ماجرای دریافت بیعانه در سایت دیوار برای آگهی جعلی فروش تراکتور

آکهی جعلی تراکتور
به گزارش اول فارس، رئیس پلیس فتای مازندران گفت: در پی مراجعه چندین نفر با در دست داشتن احکام قضایى ارجاع داده شده به پلیس فتای استان و درخواست رسیدگى به شکوائیه‌های خود مبنى بر کلاهبردارى توسط سایت دیوار با آگهی جعلی فروش تراکتور، موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ سامع خورشاد افزود: این متهم با ایجاد وسوسه برای فروش تراکتور کشاورزی با قیمت پایین‌تر و درج آگهی در سایت دیوار، اقدام به دریافت بیعانه از افراد متقاضی کرده و پس از اخاذی از چندین نفر، سیم کارت خود را تعویض و دوباره با مشخصات دیگری اقدام به درج آگهی می‌کرده است.
رئیس پلیس فتای مازندران با بیان اینکه کارشناسان پلیس فتا پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی با هماهنگی دادسرا، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و ادوات و تجهیزات رایانه‌ای و الکترونیکی وی را کشف و ضبط کردند گفت: عامل کلاهبردار مردی ۳۵ ساله که در زندان به سر می‌برد، تاکنون به ۸۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری از حساب ۲۳ نفر از هموطنان سراسر کشور به همین شیوه اعتراف کرد.
سرهنگ خورشاد با اشاره به احتمال بیشتر شدن پرونده‌ها در این رابطه از ادامه بررسی پرونده تا نتیجه نهایی خبر داد و به هموطنان توصیه کرد: قبل مشاهده و کسب اطمینان در باره اصالت کالا، از پرداخت هرگونه مبالغ تحت عنوان بیعانه به فروشندگان خودداری و به ماهیت فریبنده سایر آگهی‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها منتشر می‌شود، توجه نکنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

اسماعیل بخشی چهارشنبه , ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶

جناب سرهنگ با هویت جعلی به اسم بنده کارت بانکی گرفته اند وکلاه برداری در خصوص فروش تراکتور انجام داده اند بی زحمت پیگیری کنید

آخرین اخبار