چاپ کد خبر: 111205
19 اردیبهشت 1402

چاق سلامتی جنجالی مجری زن صدای و سیمای بوشهر+ویدیو

سلام و خوشامدگویی جالب مجری برنامه‌های صبحگاهی شبکه بوشهر دیروز در کانال‌های خبری دست به دست شد که نشان می‌داد تسلط تحسین‌برانگیزی بر اجرا دارد. او هنگام ارتباط مستقیم با شبکه سوم سیما به زبان آذری، گیلانی، مازندرانی، کردی، لری، عربی و بلوچی خوشامد گفت که برای بسیاری از مردم جالب و خوشایند بود.

mojri bushehri

به گزارش اول فارس ، فیلم سلام گفتن فاطمه صادقی زاده مجری زن شبکه بوشهر به تمام لهجه های ایرانی که بعد از انتشار این کلیپ از خانم مجری زن در شبکه سه بسیار پرطرفدار شده است.
نام این مجری فاطمه صادقی‌زاده است که سال‌هاست در بخش‌های مختلف شبکه استانی بوشهر حضور دارد و بیش از ۲۰ سال است که در حوزه‌های مختلف فرهنگی کار می‌کند. او به‌غیر از مجری‌گری در صداوسیما و روی صحنه، سابقه بازیگری تئاتر هم دارد و مدرس رشته نمایش در هنرستان است.

صادقی‌زاده سابقه هشت سال کار خبرنگاری در روزنامه اطلاعات دارد و مسئولیت مدیریت روابط عمومی بسیاری از جشنواره‌ها راهم برعهده داشته است. او سال‌ها پیش موفق شد مقام سوم ری را در جشنواره ملی جوان برتر ایرانی به‌دست آورد. همکاری‌اش با صداوسیمای مرکز بوشهر از اواخر دهه ۸۰ آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد و به‌غیر از اجرا، در زمینه تهیه‌کنندگی و برنامه‌سازی هم با این شبکه همکاری می‌کند.

صادقی‌زاده کارش را در این مرکز با دستیاری تهیه‌کننده و گزارشگری برنامه خانواده شروع کرد. بعد از آن‌هم به‌‌عنوان گزارشگر برنامه «شونشینی» و مجری در برنامه‌های مختلف فعالیتش را در صداوسیمای مرکز بوشهر ادامه داد تا این‌که در سال ۹۵ تهیه‌کنندگی برنامه «خانواده» را به‌دست گرفت که از نگاه مخاطبانش برنامه موفقی بود.

او در سطح استان بوشهر مجری شناخته‌شده‌ای است و موفق شد در طول یک سال، چهار بار نمره بالای ۷۰ را در میان سایر مراکز استانی به‌دست آورد. همین عملکرد مثبت در نهایت باعث شد جایزه تهیه‌کننده برتر در حوزه ازدواج جوانان به او تعلق بگیرد. بعد از تهیه‌کنندگی برنامه خانواده، صادقی‌زاده تهیه‌کننده یک فیلم مستند به‌نام «برای تو می‌خوانم» هم بوده و به ‌مدت یک سال به‌عنوان تهیه‌کننده و مجری با شبکه «شما» همکاری داشت.

او اولین گزارشگر زنی بود که در برنامه ورزشی ۹۰ گزارشی را با موضوع «بچه‌های فوتبال‌دوست شهر زلزله‌زده شنبه» اجرا کرد. در کنار همه این فعالیت‌ها او اواسط دهه ۹۰ تهیه‌کننده یک برنامه مستند بوشهری شد که از شبکه سه و یک سیما پخش می‌شد. یکی از برنامه‌های صداوسیمای بوشهر برنامه «یه خونه یه رودخونه» بود که اجرای آن‌هم توسط صادقی‌زاده انجام شد.

مجری زیبای بوشهر

یکی از اجراهای موفق او به سال گذشته برمی‌گردد؛ یعنی زمانی‌که اجرای اختتامیه چهل‌و‌یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر و سی‌و‌هشتمین دوره جشنواره موسیقی فجر به او سپرده شد. او این روزها به‌غیر از اجرا و تدریس در هنرستان، دوره‌های تدریس فن‌بیان هم برگزار می‌کند.


فال حافظ امروز ۲۰ اردیبهشت با تفسیر زیبا و دقیق

نقره داغ شدن زن میانسال شیرازی توسط جادوگر گرانقیمت !


 سریعا از مطالب و اخبار اول فارس آگاه شوید

اشاره 1

کانال اول فارس در واتساپ

 کانال اول فارس در  تلگرام

 کانال اول فارس در  ایتا 

 کانال اول فارس در سروش

کانال اول فارس در روبیکا

 کانال اول فارس در  بله 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ساریخان چهارشنبه , ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

ظاهرا زبان قشقایی را بلد نبود که اسمی از آن نیاورد

آخرین اخبار