چاپ کد خبر: 112532
1 خرداد 1402

هشدار هواشناسی در مورد بارش باران در برخی مناطق استان فارس/پیش بینی وضع هوای مناطق مختلف تا ۵ خرداد

هشدار هواشناسی در مورد بارش باران در برخی مناطق استان فارس

اداره کل هواشناسی استان نسبت به بارش رگباری در برخی از مناطق فارس هشدار داد.

به گزارش اول فارس در هشدار نارنجی شماره ۴ صادره از سوی هواشناسی فارس ، در خصوص تداوم شروع فعالیت و تداوم سامانه بارشی در روز اول خرداد هشداد داده شده است.

این گزارش حاکی است در این روز شاهد بارش رگبار باران ، وزش باد شدید و احتمال تگرگ در نیمه جنوبی و مناطق شرقی و مرکزی به ویژه در شهرستانهای داراب(حسن آباد) ، استهبان ، فورگ ، زرین دشت ، لار ، جهرم ،خفر ، قیروکارزین ،خنج و نی ریز خواهیم بود.

هواشناسی استان فارس در این اطلاعیه نسبت به لغزندگی جاده ها ، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و مسیل ها آآبگرفتگی معابر عمومی ، برخورد صاعقه و برق گرفتگی و وزش باد شدید اعلان خطر کرد.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی استان فارس همچنین جدول وضعیت آب و هوا شهرستان های مختلف استان را از تاریخ ۱ خرداد تا جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ را به شرح ذیل اعلام کرد:

وضعیت جدید آب و هوای استان فارس 1 هشدار هواشناسی در مورد بارش باران در برخی مناطق استان فارس/پیش بینی وضع هوا تا 5 خرداد وضعیت جدید آب و هوای استان فارس 3 هشدار هواشناسی در مورد بارش باران در برخی مناطق استان فارس/پیش بینی وضع هوا تا 5 خرداد وضعیت جدید آب و هوای استان فارس 5

Capture 6

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار