معرفی شرایط فروش فوری و اقساطی خودروهای چینی

شرایط فروش اقساطی خودروهای چینی

به نقل از خبر منتشر شده در سایت الف، در شرایط این روزهای بازار خودرو کشور، اگر تصمیم به خرید خودرو خودرو صفر کیلومتر داشته و تصمیمی هم برای انتخاب از میان خودروهای اقتصادی شرکت های خودروسازی ایرانی نداشته و به دنبال خودرویی با حداقل امکانات رفاهی و طراحی به روز باشید گزینه ای جز انتخاب محصولات چینی مونتاژی ندارید. به دنبال اعمال تحریم ها و ممنوعیت واردات خودرو در سال ۹۷، شرکت های خودروسازی چینی با انعقاد قرارداد با شرکت های خودروسازی ایرانی در صدد تسخیر بازار خودرو ایران در بازه های قیمتی مختلف برآمدند. شاید در سال های گذشته دیدگاه مناسبی برای خرید خودرو های چینی وجود نداشت اما شاهد هستیم که امروز این محصولات توانسته‌اند در بین مشتریان ایرانی راه پیدا کنند و چهره خود را به شدت بهبود بخشند.

شرکت های چینی با همکاری خودروسازی هایی مانند مدیران خودرو، گروه بهمن و کرمان موتور اقدام به عرضه آخرین محصولات خود با نامی جدید و اختصاصی به مشتریان ایرانی می‌کنند. سرعت بالای پیشرفت خودروسازی چین واستفاده از طراحی های روز و استفاده از آپشن ها و امکانات رفاهی مناسب توانسته است نظر مخاطبین ایرانی را به این محصولات جلب کند. در این خبر به بررسی آخرین شرایط فروش فوری یا اقساطی خودروهای چینی موجود در بازار ایران می‌پردازیم.

شرایط خرید نقد و اقساط انواع خودروهای چینی همراه مکانیک

همان طور که بیان شد با عدم ورود خودروهای وارداتی و افزایش قیمت نسخه های موجود در کشور و از سمت دیگر گذشت حداقل ۵ سال از عمر آخرین ماشین های وارداتی، بالتبع خرید نسخه کارکرده این خودرو‌ها دارای ریسک بالایی است. ازاین جهت بسیاری از مشتریان، خرید خودروهای چینی صفر کیلومتر یا با کارکرد پایین و دارای گارانتی را ترجیح می‌دهند.

خرید خودرو همراه مکانیک

اگر به‌دنبال خرید نسخه صفر یا کارکرده خودروهای چینی موجود در بازار هستید از نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک بازدید کنید که شامل مجموعه بزرگی از خودروهای کارشناسی‌شده، همراه با قیمت دقیق و اطلاعات کاملی از بازرسی فنی خودروها است. این نمایشگاه شامل مجموعه بزرگی از خودروهای کارشناسی‌شده همراه با امکان خرید اقساطی خودروها بدون ضامن و با اقساط بلند مدت است.

شرایط فروش نقد و اقساطی مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو به عنوان قدیمی ترین مونتاژ کننده محصولات چینی در ایران شناخته می‌شود. شرایط فروش مدیران خودرو به صورت فروش فوری و فروش اقساطی به بازار عرضه شده و طرح فروش اقساطی مدیران خودرو با توجه به شیوه پرداخت متنوع و پیش پرداخت پایین مورد توجه متقاضیان قراردارد. مدیران خودرو در حال حاضر تنها شرکتی است که تمامی محصولات خود را در قالب فروش اقساطی و با اقساط بلند مدت به مشتریان عرضه می‌کند. در آخرین شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو محصولات جدید این شرکت که شامل: آریزو ۶ پرو، تیگو۷ پرو و تیگو ۸ پرو که با نام فونیکس عرضه می‌شوند نیز حضور دارند. علاوه بر این محصولات که به عنوان خودرو‌های لوکس و نیمه لوکس مدیران خودرو محسوب می‌‎شوند؛ محصولات دیگری همچون ام وی ام x22 پرو، ام وی ام x33s new، ام وی ام ایکس ۵۵ پرو و آریزو ۵ توربو وجود دارد.

Screenshot 2022 09 13 144509

ثبت نام خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی

گروه بهمن که به عنوان مونتاژ کننده و شریک تجاری مزدا ژاپن در ایران شناخته می‌شد، پس از وضع تحریم ها به سراغ تولید محصولات چینی رفته و با معرفی دو محصول فیدلیتی و دیگنیتی توانست توجه بسیار زیادی را به سمت این دو محصول خود جلب کند. گروه بهمن با شناخت دقیق سلیقه‌ی مشتری ایرانی و انتخاب محصولاتی با بالاترین تشابه به ذائقه آن‌ها که از جمله آن می‌توان به کراس اوور بودن خودروها، دارای چهره جذاب و طراحی با متد روز دنیا و همچنین بهره گیری از آپشن های کافی اشاره کرد که موجب تقاضای زیاد برای خرید این دو خودرو شده است.

شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی

در گام اول؛ این شرکت ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی را از طریق وبسایت خود انجام داد. باتوجه به تعداد درخواست بالای متقاضیان امکان ثبت نام برای همه مشتریان وجود نداشته و به دستور وزارت صمت، عرضه محصولات این خودروسازی فقط از طریق سامانه یکپارچه و به صورت قرعه کشی و عرضه در بورس کالا جریان دارد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت موسوم به صمت، باتوجه به اختلاف قیمت قابل توجه ایجاد شده بین نرخ مصوب کارخانه‌ای و بازار خودرو تصمیم به مدیریت یکپارچه فروش خودروهای تولیدی کارخانه‌های داخلی در قالب یک سامانه متمرکز گرفته است. بر همین اساس ثبت نام دیگنیتی و فیدلیتی نیز مانند سایر خودروهای تولید کشورمان تنها از طریق سامانه سراسری تخصیص خودرو یا بورس کالا صورت می‌گیرد.

آخرین شرایط فروش اقساطی کرمان موتور

در حال حاضر کرمان موتور خط تولید خود را در اختیار شرکت جک قرارداده و اقدام به تولید و مونتاژ آخرین محصولات این کمپانی چینی می‌کند. این شرکت برای تسهیل فرآیند خرید خودرو مشتریان خود اقدام به عرضه ماشین های تولیدی خود در قالب طرح های اقساطی با زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه کرده است. ثبت نام در این طرح های فروش از طریق مراجعه به نمایندگی های کرمان موتور قابل انجام بوده و مدت زمان تحویل خودرو نیز ۳ ماه اعلام شده است. آخرین طرح‌های فعال این شرکت بدین شرح است:

Screenshot 2022 09 13 144654

منبع: مقاله معرفی شرایط فروش فوری و اقساطی خودروهای چینی سایت الف

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ابراهیمی پنجشنبه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

آقا اون به کنار بگو تو واقعا ماهی ۳۰ میلیون میتونی قسط بدی که تقاضا میکنی پیش پرداختشو کمتر کنن واقعا من موندم کی همچون درامدی داره که ۶ فقره چک مثلا ۶۰ میلیونی بده خوشبحالتون ما ماهی ۵ میلیونن ننیتونیم قسط بدیم چه بخوایم ماهی ۶۰ میلیون بدیم

ناشناس پنجشنبه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

از دم قسط میدید من میخوام

بدبخت زاده پنجشنبه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۱۷

به خدامافقط نگاه می‌کنیم وحسرت میخوریم

امبن چهارشنبه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸

این شرکتها خیلی بی نا…ن

اکبری چهارشنبه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

مدیران خودرو خرید اقساطی شرایطی گذاشته که عملا تعداد کمی میتونن ثبت نام کنن ، خریدار و‌ضامن باید شرایط خاصی داشته باشن مثل درامد خریدار یاضامن باید پوشش ۷۰ درصد قسط بده ، کارکرد حساب و‌معدل حساب بالا و… درکنار اینا ثبت نام تا تحویل خودرو حداقل۳ ماه طول میکشه

ظعفر پرواسی چهارشنبه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

اقساطی ۶۰ماه

شهروند چهارشنبه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

مردم دستشون خالیه چه ارتباطی با شما داره که از حقوق نداری مردم هم به نفع خودت استفاده میکنی؟

ناشناس سه شنبه , ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

ایا راهی داره بااین شرایط بد اقتصادی مبلغ پیش سی درصد کنید واقعا مردم دستشون خالیه تشکر

ناشناس سه شنبه , ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲

خواهش می کنم درصد پیش پرداخت روکمتر کنید که همه بتونند ثبت نام کنند یا سی درصد یاجهل درصد کنید پول پیش رو این کاروانجام بدید دزصد پیش پرداخت روپایین بیارید همه ثبت نام می کنند

آخرین اخبار