چاپ کد خبر: 105191
7 اسفند 1401

ماجرای پرداخت پاداش به کارکنان شهرداری صدرا چیست؟

سخنگوی شورای شهرصدرا نسبت به حواشی فضای مجازی پیرامون پیشنهاد پرداخت پاداش با مبلغ ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال شهرداری به کارکنان واکنش نشان داد.

صدرا شهر
به گزارش اول فارس ، مهدی کشاورزی در این رابطه اظهارداشت: پیشنهاد پاداش به کارکنان شهرداری صدرا از سوی شهردار در صحن شورا با اکثریت آرا اعضای شورای شهر صدرا مورد مخالف قرار گرفت .
وی با تاکید بر اینکه در روند بررسی این پیشنهاد هیچ گونه پنهان کاری نبوده و کاملا بر اساس روند عادی شورا مانند سایر مصوبات مورد بررسی قرار گرفت ، بیان داشت : متأسفانه انتشار نتیجه این مصوبه ، باعث انعکاس مطالبی غیر کارشناسی و تحلیل های نادرستی در خصوص عملکرد شورای شهر و شهرداری صدرا شد.
سخنگوی شورای شهرصدرا با اشاره‌ به اینکه شهر صدرا برای رسیدن به سازندگی نیاز به آرامش دارد افزود : اعضای شورای اسلامی با وحدت و انسجام برای پیشبرد برنامه‌ ها و سیاست گذاری خود تلاش خواهند کرد و هیچ گونه اختلافی در بین اعضای این شورا نیست.
کشاورزی با تأکید بر اینکه شفاف‌سازی و سلامت کار از رویکردهای اصلی این شورا است گفت: شورای شهر با کمک شهرداری و شهروندان برای رفع مشکلات به تلاش خود ادامه‌ خواهد داد و اسیر حاشیه ها سازی ها نخواهد شد.
وی با تشکر از همراهی و کمک مطالبه‌ گران شهر صدرا نسبت به برنامه‌های شورای شهر بیان کرد :
اعضای شورای شهر در کنار شهردار دلسوز و کارکنان زحمتکش شهرداری به عنوان سربازان خدمت رسان عرصه مدیریت شهری از هیچ کوشش و تلاشی برای توسعه شهر صدرا دریغ نخواهند کرد.
عضو هیأت رئیسه شورای شهرصدرا تصریح کرد : سازمان‌ها وارگان ها از برنامه‌هایی نظیر پرداخت‌های مالی متغیر برای کمک به منابع انسانی جهت ایجاد رقابت سالم و بالا بردن سطح توانمندی کارکنان واثر بخشی استفاده می‌برند، شهرداری صدرا نیز با رعایت قوانین و ضوابط نیز می تواند به نیروهای انسانی خود پاداش در نظر بگیرد.
وی یادآور شد فضای مجازی و پیام رسان های اجتماعی یک ظرفیت خوبی برای ارائه پیشنهادات و انتقادات و مطالبه‌ گری شهروندان برای کمک به توسعه زیر ساخت های شهر می باشد از همه فعالان دلسوز و خلاق در این حوزه تشکر ‌وقدردانی بعمل می آید.
شایان ذکر است در جلسه اعضای شورای صدرا دوم اسفند ۱۴۰۱ نامه‌ای از سوی شهردار صدرا با عنوان پرداخت پاداش به کارکنان با مبلغ ۸ میلیارد و یکصد میلیون ریال از ردیف ۱۱۰۲۰۸ بودجه شهرداری جهت بررسی اعضای شورای شهر صدرا مطرح و با مخالفت اکثریت اعضا روبه رو شد. اما انتشار متن این نامه حواشی در فضای مجازی برای شهرداری و شورای شهر صدرا به وجود آورد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ازرده سه شنبه , ۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲:۵۴

درصد ز ساکنان شهر صدرا در مجتهستند، شهرداری مبرا از مسئ در انهاست چرا که عمران را متولیومسیول م البته بجز حمل زب
شورا شهر که با رای مجتمع انتخاب شده اند نیز، دریغ از یک احوالپرسی عمومی وحل اختلاف که مرجع دادخواهیست حیفز حرف حق،
افرادی بنام ه مدیره با جمع اوری پول شارژ ماهانه از ساکنین داغ نفرت از انقلاب ومکتب وحکومت را بر دل مردم میگذارند و
مج پر از سگ های ولگرد، دست وپای کودکان معصوم علاوه بر ترس از قیافه وپارس شبانه انها، الوده به فضولات سگ هاییست که گله ای در محیط مجتمع ها توله م، اجرت نظافت چیان گاه به گاه زباله گردی به اجازه هییت م که اثرات مخربش برای خودیها وسوژه کسر شآن ایرانی وحاکمیت برای دشمنان خارجیست که دربوق وکرن، فضای سبزکو ناهنجاری های غیراخلاقی فت، حکومت افرادی به نام هیئت م بر مردم بینوا ازهمه جا رانده شده که حتی حق مطالبه گری هم ن، که بدانند پول شارژشان کجا رفته وسایل پارک بازی که تنها دلخوشی فرزندشان بود چرا جمع اوری شده است، پول ابشان زیاد،فضای محوطه تاریک همه وهمه خدمات ارزشمند متولیان مسئول حفظ جان وامنیت مردم است، باید پاداش بگیرند تامکتوب شود مس زحمت میکشند وباعث شادی دل مردم وتداوم انقلاب وارجعیت حکومت اسلامی شدند، حاشا

کمیل دوشنبه , ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱:۰۵

متأسفانه شهردار .. صدرا در این سه سال که این پست را تصاحب کرده ، کدام عملکرد مثبتی را از خود به جای گذاشته که این چنین….. … می‌کند.

انگار از جیب خلیفه می‌بخشد.
اصلاً به کدام عملکرد مثبت میخواهد پاداش دهد ؟؟
نکند بخاطر عملکرد واحد … و…. که در گزارش حسابرسی سال قبل بیشترین .. و ناکارآمدی ها. را داشته ، میخواهد پاداش پرداخت نماید.

قلی یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶

شهردار صدرا بسیار بی عرضه تشریف دارند

ارش کمانگیر یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰

صدرا با خیابون ا کوچه های داغونش کجا جای تشویق داره که شهردار خودش چاله چوله و گودال که ماشین نابود میشه نمی‌بینه ن
… به مدیریت افتضاح صدرا … به…شهرداری بدرد نخور صدرا

شهره یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

خب چه اشکال داره به کارکنان شهرداری پاداش داه شود…؟

مملی یکشنبه , ۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴

عزیزووووووم…#رقابت سالم ! کارکنان دلسوز #

آخرین اخبار