چاپ کد خبر: 112352
30 اردیبهشت 1402

شکایت جالب رئیس اداره ورزش و جوانان یک شهرستان علیه مدیرکل ورزش و جوانان استان در دادگستری

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامهرمز درباره علت لغو جلسه شورای ورزش این شهرستان توضیحاتی ارائه داد.

ایسنا: ماهر سخری ضمن انتقاد و گله‌مندی از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بابت حضور نیافتن در جلسه شورای ورزش شهرستان رامهرمز که باعث لغو جلسه و مطرح نشدن مطالبات ورزشکاران این شهر شد، اظهار کرد: قانون می‌گوید هر دو ماه یک بار شهرستان‌ها مکلف به برگزاری جلسه شورای ورزش هستند. در همین راستا نیز من به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامهرمز نامه‌ای مبنی بر برگزاری جلسه شورای ورزش به فرماندار به عنوان رئیس شورا ارسال کردم تا زمانی که تاریخ جلسه مشخص شد از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز بابت حضور در این جلسه دعوت به عمل بیاید.

شکایت از قاضی

وی ادامه داد: شنبه هفته گذشته به ما اعلام شد که شما می‌توانید این جلسه را ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار کنید که همان روز هم تاریخ برگزاری جلسه شورای ورزش را به آقای بنی‌تمیم اطلاع دادم اما متأسفانه سه، چهار روز زمان برد و پاسخی از سوی وی دریافت نکردم. قرار بود آقای متینیان نماینده رامهرمز نیز در این جلسه شرکت کند تا مطالبات ورزش و ورزشکاران شهرستان در حضور مدیرکل ورزش استان خوزستان اعلام شود. در همین راستا در حالی که نماینده رامهرمز پشت خط بودند تماس کنفرانسی با بنی‌تمیم برقرار شد و از وی مجدداً دعوت کردیم که در این جلسه شرکت کند که متأسفانه او با عصبانیت درباره برقراری این جلسه برخورد کرد و این جملات از سوی مدیرکل در حالی گفته می‌شد که برگزاری جلسه شورای ورزش جزو وظایف و اهداف ما بوده است و ما نیاز دانستیم که بعد از مدت‌ها شاهد حضور مدیرکل ورزش خوزستان در جمع ورزشی‌های رامهرمز باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامهرمز بیان کرد: به هر حال بی‌احترامی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نسبت به خودم را خیلی سخت دیدم و متأسفانه جلسه شورای ورزش شهرستان رامهرمز که بعد از مدت‌ها قرار بود برگزار شود تا با حضور فرماندار و نماینده شهرستان و آقای بنی‌تمیم به مشکلات ورزش و ورزشکاران شهر پرداخته شود با تصمیم فرماندار و نماینده به نشانه اعتراض به رفتار مدیرکل لغو شد.

ماهر سخری

وی عنوان کرد: من فرزند یک جانباز شیمیایی در هشت سال جنگ تحمیلی هستم و با توجه به اینکه در دادگستری استان خوزستان واحدی به عنوان وکیل خانواده‌های جانبازان وجود دارد من از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به دلیل توهین به شخص بنده شکایت می‌کنم و از حقم نمی‌گذرم. جالب است من به درخواست خود آقای بنی‌تمیم رئیس اداره ورزش و جوانان رامهرمز شدم و هر روز تبعات و سختی‌های جاده به جان می‌خرم و به رامهرمز می‌روم، زیرا با توجه به اینکه کارمند وزارت ورزش و جوانان هستم وقتی به من امر شد که باید در شهر دیگر خدمت کنم و حس کردم دستگاه ورزش به من نیاز دارد، این موضوع را پذیرفتم.

سخری گفت: همه گله‌مند هستند که چرا وعده‌ ما مبنی بر برگزاری این جلسه و پیگیری مطالبات جامعه ورزش شهرستان عملی نشد. به هر حال اگر این جلسه برگزار می‌شد بی‌شک اتفاقات خوبی برای ورزش رامهرمز رقم می‌خورد. آقای موسوی ورزشکار دو و میدانی تیم ملی پیوند اعضا است که در مسابقات جهانی اخیر به اندازه کل کاروان اعزامی تیم ملی مدال گرفت. او صاحب ۷ مدال رنگارنگ شد و در این مدت درخواست کفش مخصوص رشته ورزشی خود را داشت که درخواست او در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان سه ماه معطل ماند و در نهایت به ما در اداره ورزش و جوانان رامهرمز ارجاع داده شد تا به این خواسته رسیدگی کنیم و طبیعتاً اگر چنین جلسه‌ای برگزار می‌شد ما بیش از این می‌توانستیم مطالبات ورزشکارانمان را مطرح کنیم.

وی افزود: علی‌رغم اینکه بودجه آنچنانی به ما تعلق نمی‌گیرد ولی از کمک به ورزشکاران و هیات‌های ورزشی رامهرمز در حد توانمان دریغ نکرده‌ایم اما قرار هم نیست مورد بی‌مهری مسئولان بالادستی‌مان قرار بگیریم. اما واقعاً برای یک اداره‌کل ورزش و جوانان خیلی سخت است که بخواهد مبلغ سه میلیون پول کفش ورزشکار ملی‌پوش خود را تأمین کند؟

رییس اداره ورزش و جوانان رامهرمز خاطرنشان کرد: هیچ کسی ما را مجبور نکرده است در پست و سمتی قرار بگیریم اما وقتی هم با دست خالی کار می‌کنیم قرار نیست به ما بی‌احترامی شود و تحمل این موضوع واقعاٌ سخت است. در این مدت تمام تلاشم این بوده که اولویتم کارم و ورزش شهرستان باشد زیرا معتقدم خوزستان جای آزمون و خطا نیست اما ما در یک ماه اخیر در سطح ورزش خوزستان با استعفاهای مکرر آقای بنی‌تمیم شاهد عدم مدیریت بوده‌ایم. البته این موضوع را هم باید بگویم شاید دلیل بی‌احترامی آقای بنی‌تمیم به من این بود که بعد از استعفاهای مکرر وی از من به عنوان گزینه سرپرستی اداره‌کل ورزش و جوانان استان نام برده شد و حتی وی عنوان کرده بود که چرا شما باید به عنوان سرپرست نامتان مطرح شود؟

وی ادامه داد: من معتقدم خوزستان سکوی پرتاب خیلی از مدیران شده است و خواهشم از مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان این است که به سریال استعفاهای صوری خود پایان دهد زیرا خوزستان نیاز به مدیرانی دارد که برای خدمت به مردم آن باید کفش آهنی پوشید، چراکه سطح مشکلات خوزستان زیاد است و با رفتارمان نباید تقصیر را به گردن دیگری بیندازیم. امیدوارم به صورتی کار شود که در نهایت شاهد برقراری عدالت باشیم.

سخری در ادامه عنوان کرد: پولی که امسال بابت ورزش رامهرمز به ما داده شده است شاید یک‌سوم بودجه سال گذشته باشد و این در حالی است که سال گذشته بنده در ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان رامهرمز به عنوان مدیر نمونه انتخاب شدم و شاید از بعد از انقلاب تاکنون چنین موردی را در شهر رامهرمز نداشته‌ایم. خدا را شکر اتفاقات خوبی که در ورزش رامهرمز در بحث آوردن پول برای انجام پروژه‌های ورزشی انجام شده است به همت آقای متینیان نماینده شهر بوده است و من فکر می‌کنم او یکی از موفق‌ترین نمایندگان استان در آوردن پول برای ورزش حوزه انتخابی خود بوده است.

وی ادامه داد: من زمانی که رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کارون هم بودم، زمانی که حس کردم باید با توان بیشتری به جامعه مخاطبم خدمات‌رسانی کردم حتی از زندگی خود گذشتم و با فروختن خودرو شخصی‌ام و گرفتن وام اقدام به ساختن اداره ورزش و جوانان شهرستان کارون کردم، زیرا آن دفتری که در اختیار این اداره بود در رختکن یک سالن ورزشی بود که واقعاً در شأن مردم و ورزشکاران شریف شهرستان کارون نبود. هر چند که وقتی همین موارد را به آقای بنی‌تمیم گفتم وی به من گفت کار اشتباهی انجام دادی که از جیب خودت هزینه کردی و من فکر می‌کنم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان اصلاً روحیه از خودگذشتگی ندارد. اگر به گذشته برگردیم اوایل جنگ که نیاز شد جوانان پای کار باشند همه آن‌ها خودجوش به جنگ رفتند و شهید شدند تا از خاک وطن دفاع کنند و اکنون هم من در قبال خدماتی که انجام داده‌ام و از زندگی خود گذشته‌ام آن را تکلیف و وظیفه خود می‌دانم.

تست بینایی ؛ اگر « تیزبین و باهوشی » عدد متفاوت را زیر ۷ ثانیه پیدا کن(+پاسخ)

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

قشقایی شنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

خبر مسخره تر از این دیگه پیدا نکردید؟؟؟

آخرین اخبار