چاپ کد خبر: 2954
1 دی 1397

عضو شورای شهر: بازار وکیل شیراز در حال فروریختن است

عضو شورای شهر: بازار وکیل شیراز در حال فروریختن است

به گزارش دریافتی روز جمعه ایرنا از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، سولماز دهقانی در دیدار با اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان،افزود: بازار وکیل شمالی در حال فروریختن است و هر لحظه ممکن است بر سر مردم آوار شود، نه شهرداری بودجه‌ای برای مرمت دارد و نه این مساله برای میراث فرهنگی مهم است.
وی با بیان اینکه اعتبارات استانی پاسخگوی بحران بازار وکیل نیست، اظهار داشت: چند بار موضوع با نمایندگان مجلس درمیان گذاشته‌ایم اما انگار آنها مسائل مهمتری دارند.
وی معتقد است برخی پروژه‌های گردشگری شهر شیراز به اعتبارات ملی نیازمند است و با این اعتبارات قطره چکانی نمی‌توانیم شهر گردشگر پذیر داشته باشیم.

**کلانشهری بدون تالار بزرگ
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه این شهر نیازمند ایجاد جاذبه‌های گردشگری جدید است،گفت: برای برگزاری مراسم افتتاحیه دهمین نمایشگاه گردشگری پارس که ۲۱ لغایت ۲۴ آذرماه ۹۷ در شیراز دایر شد ،تالار شایسته ای در شهر نداشتیم و مجبور شدیم در یکی از سالن‌های نمایشگاه بین المللی فارس مراسم افتتاحیه و اختتامیه را برگزار کنیم.
دهقانی خاطرنشان کرد: شهر شیراز به میدان گاهی با تمام امکانات و شاخص‌ها برای با هم بودن مردم نیاز دارد.
بازار وکیل مربوط به دوران زندیه و در بافت قدیم شیراز واقع شده که این اثر تاریخی ۱۷ تیر سال ۵۱ با شماره ۹۲۴ در فهرست میراث ملی به ثبت رسیده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار