چاپ کد خبر: 96044
17 مهر 1401

طرح جدید فروش فوق العاده خودرو لاماری ایما+شرایط ثبت نام و قیمت

شرکت آرین پارس موتور، طی دو بخشنامه از طرح جدید فروش خودرو لاماری با قیمت قطعی برای متقاضیان عادی و مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده خبر داد.

لاماری ایما

به گزارش اول فارس ، طرح جدید فروش خودرو لاماری ایما ، روز چهارشنبه، ۲۰ مهرماه، از ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد و به مدت ۴ روز ادامه خواهد یافت.

متقاضیان خرید خودرو لاماری شامل متقاضیان عادی و متقاضیان مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، می توانند با مراجعه به سایت شرکت آرین موتور به نشانی اینترنتی arian.iranecar.com اقدام به پیش‌ثبت نام و شرکت در جدیدترین طرح فروش این شرکت کنند.

در طرح جدید فروش این محصول، لاماری ایما با قیمت قطعی یک میلیارد و ۹۴ میلیون تومان عرضه می شود. این شرکت در نخستین طرح فروش خود، ۱۰۰ دستگاه لاماری ایما را به صورت فروش فوق العاده و پیش فروش عرضه کرد و پیش از موعد به مشتریان تحویل داد. در نخستین رونمایی این محصول، در اردیبهشت ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی خودرو تهران، مدیران آرین موتور قیمت لاماری ایما را ۹۸۹ میلیون تومان اعلام کردند که در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.
در طرح جدید فروش خودرو لاماری، موعد تحویل این محصول، ۹۰ روز کاری عنوان شده است.
ایما در رنگ های سفید، مشکی، خاکستری و سبز قابل عرضه خواهد بود.
لاماری ایما، اولین محصول تولیدی آرین موتور است که در کارخانه آرین پارس موتور در شهر خمین مونتاژ می شود و در واقع نسخه سفارشی ایران دانگ فنگ T5 ایوو است. این شرکت در نخستین طرح فروش خود، ۱۰۰ دستگاه لاماری ایما را به صورت فروش فوق العاده و پیش فروش عرضه کرد و پیش از موعد به مشتریان تحویل داد.

نام خودرو قیمت قطعی (تومان)  موعد تحویل
لاماری ایما ۱,۰۹۴,۰۰۰,۰۰۰ ۹۰ روزکاری

روش پرداخت در این طرح به صورت نقدی بوده و جریمه دیرکرد به میزان ۳۶ درصد تعیین شده ,و فاقد سود انصراف است. لاماری ایما در مدل ۱۴۰۱ با کد فروش Eama-o-١٠٨ عرضه می شود.

 قواعد و ضوابط بخشنامه فروش لاماری ایما

طبق اعلام این شرکت، رعایت قواعد و ضــوابط اعلام شده برای متقاضــی الزامی اســت و در صــورت عدم رعایت هر یک، ثبت نام به صورت خودکار ملغی خواهد شد:

  • عرضه لاماری ایما صرفاً از طریق قرعه‌کشی انجام می شود.
  • ثبت نام فروش لاماری ایما صرفا برای افراد رشید (بالای ۱۸ سال سن و غیر محجور) مجاز است.
  • شماره تلفن همراه ثبت شده در و گاه جهت ثبتنام، حتما باید به نام شخص متقاضی باشد.
  • هرکد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو لاماری ایما از کلیه بخشنامه های جاری عرضه کننده می‌باشد.
  • برخورداری از گواهینامه رانندگی معتبرو ارائه آن در زمان ثبت نام لاماری ایما الزامی می باشد.
  • امکان ثبت‌نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال میسر نمیباشد.
  • شماره حساب و شبای معرفی شده در زمان ثبت‌نام باید به نام فرد متقاضی بوده و کلیه تراکنش‌های مالی، حسب مورد، باید از و یا به همان حساب صورت پذیرد.
  • کلیک کنید و عضو شویداشاره 1

     کانال اول فارس در پیام رسان ایتا 


     کانال اول فارس در پیام رسان سروش


     کانال اول فارس در پیام رسان بله 


     کانال اول فارس در پیام رسان آیگپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار