چاپ کد خبر: 70923
18 دی 1400

قیمت ارزانترین و گرانترین انواع یخچال پرفروش در بازار لوازم خانگی

در بازار لوازم خانگی یخچال فریزر از قیمت ۵ میلیون تومان تا بیش از ۴۳ میلیون تومان عرضه می‌شود.

یخچال 1

به گزارش اول فارس به نقل از خبرآنلاین، ارزان‌ترین مدل در این بسته‌بندی یخچال فریزر ۱۳ فوت ۳۴۲ فیلور است که قیمتی بین ۵ میلیون و ۹۰ هزارتومان تا ۵ میلیون و ۶۹۰ هزارتومان دارد.

گران‌ترین مدل در این لیست نیز یخچال بالا فریزر ال‌جی مدل تی‌اف۵۸۰‌تی‌اس است که از ۳۴ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان تا ۴۳ میلیون و ۲۵۰ هزارتومان قیمت دارد.

در میان این دو محصول چند یخچال با بازه قیمتی ۵ میلیون تومان تا ۱۲ میلیون تومان وجود دارند؛ یخچال فریزر ۱۴ فوت فلکس امرسان تی‌اف‌اچ۱۴تی با بازه قیمتی ۵ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۹ تومان تا ۷ میلیون و ۹۷ هزارتومان، یخچال فریزر ۲۷ پشت باز سفید الکترو استیل مدل ای‌ اس ۲‌ دبلیو‌ اچ از ۸ میلیون و ۹۵۸ هزار و ۲۲۰ تومان تا ۱۱ میلیون تومان و همچنین یخچال فریزر الکترواستیل مدل ای‌ اس ۳۶ با حدود قمتی ۱۰ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۹۳۳ تومان تا ۲۱ میلیون و ۹۶۰ تومان به فروش می‌رسد.

یخچال فریزر اسنوا مدل اس‌ ان ۴۰-۰۲۵۰ با بازه قیمتی ۱۰ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان تا ۱۲ میلیون تومان، یخچال فریزر دوو مدل دی ۴‎ بی‎اف – ۱۰۷۷ از ۱۰ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان تا ۱۱ میلیون و ۷۹۵ هزارتومان و یخچال فریزر هیمالیا کمبی ۵۳۰ هوم بار نقره‌ای نیز قیمتی از ۱۱ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان تا ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان دارند.

برای مشاهده مدل‌های دیگرجدول زیر را مشاهده کنید:

قیمت یخچال

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار