکسی های اینترنتی در حالی است که به ادعای رانندگان این دو شرکت تاکسی اینترنتی یعنی اسنگ و تپسی با تبلیغات خود باعث هجوم مسافرین به استفاده از این سرویس ها شده و در صورتی که رانند ها درخواست  سرویس ها را رد کنند با گزینه های تنبیهی مواجه می شوند.

و گلایه اصلی بسیاری از رانندگان تاکسی های اینترنتی اسنپ و تپ سی بی توجهی مسافرین شان به دادن امتیاز خصوصا دادن امتیاز کولر در پایان سفرها هستند که گویا نقشی موثری در بهره مندی رانندگان از برخی مشوق های ارائه شده از سوی  اسنپ و تاکسی می شود.

نظر بدهید

هر راننده اسنپ روزی چند میلیون تومان درآمد داره ؟


سریعا از مطالب و اخبار اول فارس آگاه شوید

اشاره 1

 ورود به کانال واتساپ 

 ورود به کانال ایتا

 ورود به کانال سروش 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سینا پنجشنبه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

من پنج ساله روزی هشت نه ساعت برای این دوتاشرکت کارمیکنم بااینکه تقریبا ساعت ترافیک و مسیرهارو توهرساعت دقیق میدونم ولی باورکنید وقتی ماشینم خراب میشه وخرج موتوری پیدامیکنه میرم قسطی تو تعمیرگاه آشنا درستش میکنم یعنی پس اندازی برای تعمیر ماشین کنار نمیتونم بزارم وای به حال دوستانی که تازه ثبت نام میکنن و از روی ناچاری میان تو اسنپ و تپسی کارمیکنن و طبیعتا چندماه اول آگاه نیستن چه ساعتی چه سرویسی بگیرن و بعد چندماه میفهمن که چه کلاهی سرشون رفته و چه منو برای این دو شرکت کار کردن دوستان عزیزی که میخاین بیان تو اسنپ و تپسی اگه شغلی بلدین یا جوون هستین و میتونین حرفه ای یاد بگیرید برید سراغ یه کار دیگه این کار نه آبرو برات میزاره نه اعصاب و نه جسم سالم آخرش هم برای خرج ماشین گرفتار میشی
آموزش حرف زدن عروس هلندی ، نشانه ها افسردگی و ۳۲ نکته طلایی پرورش عروس هلندی

رضا حسنوند پنجشنبه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

رقابت بین تپسی و اسنپه راننده بدبخت باید چوبشو بخوره دیوار کوچک تر از راننده جماعت گیر نمیاد?
آموزش حرف زدن عروس هلندی/ نشانه ها افسردگی و ۳۲ نکته پرورش عروس هلندی

علی حسنوند پنجشنبه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

والا من نزدیک بر ۵سال است که در ناوگان اسنپ مشغوله بر کار هستم چون کار دیگری هم ندارم مجبور هستم خرج زندگی یم را از این کار دراورم
ولی هیچ ککه خرج زندگی را در نمیاورم همش خرج ماشبن و کرایه خونه میشه نه یک تشویق ی میدن ونه هوای راننده رو دارن
اگر مسافر هم از راننده شاکی باشد سریال راننده را مسدود میکنن بدونه هیچ سوالی از راننده کلا همه چیز فقط بنفع خود اسنپ است راننده جماعت بدبخته

ناشناس پنجشنبه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

روزی که آمدم اسنپ هیچی نداشتم الان دیسک کمر دیسک گردن زانو درد چشمان ضعیف اعصاب داغون از همه بدترماشین داغون وفرسوده نه بیمه‌ای نه آینده‌ای دیگر توان کار کردن ندارم کلی بدهی دارم ۴سال پیش باحقوق اداره کار نگهبانی گیرم آمد حیف نرفتم‌ حداقل بیمه داشتم
حتی توان هزینه درمان دردهایم ندارم توروخدا برای اینها کار نکنید آینده خودتون و خانوادتون تباه نکنید کار کردن برای اسنپ
فقط برای خود شرکت قطعه فروش و تعمیر کاران خوبه وتمام درامد شما صرف اینها می شود

عباس پنجشنبه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

سلام.کولر زدن دائم توی تابستون آخه چه صیغه ایه ؟ کرایه زمستون و بهار رو میدن کولر هم میخوان ????

چند کاربرد آب گاز دار برای بر طرف کردن بسیاری از مشکلات که نمی دانستید

غلام امینی پنجشنبه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

… تعطیلش کن ای مدیر اسنپ وتبسی ببین چطور واریز میکنند

محمد امین ممنون پنجشنبه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۳۸

واقعا شورشو در اوردن کرایه ها از پارسالم اومده پایین تر

مجید چهارشنبه , ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

سلام به همه راننده گان محترم بیاین یه بار هم شده مردونه قول بدیم که ….مرد باشین این کار رو بکنیم

Fafa چهارشنبه , ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶

بهترین راه اینه که رانندگان اسنپ و تپسی کل کشور در یک گروه تلگرامی باهم باشن

لیلا چهارشنبه , ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

اتفاقا بنزین حق اسنپی ها نیست.چکار مثبتی مگه انجام میدن….چقدر هم خودشونو میگیرن…یه بار نشده بیان پائین در ماشینو برای مسافر بازکنن!!!

هه..... چهارشنبه , ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۴۹

اسنپ و تپسی
پاک کردن نرم افزار اسنپ همه با هم
منم نرم افزارشو پاک کردم خیالم راحت شد یه اعتیادی داره .
واقعا با این اوضاع نمی صرفه .
خدا رو شکر تو ایران اسلامی مون هزارتا کار دیگه میشه انجام داد .
علت پرکنی عروس هلندی چیست و چگونه باید آن را درمان کرد؟

یحیی چهارشنبه , ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۵:۴۴

شرکت اسنپ وتپسی باید کرایه ها رو بالا ببر که برای ما راننده ها بسرفه و کمیسیون شون رو هم کم کنه چه خبر ۲۰درصد کمیسیون باید زیر ۱۰درصد کمیسیون بگیره هیچ نوع خدماتی خوبی هم به راننده ها نمیده
***
آموزش تعمیر چکه کردن شیر آب که از نان شب واجب تر است

ارسلان چهارشنبه , ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۴:۰۰

واقعاً جای تأسف دارد دو تا شرکت اینترنتی که سرتاسر ایران را در بر گرفتن اما نه بقولی مسئله گرفتن کمیسیون را حل می خواهند بکنند نه اینکه تلاشی برای گرفتن سهمیه بنزین راننده ها میکنند و نه جوابی .قربونش برم هر سفری هم راننده میرود بدون معطلی کمیسیون خودشان را کم و محاسبه میکنند و نگاه به اینکه مسافر بد هم روز به روز چه در پرداخت کرایه چه موارد دیگه زیاد وزیادتر دارد میشود .بخدا سود بانکی را اینطور وبا این رقم نه میگیرند ونه کم میکنند.کار در این دو شرکت تنها اصطلاک زیاد خودرو و عاقبت ضرر تمام و کمال سر ماه وسال می افتد گردن راننده .نه بیمه ای دارند و نه چیزی .بخدا که کار با این شرکت ها اشتباه محض
*****

بهترین راه پرورش گل واقعا قشنگ و همیشه سبز « دراسنا » در آپارتمان

هدوی چهارشنبه , ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۳:۱۳

…ترین شرکت اسنپه، ۱۱ نفرو با مبدا و مقصد یکسان درخواست اسنپ کردن بردن خفت کردن با چاقو زدن ماشینو گوشیو بردن ، اگر اسنپ اطلاع رسانی کرده بود یا این موضوعو جدی گرفته بود نفره دوازدهم که خودمم خفت نمیشدم و پژو ۴۰۵ که تازه خریده بودم الان زیره پام بود

****
اثبات رابطه نامشروع از طریق فضای مجازی

ناشناس چهارشنبه , ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۵۶

همشون .. فقط برای جیب خودشون کار میکنن

محمد چهارشنبه , ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۳۳

یکی نوشته همین که اسنب بهتون مسافر میده از سرتونم زیادی شوهر من از صبح تا شب میره ولگردی شبم دست خالی میاد
خانم محترم شوهر شما ولگرده به کسی ربطی نداره برو جلوی شوهر الوات رو بگیر ماکه از صبح تا شب تو گرما مسافر جا بجا میکنیم توقع خدمات هم داری خدمات ندن عیب نداره ولی جیبمون رو هم خالی نکن با جرمیه کردن های الکی که از دزدی بهتره
***
کامیونی که بارش ۹۱ راس گوسفند بود توقیف شد

طاهره چهارشنبه , ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۵۲

سلام بر خلبانان خودخوانده اسنپ…صبحتون بخیر.
شما اگر تو این مملکت یه کاره میشدید چی میشدید
بنزین کجا بود عامو
بذارین باد بیاد
به کدام زمین های کشاورزی مجوز ساخت و ساز داده می شود؟

کوروش سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶

باسلام یه سفر رفتم ۴ نفر روسی رو سوار کردم از لواسون به محمودیه کرایه در روز جمعه زده بود ۷۵۰۰۰تا پلاس وافزایش زد شد ۱۲۰۰۰۰تا این ۴تا رورسوندم به مقصد پایان سفر رو زدم گم‌شدن فتن
کرایه رو آنلاین زدن بعداز ۱۲ روز همون مبلغ را از حساب کاربریم منفی کردن هرچی به پشتیبانی گفتم میگن مسافرگفته سفری انجام نشده گفتم سفر بعدیم از محمودیه به پاسداران بود چطور نمیفهمید؟
میگه برو دفتر اسنپ
رفتم اشرفی اصفهانی نزدیک میدان صادقاییه گفتم ولی هیچ فایده ای نداشت خیلی راحت ۱۲۰۰۰۰ تومان منو خوردن خدازشون نگذره اینا چنین موجودات… هستن
آموزش تعمیر چکه کردن شیر آب که از نان شب واجب تر است

رضا سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹

دولت در حق رانندگان اسنپ و تپسی که هزینه بنزین واریز نمی کند ظلم می کند ممنون از لطف دولت مستمندان ….

قیمت درب کارخانه ۵ خودروی جدید سایپا اعلام شد

س سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷

سلام خسته نباشید مسافتی که این بنده خدا ها میفرمایند میفرستند شرکت های اسنپ و تپسی اصلا یک سوم مسافت طی شده ما هم نیست این فک کنم بخاطر اینه که شاید ازشون بابت این مسافت ها مالیات میگیرند من خودم یک ماه مسافت طی شده رو نوشتم البته صرف نظر از اینکه چه مسافتی رو طی کردم تا مسافر برسم مقایسه کردم با مسافتی که شرکت اسنپ برای بنده ارسال کرده بودن و در اپ موجود بود کمتر از یک سوم مسافت طی شده بود
من حاضر اینو ثابت بکنم بابا کرایه ها که ادم رو نابود میکنه با این ترافیک شهر قیمت فضای اجناس مصرفی ماشین ها هم که یا خدا بعدش مسافر کولر حتما میخواد شده اجبار این طرف اسنپ و تپسی کمیسیون خودشونو بر میدارن برای اون ها بد نمیشه من موندم که چرا مسافت ها رو دقیق ارسال نمیکنن مثلا ماشین من تک میگن قابلیت دوگانه سوز شدن داره سهمیه نصف تعلق میگیره بمن ماهی ۵۰ هزار تومان سهمیه میریختن یعنی اگر کامل بود ۱۰۰ هزار تومان شما خودتون حساب کنید که چند لیتر میشه این برای مسافتی بالاتر از ۵۰۰۰ هستش
حالا هی بیاین مقاله بنویسید ببنید چی میشه درد راننده ها هزاران درده منتها کیه که احوالی بپرسه

چرا نباید چای سیاه بخوریم؟

س سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸

سلام خسته نباشید کرایه ها که نابود کنندست و اینکه سهمیه سوخت که اسنپ زحمت میکشه میفرسته برای وزارت کشور اصلا یک سوم پیمایش ما راننده ها هم نیست من خودم یک ماه پیمایش هامو نوشتم و صرف نظر از اینکه چه مسافتی رو طی میکنیم تا به مسافر

شرایط پرورش و نگهداری گیاه همیشه سبز دراسنا در منزل

مهدی سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹

سلام تازگی که کسی پول نمیده به اسنپ پیام میدی که نداده بعد ۲ روز پیام واریزی میاد ولی برات نمیریزن من که فهمیدم جوابم نمیدن

————
هنگام خرید ملک وراثتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

معصومه سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱

همین که اسنپ هست و کار می کنید از سرتون زیاده
شوهر تنبل من صبح میره ولگردی
عصر میاد میگه بنزین ندادن و..
———-
اثبات رابطه نامشروع از طریق فضای مجازی

مح سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳

سفر قبول نکننننننید

مژگان سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱

آقا اصلن برید یه حرفه ایی رو یاد بگیرید فنی حرفه ایی به افراد بالای ۱۵سال آموزش رایگان میده
کار نکنید برای این درشرکت از خدا بیخبر

چند بار پول منم نزدند من دیگه سرویس نمیرم اپلیکیشن،شونم هم پاک کردم
شرایط پرورش و نگهداری گیاه همیشه سبز دراسنا در منزل</a
>

محمد میرزاعلیان سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

سلام من سه سال است که به عنوان شغل دوم در اسنپ کار میکنم ولی کرایه ها نسبت به سه سال قبل تغییر چندانی نداشته اصلا به سرفه نیست که حتی واسه بعضی از سفرها استارت هم زده بشه ولی کمسیون چند برابر شده. آخه ظلم تا کی در حق راننده ها.
۴۰ علائمی که خانم ها باید جدی بگیرند

محمد سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

سلام من سه سال است که به عنوان شغل دوم در اسنپ کار میکنم ولی کرایه ها نسبت به سه سال قبل تغییر چندانی نداشته اصلا به سرفه نیست که حتی واسه بعضی از سفرها استارت هم زده بشه ولی کمسیون چند برابر شده. آخه ظلم تا کی در حق راننده ها.

آموزش تعمیر چکه کردن شیر آب

راننده اسنپ سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

یکماه از زمان انجام صحیح پاداش گذشته و هر کاری هم کردم ( تیکت ، تماس و …) متاسفانه هنوز پاداش بنده واریز نشده و دلیل الکی میارن و به هیچ عنوان پاسخگو نیستن ، آخه پول راننده خوردن داره !!!؟

——–
هنگام خرید ملک وراثتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

074 سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

ان شاالله پول ناحق کمیسیون ندادن امتیاز به راننده مسعولین اسنپ و زو .. کنن

حمید سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

سلام کرایه ها پایین وکمسیون زیادسهمیه بنزین که ۶ماه هست که واریز،نشده مسئولین چه کار میکنن

ایمان سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸

باسلام،تمام مشکلاتی که همکاران راننده فرمودن درسته،جالب‌تر از همه توقف در مبدا که بفرموده اسنپ ۵دقیقه هستش واقعا معنی تاکسی اینترنتی خود شرکتهای تاکسی اینترنتی بلد نیستن و حتی اگر توقف نکنی نمره منفی میدن خجالت هم نمیکشن و وقتی اعتراض میکنیم،میگویند سیستم تصمیم میگیره?راننده وظیفه وایستادن با ماشین روشن را برای مسافر ندارد مگر تو سیستم اعلام توقف بکند،متاسفم که خود اسنپ معنی تاکسی اینترنتی را بلد نیست،تازه میگوید اگر مسافر نیامد با او تماس بگیرید?

ناشناس سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

سلام اون نفهمی که میگه اگر نمیصرفه چرا کار میکنید خب نفهم بیکارم میفهمی فقط خرج خونه را میشه دربیاری اصطهلاک ماشین که دیگه هیچ

امیر سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

منکه شخصا دیگه حتی نرم افزارشم باز نمیکنم چه برسه قبول سفر

نیما سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

کرایه های اونقدر پایینه وبر عکس هزینه استهلاک ماشین اونقدر بالا که خیلی از مسافران کسانی هستند که خودشون ماشین دارند ولی با اسنپ جابه جا میشن.

مهدی از مشهد سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

از خدا بترسید

محمد سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

اقایون مسئولین اسنپ واقعا نمیبینیدو نمیخوند این گله و شکایتارو‌!؟خجالت بکشین

حمید سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

به نظر من هیچ ملتی تاخودش نخواد بدبخت نمیشه هرصنفی که یه مشت بی هنر وبی عرضه توش مشغول به کارباشند هربلایی سرشون بیاد حقشونه طرف کلی ازبد بودن اسنپ می ناله ودم ازبدبختی میزنه ولی همین آدم مثل خر واسه اسنپ وتپسی کارمی کنه خدابه انسان عقل وشعور داده که خوب وبد راتشخیص بدیم هیچ آدم عاقلی نمیره اسنپ کارکنه هیچ کس هم باکارکردن تواسنپ به جایی نرسیده پس غر نزنید یا برید یک شغل خوب پیداکنید یا به خرحمالی تواسنپ ادامه بدید

مهدی سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

از اسنپ کارفیکس لاستیک خریدم قرار بود ۲ هفته بعد بدن الان هفت ماهه ندادنو همش میگن پیگیری میکنیم

میثم سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

سلام کرایه هاافتصاح پایینه،کمیسیون بالا،بنزین آزاد،لوارم یدکی سرسام آور،هرچقدرکارمیکنی بایدخرج ماشین کنی یا کمیسیون بدی،یاپول بنزین بدی تهش چیزی نمیمونه

مهدی سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷

خدمت آقا اشکان عرض کنم اسنپ خیلی وقته از جیب راننده میکنه اسنپ خودش ۵ بار طرح تشویقی منو خورد نداد به پشتیبانی هم چند بار پیغام دادم جواب سربالا میدن سفر میوفته یه قیمت داره وقتی قبول میکنی قیمتش عوض میشه

ناشناس سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

مسولین اسنپ و تپسی یه مشت جیب بر هستند

ناشناس سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

اگه اسنپ وتپسی نمیتونن فکری به حال رانندگان کنندبهتره جمع کنن برن تادوباره تاکسی تلفنی ها شروع به کارکنن.اینا دیگه شورشودرآوردن بااین کرایه های مزخرف.

کیمیایی سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

سلام عرض ادب من خودم سرپرست خانوار هستم تنها درامد من از اسنپ میباشد مستاجر هم هستم خرج دو بچه مدرسه میدم با کلی هزینهای زندگی که سرسام اوره با این کرایه که اسنپ و تبسی تعین میکنه و خرج ماشین میشه نمیشه زندگی کرد هرچه کار میکنم باز هم یک هفته توی زندگی عقبم نمیرسونم مریض شدم دیگه پول تعمیر ماشین هم به کنار تورو خدا به داد ما برسید بشینم خونه بهتره حد اقل سلامتیم رو از دست نمیدم میرم گدایی کنم شرفش میرزه به کرایه اسنپ و تبسی با این اخلاق مسافرا تا میشینن توی ماشین کولر میخوان انگار دارن به ما حقوق میدن دستوری صحبت میکنن حد اقل امتیاز بدن ادم دلش نمیسوزه ۱امتیاز میده بابا نشستی توی ماشین تمیز سمند کولر روشن امتیاز ۱دیگه چیه یا کرایه درست کامل نمیدن

اشکان سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

سلام خواستم اتفاقی که الان برام رقم زد رو با شما در میون بزارم شرکت الان برای بار چندم از من کلاهبرداری کرد به این صورت که مبلغ سفر برای من ۱۱۵۰۰۰ تومان بود وقتی قبول کردم به مبدا رسیدم را زدم شد۹۹۰۰۰تومان جای تاسف دارد که از راننده برای تخفیف به مسافر استفاده میشود امیدوارم پیگیری شود

حسین سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

اون سازمانی که سهمیه بنزین اسنپ را در طول این مدت چند ماه واریز نکرده تو این کشور کدام مسئول به فکر مردم هست فقط از کلمه مردم سواستفاده می کنند هی میگن مردم مردم ولی یک قدم برای مردم بر نمی دارند بدبختی ماها ایرانی ها این هست که مملکت افتاده دست نااهل

سعید سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

سلام خدمت رانندگان شریف و عزیز
هرچی سرمون بیارند حقمونه خودمون میخواهیم الکی هم غر غر نکنید لیاقت مردم همین است، اگه واقعا نمیصرفه کار نکنید فقط حرف نزنید ،من دو ماه است کار نمی کنم ،چرا به هم خیانت میکنید کسی به فکر ما رانندگان نیست تعطیل کتید کار بردگی رو

فقط امنیت مسافر؟؟ سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

همه حق رو‌گفتن .ولی من تو کف اونهایی هسنم که مسافر بین شهری میبرند اخه با ضمانت کی؟اسنپ و تپسی خودتون رو تو خطر خفت گیری میندازین؟؟؟کاش دولت مردها یکبار اعلام میکردند ماهی چقدر از این دو شرکت پول میگیرند که اینجور واضح فقط نگاه میشند.

رصا سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

خاک بر سر تون واقعا

ناشناس سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

اسنپ به فکر در امد خودش

ناشناس سه شنبه , ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

سلام دوستان لطفا ازاد کنید تر از اسنپ و تپسی وجود نداره و همه چیزم به نفع مسافر میدونن البته اگر منم کاری نمیکردم و کسی بهم بیست درصد کمیسیون مفت میداد طرف اونو میگرفتم با خودشون میگن این کار نکنه یکی دیگ هست ????

آخرین اخبار