چاپ کد خبر: 133619
17 بهمن 1402

فال حافظ امروز ۱۸ بهمن/ بجز خیال جمالت نمی‌نماید باز

فال حافظ

در این گزارش اول فارس،  فال حافظ امروز۱۸ بهمن را می خوانید

کمتر فالی مانند فال حافظ را بین ایرانیان می‌توان پیدا کرد که هم در ایام شادی، و هم در زمان دوراهی‌ها و مشکلات به سراغ آن بروند. قائل بودن ارزش بالا برای این شاعر و دیوان او، همواره سبب ترغیب افراد برای گرفتن فال حافظ اصلی و گرفتن فال حافظ با تفسیر شده است.

غزل شماره ۲۶۱ از دیوان حافظ/فال حافظ امروز

درآ که در دل خسته توان درآید باز
بیا که در تن مرده روان درآید باز

**

بیا که فرقت تو چشم من چنان در بست
که فتح باب وصالت مگر گشاید باز

**

غمی که چون سپه زنگ ملک دل بگرفت
ز خیل شادی روم رخت زداید باز

**

به پیش آینه دل هر آن چه می‌دارم
بجز خیال جمالت نمی‌نماید باز

**

بدان مثل که شب آبستن است روز از تو
ستاره می‌شمرم تا که شب چه زاید باز

**

بیا که بلبل مطبوع خاطر حافظ
به بوی گلبن وصل تو می‌سراید باز

تعبیر فال حافظ شما:

به شدت منتظر کسی هستی که با آمدنش غم و رنج تو پایان می یابد و خوشبختی به تو رو می کند. هرچه می کنی اندیشه ات از فکر او خالی نمی شود و تنها و تنها به او می اندیشی. روزها را به امید رسیدن به او به شب می رسانی. برای رسیدن به این نیت هنوز مدتی زمان لازم است. منتظر بمان و ناامید مشو. او خواهد آمد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- خیلی مایلید که سفر کرده باز آید تا از غم و هجران رهایی یابی و دل غرق خونت شاد و خوشحال گردد. بدان که این نیت در حال شکل گیری است اما تردیدها آنرا به عقب می اندازد. از توجه او استفاده کنید و گوی مقصود را در حلقه مودت اندازید تا پیروز شوید.
۲- این نیت نیازمند صبر و حوصله بیشتری می باشد و اجرای آن اکنون زود است. اگر چه فکر می کنی منافع بیشماری دارد اما آینده در دستان شما قرار دارد و در آن سودها خفته است. پس خود را از دوستان بد و معتاد و سیگاری رها کن.
۳- کسی از تقدیر و سرنوشت اطلاع ندارد. آینده درخشان شما موجب حسرت دیگران خواهد شد. لطفاً سوره مبارکه ملک را با حضور قلب و معنی بخوان که نیت شما را به وضوح برایت شرح می دهد.
۴- زود رنجی شما موجب دلسردیتان می گردد. در حالی که جهان به کام هیچ کس نیست و همه مردم یک رنگ و یک پیشه نیستند، شما نیز باید در کارهایتان سیاست و تدبیر را از دست ندهید.
۵- نصیحتی می کنم که شادی دو جهان را در بردارد. از نشانه های دانشمند گزیده گویی و دانستن روش گفتگو است.
۶- در این غم و اندوه نباشید که چرا به فلان مقام نرسیده اید. در این اندیشه باشید که آیا لیاقت آن مقام را دارید. غم نخورید که چرا مشهور نیستید. بلکه بکوشید تا شایسته شهرت بشوید.
۷- ولخرجی شما را به کارهای زشت وا می دارد. دل را سخت می کند اما سخت دلی بهتر از زشت کاری است.
۸- تو نیکی را از دست نده. دیگران نیز خوب خواهند شد. وجود نیاکان همچو باد است و بدها همچو گیاه. هر جا باد بوزد، گیاه بناچار سر فرود می آورد.
۹- حضرت حافظ در بیت های اول و ششم می فرماید:
* بیا که به دل خسته و مجروح ما قوت و نیرو برگردد. زیرا به سبب آمدنت، تن مرده ما باز روح می یابد.
* بیا که سرشت مقبول حافظ به امید گلزار وصل تو آواز می خواند و به شوق وصال تو ترانه سرایی می کند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۱۰- به زودی از طریق اینترنت و موبایل، خبرهای خوبی دریافت خواهی کرد و پیامی دریافت می کنید که باعث تغییرات اساسی می شود.تی۴ به

شما هم نظر بدهید

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

شوخمعلی یکشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۴۴

انشاالله ب امیدخدا دلتنگم انتضار سختههههه????????????

ناشناس جمعه , ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۱۶

والله اونقدر که آدم‌های بد ظالم به همه فضاها دست بردن نگرانم باز هم بخاطر فضولی پای آنها در میان باشد . آدم راحت نیست نمیشه حرف دل زد در هر صورت وقتی عشق پا در میونی میکنه بدی های معشوق را هم خوبی می بینیم و با جان دل نوش می کنیم دوست دارم به هر جا نظر میکنم تو را ببینم

آخرین اخبار