چاپ کد خبر: 140151
25 فروردین 1403

با این اوضاع قیمتها مسافر «تغییر مقصد» یا «توقف در مسیر» داشت راننده اسنپ چکار کند؟

در سفرهای اسنپی، مسافران می‌توانند با هماهنگی و تایید کاربر راننده و با استفاده از اپلیکیشن مسافر، مقصد خود را تغییر دهند.

اسنپ 2

وقتی مسافر مقصد خود را تغییر می‌دهد، این مورد از طریق اپلیکیشن راننده به اطلاع کاربر راننده می‌رسد و بازنگری در قیمت انجام می‌شود.

در چنین شرایطی هزینه سفر تا جایی که طی شده برای کاربر راننده محاسبه شده و باقی کرایه بر اساس مقصد جدید به روز‌رسانی می‌شود.

هزینه سفر اسنپی در همان ابتدای سفر در اپلیکیشن مشخص می‌شود؛ اما گاهی شرایط سفر اسنپی تغییر می‌کند. مثلا کاربر مسافر می‌خواهد مقصد سفر را عوض کند یا در مسیر توقف داشته باشد. اگر مسافری هنگام سفر اسنپی تصمیم به ایجاد هرگونه تغییری در شرایط سفر نظیر «تغییر مقصد» یا «توقف در مسیر» داشته باشد باید تصمیم خود را به کاربر راننده اطلاع دهد و با هم به توافق برسند.

در این حالت با توجه به اینکه شرایط اولیه سفر تغییر می‌کند، هزینه سفر نیاز به به‌روزرسانی پیدا می‌کند و این قابلیت با گزینه «بازنگری قیمت» در اپلیکیشن رانندگان اسنپ در نظر گرفته شده است.

نحوه استفاده از گزینه بازنگری قیمت در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ

۱- برای دسترسی به گزینه «بازنگری قیمت»، کافی است در صفحه‌ای که جزئیات سفر در آن درج‌ شده، با لمس علامت فلش رو به بالا گزینه «پشتیبانی» را انتخاب کنید.

تغییر قیمت اسنپ 1

تغییر قیمت اسنپ 2

تغییر قیمت اسنپ 3

تغییر قیمت اسنپ 4

راننده اسنپ در چه موقعیت‌هایی از گزینه «بازنگری قیمت» استفاده کند؟

  • بازگشت به مبدا
  • توقف در مسیر
  • مقصد دوم
  • مقصد سوم و بیشتر
  • تغییر مقصد
  • سفر در اختیار

در صورتی که بازنگری قیمت برای «مقصد دوم»، «برگشت به مبدا»، «تغییر مقصد» یا «توقف در مسیر» انتخاب شود، پیامی با مضمون «مسافر می‌تواند این گزینه‌ها را انتخاب کند» برای شما نمایش داده می‌شود. اگر شما گزینه «به مسافر اطلاع می‌دهم» را انتخاب کنید، بازنگری قیمت لغو می‌شود و فقط کافی است از مسافر درخواست کنید در اپلیکیشن خود این تغییرات را اعمال کند. همچنین اگر گزینه «درخواست بازنگری قیمت دارم» را لمس کنید، درخواست شما در سیستم ثبت می‌شود.

چطور درخواست «بازنگری قیمت» را لغو کنیم؟

در صورتی که تغییرات سفر از سوی کاربر مسافر اعمال شد یا به هر دلیلی مسافر از ایجاد تغییر در سفر صرف‌نظر کرد، شما می‌بایست درخواست پشتیبانی سفر خود را لغو کنید. برای این منظور کافی است فلش رو به بالای جزئیات سفر را لمس و گزینه «لغو درخواست پشتیبانی» میان صفحه را انتخاب کنید. در مرحله بعد با لمس دکمه تأیید، درخواست لغو را تأیید می‌کنید.

واکنش خلج به قطع سهمیه بنزین رانندگان اسنپ و تپسی : باعث گرانی کرایه ها می شود/ سهمیه سوخت حق رانندگان است

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار