چاپ کد خبر: 88483
11 تیر 1401

متولدین کدام ماه‌ها ترسوتر هستند؟

ترس یکی از قدرتمندترین احساسات است و اثر بسیار قوی در ذهن و بدن شما دارد.ترس می تواند در شرایط اضطراری سیگنال های واکنشی جدی ایجاد کند، به عنوان مثال اگر در آتش سوزی گرفتار شویم یا مورد حمله قرار بگیریم.همچنین می تواند زمانی ایجاد شود که با رویدادی غیر خطرناک مانند امتحانات، سخنرانی عمومی، شغل جدید، قرار عاشقانه و یا حتی مهمانی روبرو هستید. این یک پاسخ طبیعی به تهدیدی است که می تواند ذهنی یا واقعی باشد.در این مطلب، به شما می‌گوییم که متولدین کدام ماه‌ها ترسوتر و متولدین کدام ماه‌ها شجاع‌تر هستند.

اول فارس|زندگی و سرگرمی:ترس حالتی هیجانی است که به علت وجود یک محرک مضر بوجود می‌آید. یک احساس غریزی و ناخوشایند که در مواقعی که احساس خطر می‌کنیم، ظاهر می‌شود. ترس بدون شک حسی است که برای همگی ما آشناست و بار‌ها در شرایط مختلف به سراغ تمام ما آمده است. یک فرد ترسو از فعالیت‌های گروهی دوری می‌کند، چون از انتقاد، تأیید نشدن و طرد شدن می‌ترسد.

متولدین هر ماه معمولا با ویژگی‌های خاصی شناخته می‌شوند. در این مطلب، به شما می‌گوییم که متولدین کدام ماه‌ها ترسوتر و متولدین کدام ماه‌ها شجاع‌تر هستند.

ترس

فروردین:
فروردین ماهی‌ها را می‌توان شجاع‌ترین افراد در بین متولدین ماه‌های دیگر دانست. آن‌ها افرادی شجاع و مدیر هستند. آن‌ها دائم در تلاشند تا از چالش‌های زندگی سربلند بیرون بیایند. افرادی پر ریسک هستند و برای کسب موفقیت دست به رقابت می‌زنند.

اردیبهشت:

اردیبهشتی‌ها عاشق آرامش اند و از بی ثباتی و تغییرات ناگهانی در زندگی واهمه دارند. از شرایط استرس زا دوری می‌کنند و همیشه در تلاشند تا از این شرایط دوری کنند.

خرداد:
خرداد ماهی‌ها افراد با اعتماد بنفسی هستند. از نظرات و قضاوت‌های مردم نمی‌ترسند و برای خودشان زندگی می‌کنند. آن‌ها در برقراری رابطه با افراد جدید و یا اتفاقات مهمی همچون ازدواج و یا پیدا کردن شغل جدید دچار دلهره و اضطراب می‌شوند.

تیر:
متولدین تیر ماه از مکان‌های شلوغ دوری می‌کنند و همیشه ترجیح می‌دهند با افراد کمی در ارتباط باشند. آن‌ها دوست ندارند از شرایطی که از آن رضایت دارند خارج شوند و این اتفاق آن‌ها را نگران می‌کند و معمولا افراد اهل ریسکی نیستند.

مرداد:
مرداد ماهی‌ها برای رسیدن به اهدافشان تمام تلاش خود را می‌کنند و ترس از موفق نشدن آن‌ها را از کار باز نمی‌دارد. آن‌ها افرادی خوش بین هستند و نگرانی برایشان معنایی ندارد.

شهریور:
شهریور ماهی‌ها معمولا اهل ریسک و خطر کردن نیستند. متولدین شهریور را نمیتوان جزو افراد شجاع دانست. آن‌ها از بیماری ترس دارند و این می‌تواند به این دلیل باشد که ارزش زیادی برای سلامتی خود قائل می‌شوند.

مهر:
متولدین مهرماه معمولا افراد شجاعی هستند و فکرشان را درگیر ترس نمی‌کنند. آن‌ها افرادی صبور هستند، گاهی از آینده ترس دارند؛ اما سعی می‌کنند ترس خود را در این خصوص مدیریت کنند.

آبان:
آبان ماهی‌ها افرادی بسیار شجاع و بی باک هستند. آن‌ها اهل ریسک هستند و از خطر کردن هراسی ندارند و برای رسیدن به هدف هایشان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

آذر:
متولدین آذر افرادی خوش بین و شجاع هستند. به ندرت از چیزی می‌ترسند و اگر هم موضوعی آن‌ها را ناراحت کند، به راحتی آن را نادیده می‌گیرند و از خطر کردن واهمه‌ای ندارند.

دی:
متولدین دی ماه از بلاتکلیفی و بی برنامگی ترس دارند. آن‌ها را نمی‌توان جزو افراد شجاع به حساب آورد. ممکن است بخاطر ترسشان از یک موضوع به دروغ نیز روی آورند.

بهمن:
بهمن ماهی‌ها گاهی دچار حس ترس می‌شوند؛ اما معمولا با کنترل خود بر این حس غلبه می‌کنند و آرامش خود را بدست می‌آورند. آن‌ها خیلی سخت به انسان‌های اطراف خود اعتماد می‌کنند و افراد محتاطی هستند.

اسفند:
متولدین اسفند دوست دارند در شرایط فعلی خود بمانند و از تجربه کردن چیز‌های جدید می‌ترسند. آن‌ها شجاعت ورود به کار‌های جدید را ندارند و از اشتباه کردن و جنگ و خونریزی می‌ترسند و طرفدار صلح هستند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار