چاپ کد خبر: 34176
27 مرداد 1399

قابلیت «چت داخل اپلیکیشن» به اسنپ اضافه شد

اسنپ

 کاربران اسنپ می‌توانند علاوه بر تماس تلفنی، پیام‌های خود را از طریق اپلیکیشن برای یکدیگر ارسال کنند. با این امکان می‌توانید بدون نیاز به تماس تلفنی به راحتی از طریق خود اپلیکیشن در طول سفر با راننده در ارتباط باشید.

به گزارش اول فارس، تماس تلفنی بین راننده و مسافر پیش از آغاز سفر در بسیاری از سفرهای اسنپی اتفاق می‌افتد. برای مشخص کردن محل دقیق مبدا، اعلام معطلی در سوار شدن و موارد دیگر راننده و مسافر گاهی نیاز دارند با هم در ارتباط باشند.

از آنجا که ارتباط کاربران پیش از آغاز سفر، قدم اول یک سفر موفق است، همواره در تلاشیم راه‌هایی را برای ساده‌تر و سریع‌تر کردن این ارتباط پیدا کنیم و تا جای ممکن تمام موانعی که این ارتباط را مختل می‌کند از میان برداریم.

پیش از این قابلیت تماس تلفنی در اپلیکیشن اسنپ فعال بود و حالا قابلیت چت داخل اپلیکیشن راه ارتباطی دیگری بین کاربران خواهد بود. با این قابلیت مسافر و راننده می‌توانند اطلاعات ضروری مربوط به سفر را از طریق اپلیکیشن رد و بدل کنند.

برای ارسال پیام به راننده‌ای که سفر شما را قبول کرده است، باید به بخش اطلاعات سفر بروید، در این قسمت کنار نام و عکس راننده گزینه‌ی ارسال پیام را می‌بینید. پس از ورود به فضای گفتگو پیام خود را تایپ کنید یا از پیام‌های پیش‌فرض اپلیکیشن استفاده کنید.

139905262109Chat

در صورتی که راننده در حال رانندگی باشد می‌تواند برای جلوگیری از حواس‌پرتی حین رانندگی، پس از دریافت پیام شما با ارسال یکی از پیام‌های پیش‌فرض، به شما اطمینان دهد که پیغام‌تان را دریافت کرده است و اگر نیاز به مکالمه‌ی طولانی‌تر بود، وارد فضای چت در اپلیکیشن شود و گفتگو را با شما ادامه دهد.

علاوه بر این، با قابلیت چت آن دسته از کاربرانی که امکان «تماس امن» را فعال نکرده‌اند، می‌توانند بدون رد و بدل شدن شماره‌ی تلفن با کاربر مقابل ارتباط برقرار کنند.

چت داخل اپ  اسنپ به صورت سراسری برای کاربران مسافر و راننده هم اکنون در دسترس قرار دارد و پس از به‌روزرسانی اپلیکیشن خود می‌توانید از آن استفاده کنید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار