چاپ کد خبر: 135758
10 اسفند 1402

فال حافظ امروز ۱۱ اسفند/از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر

فال حافظ امروز 5

در این مطلب فال حافظ امروز ۱۱ اسفند خودتان را در اول فارس بخوانید

 

فال حافظ امروز با غزل شماره ۱۷۸ از دیوان حافظ 

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند
وان که این کار ندانست در انکار بماند

****

اگر از پرده برون شد دل من عیب مکن
شکر ایزد که نه در پرده پندار بماند

****

صوفیان واستدند از گرو می همه رخت
دلق ما بود که در خانه خمار بماند

****

محتسب شیخ شد و فسق خود از یاد ببرد
قصه ماست که در هر سر بازار بماند

****

هر می لعل کز آن دست بلورین ستدیم
آب حسرت شد و در چشم گهربار بماند

****

جز دل من کز ازل تا به ابد عاشق رفت
جاودان کس نشنیدیم که در کار بماند

****

گشت بیمار که چون چشم تو گردد نرگس
شیوه تو نشدش حاصل و بیمار بماند

****

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر
یادگاری که در این گنبد دوار بماند

****

داشتم دلقی و صد عیب مرا می‌پوشید
خرقه رهن می و مطرب شد و زنار بماند

****

بر جمال تو چنان صورت چین حیران شد
که حدیثش همه جا در در و دیوار بماند

****

به تماشاگه زلفش دل حافظ روزی
شد که بازآید و جاوید گرفتار بماند

تعبیر فال حافظ شما:

برعکس آدمهای این دوره که عشق و عاشقی برایشان بازیچه و سرگرمی ای بیش نیست، انسانی عاشق و صادق هستی. تو که بهترین راه را انتخاب کرده ای نباید با دیدن کارهای دیگران در تصمیمات خود متزلزل شوی. داشتن دل پاک و پرمهر بزرگترین سرمایه است که ازلی و ابدی است. پس از این ثروت گرانبها حفاظت کن و به عشق خود پایدار باش که سعادت تو در آن است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: پر تحرک، پر تلاش، پر کار، صمیمی، عاشق خانواده، کمک کن، سخندان و سخنران، اهل کسب، وسواسی، با استعداد، دانا، خردمند، صبور، ناقلا، خوش تیپ، خوش لباس و اهل عطر.
۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:
* بجز ما خرقه پوشان، دیگر همگی مست گذشتند اما بدون این که حرفی درباریشان زده شود. فوری از خاطره ها محو و فراموش شدند. لیکن تنها ماییم که داستانمان در هر بازار و کوچه ای بر سر زبانهاست.
* خرقه زهدی داشتم که بر عیب های زیاد خود می کشیدم اما آن نیز به گرو و رهن باده و مزد رامشگر رفت و کمربند عیسوی خود پرستی من بر جای ماند و مرا رسوا کرد.
* هر ساغر لعل فام می که در هنگام وصال از دست بلور مانند یار گرفتیم، در روزگار فراق و هجران به اشک تبدیل شد و در چشم ما به خون آلوده ای مبدل گردید.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- شما سخت خود را گرفتار این نیت نموده اید، در حالی که این نیت باید مقدماتش فراهم گردد و تمام جوانب کارش بررسی و اجرا شود، آنگاه عملی گردد که انشاءالله عملی می شود ولی نیاز به زمان دارد.
۴- دلسرد نشوید. بلکه با سرعت و قدرت اراده و وقت شناسی اقدام کنید زیرا رقیبان زیادی در کمین هستند.
۵- آنچه از دست داده اید، بهتر از آن را به زودی به دست می آوردید. به پدر و مادر توجه خاص داشته باشید، زیرا آینده ای درخشان در انتظار شما می باشد و موفقیت های بی شماری را به دست می آورید.
۶- بیمار شفا می یابد. از سفر کرده خبرهای خوشی می رسد. ۴ فرزند در طالع دارید و از زندگی خوبی برخوردارید که دیگران به شما حسادت می کنند، پس مواظب باشید آب /۲ به

۹ عامل اصلی در اتاق نشیمن که باعث استرس و اضطراب در خانه می شوند

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

Saadat جمعه , ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹

درود وقت بخیر ،تشکر دوست خوبم.ممنونم از تلاشی که منباب جمع آوری اطلاعات جهت ارجاع به مخاطب و در خور و شایسته سایت مهیا نموده تا بیشتر از پیش رضایت ما مورد توجه قرار میگیرد سپاس فراوان…از آنجایی که بسیار از فوق فراتر احساسی هستم و تحت تاثیر کلمات که معنی و فهم ،در مبنای حقیقت و واقعیت داشته باشند قرار گرفته اما کلمات زمانی واقعیت را می‌رسانند که چیزی از بیرون و مجهول به آنها اضافه نشده باشد…از این جهت تبریک و خوشحالم که واقعیت شرح داده و نزدیک به حقیقت مکتوب میشود..ولی متاسفانه در زندگی ام چنین نیست و شاید عادت و عدم اعتمادی که در جوامع بخصوص خود وجود دارد باعث می‌شود که کلمات واقعی را مسموم به کلماتی از جنس وهم و خیال کرده و جملاتی مکرراً به گوش می‌رسد که علاوه بر کذب بودنه آنچه به گوش رسیده حال و احوال مساعدی و احساسات خرابی را نتیجه می‌بخشد و تنها راه بلا مانع و قابل حدس و عمل همان تنهایی و سکوت است.. چنانکه هر زمان که تفأل زده با خواندن مکتوبات بزرگوار ،فیض برده و آنچه را که آزار دهنده از درون هست را برون آورده مختصراً و محترمانه بگویم خدا قوت یا حق

سمیه❤عباس جمعه , ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

????????????????????????❤????????????❤????????????????????❤????????????❤????????????????❤????????????????????❤????❤????

ناشناس جمعه , ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

من ابتدا واخر خلقت و زندگی را یافتم که زندگی وخلقت بشر یک لحظه بیش نیست تمام این سال ها فکر می کنیم که پشت سر گذاشته آیم اما این ها همه ساخته و پرداخته ذهن وفکر انسان هست که فکر می کنیم سال ها زندگی کرده آیم زندگی یعنی یکبار دنیا آمدیم ویک بار هم خواهیم رفت ما همش در حال مرگیم تلاش می کنیم که یک بار زندگی نماییم ….

آخرین اخبار