چاپ کد خبر: 110548
10 اردیبهشت 1402

نرخ جدید کرایه حمل و نقل مسافر توسط انواع تاکسی شهری شیراز

نرخ کرایه جابجایی مسافر در شبکه حمل و نقل مسافر شامل انواع تاکسی شهر شیراز سال جاری در جلسه شورای اسلامی شهر شیراز تعیین و به تصویب رسید.

تاکسی شیراز
به گزارش اول فارس از شیراز، در یکصد و سیزدهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز مصوبه افزایش نرخ کرایه جابجایی مسافر در شبکه حمل و نقل مسافر نرخ کرایه انواع تاکسی اعم از گردشی، فرودگاه، بی سیم، ترمینال‌های مسافربری، راه آهن و شرکت‌های حمل و نقل به تصویب رسید و براساس این مصوبه نرخ هر کورس تاکسی گردشی به مبلغ چهل هزار ریال تعیین شد.

همچنین بر اساس این مصوبه نرخ کرایه ورودی جابجایی مسافر در شبکه حمل و نقل فرودگاه و راه آهن ۲۳۸,۵۷۶ ریال که به ازاء هر کیلومتر پیمایش ۳۰,۰۳۸ و به ازاء هر دقیقه توقف ۱۰,۴۰۰ ریال تعیین شد.

نرخ کرایه ورودی تاکسی بی سیم و بخش خصوصی ۱۳۹,۵۰۶ ریال و به ازاء هر کیلومتر پیمایش ۲۸,۲۴۸ و به ازاء هر دقیقه توقف ۱۳,۶۳۲ ریال است. این در حالیست که براساس این مصوبه نرخ کرایه تاکسی‌های فعال در فرودگاه شیراز، تاکسی بی سیم، ترمینال‌های مسافربری، تاکسی راه آهن و شرکت‌های حمل و نقل از ساعت ۳۰‏‏‏‏‏‏‏‏‏/۲۲ لغایت ۶ صبح مشمول ۲۰ درصد افزایش است.

اعتراف مسئولین فارس به تولید محصولات کشاورزی کاملا آلوده با فاضلاب در شیراز

انتصابات فامیلی در فارس|صدور حکم پسر سه بعد از انتصاب پدر

در کانال های خبر فوری اول فارس عضو شوید 

اشاره 1

کانال  واتساپ

 کانال   تلگرام

 کانال  در  ایتا 

 کانال  سروش

کانال  روبیکا

 کانال  بله 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس چهارشنبه , ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

ب زبان ساده کورسی چند میشه?

آرش کازرونی سه شنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵

آخه این کرایه چیه،قطعات یدکی ماشین خیلی گرون هست چقدر کار باید کرد تا پول یه قطعه در بیاد .همه شدیم آدم و برده ماشین‌ها. هرچی کار بکنی باید خرج ماشین کنی .خرج خونه و کرایه و مخارج هم پیش کش.این چه وضعشه?‍♂️

ناشناس سه شنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱

سال مهار تورم مبارک مسولان باشه.فقط حرف کدام عمل.

امین دوشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

واقعا بی انصافی هست،، ای محاسبات چه طوری تععین و تصویب میشه،،، همه چیزی صد برابر افزایش داشته
آخه چرا؟؟؟؟؟

مصطفی دوشنبه , ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰:۰۶

واقعازحمت‌کشیدین آخه تاکسی‌داربیچاره‌وطورباکورسی۴تومن‌کرایه‌خونه‌خرج‌بچه‌مریض‌وخرج‌زندگی‌دربیاره،این‌الان‌تصویب‌شده‌تااجرابشه در خدامیدونه‌کی‌میشه‌تا۳_۴ماه‌هم‌بایدبامسافرادرگیرباشیم‌چون‌نمیخوان‌به‌کورس‌جدیدپول‌بدن

آخرین اخبار