چاپ کد خبر: 25100
11 فروردین 1399

ماجرای شورش زندانیان عادل آباد و فرار زندانیان از آن

شب گذشته در پی انتشار چندین کلیپ  و داغ شدن اخبار غیر مستندی با عنوان فرار زندانیان از زندان عادل آباد شیراز در شبکه‌های اجتماعی چنین مطرح شد که برخی زندانیان از این زندان فرار کرده اند.بر اساس برخی گزارشات محلی برخی افرادهم در فضای مجازی از شنیده شدن صدای شلیک از برج‌های نگهبانی و پشت بام زندان عادل‌آباد شیراز را شنیدند.

رئیس کل دادگستری استان فارس  در خصوص این اتفاق  گفت: از ساعت ۲۲ مورخ ۱۰ فروردین در دو بند از زندان عادل آباد شیراز شاهد ناآرامی بودیم که این امر توسط نیروهای امنیتی زندان و یگان‌های امدادی تحت کنترل قرار گرفت.

به گزارش اول فارس،حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی سحرگاه امروز با تأیید خبر نا آرامی در زندان عادل آباد شیراز اظهار داشت: از ساعت ۲۲ مورخ ۱۰ فروردین در دو بند از زندان عادل آباد شیراز شاهد نا آرامی بودیم که این امر توسط نیروهای امنیتی زندان و یگان‌های امدادی تحت کنترل قرار گرفته است.

وی گفت: در این دو بندی که زندانیان آن اقدام به درگیری کرده بودند، زندانیان با جرائم خشن و‌ خاص نگهداری می‌شوند که مشمول هیچ‌گونه تسهیلات از جمله مرخصی نبوده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: در پی این ناآرامی زندانیان این دو بند اقدام به شکستن برخی نرده‌ها و دوربین‌های مدار بسته کردند که با ورود نیروهای حفاظتی زندان و یگان‌های انتظامی و امنیتی موضوع تحت کنترل قرار گرفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی تصریح کرد: هیچ‌گونه آسیبی به زندانیان و نیروهای حفاظتی و انتظامی و اقدام به فراری در پی این حادثه گزارش نشده است.

برای عضویت در کانال واتساپ اول فارس کلیک کنید 

ویژگی جدیدی مشابه با کانال تلگرام به واتساپ اضافه شد | پلازامگ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار