چاپ کد خبر: 75182
27 بهمن 1400

معاون جدید امور زائرین و گردشگری استانداری فارس منصوب شد

محمد فرخ‌زاده روز چهارشنبه در مراسمی با حضور استاندار فارس به عنوان معاون امور زائرین و گردشگری  استانداری فارس معرفی شد.

169467982

به گزارش اول فارس، استاندار فارس در سخنانی در این آیین با بیان اینکه معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری، هماهنگ‌کننده همه فعالیت‌های استان در این حوزه است، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی امور زائرین و گردشگری باید ضمن تمکین از معاون استاندار با هماهنگی کامل در این حوزه گام بردارند.
محمدهادی ایمانیه در ادامه از فرخ‌زاده خواست پس از به دست گرفتن سکان این معاونت ابتدا در ماه‌های آینده برنامه چهارساله حوزه زیارت و گردشگری را تدوین کند که در آن به ابعاد مختلف این موضوع پرداخته شود.
استاندار فارس ابراز امیدواری کرد با پایان یافتن روند شیوع کرونا، شاهد رونق گردشگری در فارس باشیم.
بنا بر گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، ایمانیه ادامه داد: باید آمادگی لازم برای این رونق که به زودی رخ خواهد داد، وجود داشته باشد.
تفکیک حوزه‌های مختلف گردشگری از جمله گردشگری سلامت، گردشگری طبیعی، گردشگری تاریخی و… از دیگر مواردی بود که استاندار فارس بر لزوم توجه به آن تاکید کرد.
ایمانیه از معاون هماهنگی امور زائرین خواست ارتباط با استان‌های اصفهان، یزد، کهگیلویه، کرمان و… را در حوزه گردشگری تقویت کند.
استاندار فارس با اشاره به اهمیت “بافت اطراف حرمین شریفین (ع)” در شیراز تاکید کرد: لازم است با هماهنگی دو معاونت عمرانی و امور گردشگری و زائرین فردی با هدف پیگیری موضوعات این بافت معرفی شود.
ایمانیه همچنین بر لزوم تشکیل کمیته‌های تخصصی برای ارتباط با تولیت حرمین شریفین و دستگاه‌های مرتبط همچون میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد.
استاندار فارس  از معاون جدید امور زائرین و گردشگری استانداری همچنین خواست با تبیین شرایط موجود و تخمین میزان درآمد زایی و ایجاد اشتغال و سایر موارد این امکان را فراهم کند که در چهار سال آینده سنجش تحولات و پیشرفت ها امکان پذیر باشد.
در این آیین از خدمات سید علی نقی طبیب لقمانی معاون سابق امور زائرین و گردشگری استانداری فارس قدردانی شد.

محمد فرخ زاده پیش از این عضو شورای اسلامی شهر شیراز و رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت این شورا بود. وی در چهل و ششمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز یکشنبه ۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ استعفای خود را ارائه داد که مورد موافقت سایر اعضا قرار گرفت. فرخ‌زاده پیش از این، سوابقی همچون معاون شهردار شیراز و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز را در کارنامه داشت.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار