چاپ کد خبر: 122282
6 مهر 1402

با این حساب سهمیه بنزین رانندگان اسنپ و تپسی واریز نمی شود؟

رانندگان اسنپ و تپسی می‌گویند قرار بود کرایه‌ها پایین باشند اما در مقابل به آنها اعتبار سهمیه بنزین بنزین پرداخت شود. حالا اما اولی اجرا می‌شود و دومی نه. از آن سو قیمت قطعات یدکی نیز به طور مداوم در حال افزایش است و شغل رانندگی استهلاک زیادی برای ماشین به بار می‌آورد. نتیجه؟ کار به عنوان راننده اسنپ و تپسی دیگر صرفه اقتصادی ندارد. به ویژه که رانندگان معتقدند کمیسیون این دو شرکت از هر سرویس هم خیلی بالاست.

سهمیه بنزین

این در حالی است که داوود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه اساسا تخصیص سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی را رد کرد.

سهمیه بنزین اسنپ و تپسی چه شد؟ از ابتدای امسال سهمیه بنزین اسنپ و تپسی پرداخت نشده است.و امروز و فردا می شود چندی پیش وزیر نفت درباره سهمیه بنزین اسنپ و تپسی؛ گفت در دستور کار است! این آخرین وعده دولت سیزدهم در اوایل شهریور ماه بود  سهمیه بنزین اسنپ و تپسی  در چند ماه اخیر انتقادهای زیادی به دنبال داشته است .

حالا امروز داوود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه اساسا تخصیص سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی را رد کرد

داوود منظور گفت که به خاطر ندارد که وزیر نفت پیشنهادی برای تخصیص سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی داده باشد.

داوود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره تخصیص سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی ، اظهار کرد این مساله مستقیم به برنامه و بودجه ارتباطی ندارد.

وی گفت : اگر وزیر نفت بخواهد مجوز خاصی از شورای اقتصاد بگیرد، باید پیشنهاد خود راارائه کنند تا آن را در شورای اقتصاد مطرح کنیم. من حضور ذهن نداریم وی پیشنهادی در این زمینه داده باشد.


رانندگان اسنپ و تپسی  از مدیران این شرکت ها گلایه دارند که چرا سهمیه بنزین اسنپ و تپسی ماهانه آنها را واریز نمی‌کنند و تاکسی‌های اینترنتی از دولت گله دارند که چند ماه است سهمیه‌ای به آنها نداده‌اند.

درحالی که قیمت بنزین همچنان محور اخبار روز جامعه است وزیر نفت بعد از چند ماه تاخیر در واریز سهمیه بنزین اسنپ و تپسی، وعده داده بود که این موضوع در دستور کار دولت قرار دارد. رانندگان تاکسی‌های اینترنتی این روزها گلایه زیادی دارند و می‌گویند حالا که از سهمیه بنزین خبری نیست، حداقل شرکت‌ها کرایه‌ها را افزایش دهند.

از ابتدای امسال سهمیه بنزین رانندگان اسنپ و تپسی پرداخت نشده است. پیش از این احسان نصر، معاون عملیات تپسی گفته بود: از نیمه دوم سال گذشته واریز سهمیه بنزین رانندگان تاکسی اینترنتی با تاخیر مواجه شده و هم اکنون بعد از گذشت ۴ ماه هنوز مابه التفاوت یارانه سوخت تاکسی‌های اینترنتی واریز نشده است.

نصر تاکید کرده بود که طی سه سال گذشته هر چند با تاخیر اما ماهانه مابه‌التفاوت سوخت رانندگان تاکسی‌های آنلاین واریز می‌شد.

سه مطلب مرتبط برای مطالعه:

راننده های اسنپ باید از مسافران اسنپ این ۴ مدال را بگیرند

۱۴ نکته طلایی که هر راننده اسنپ هنگام سفر در جاده باید بداند

رانندگان ؛ اولین متضررین قوانین جدید اسنپ

آنگونه که به نظر می‌رسد عدم در نظر گرفتن اعتبار لازم در بودجه دلیل اصلی عدم پرداخت سهمیه بنزین تاکسی‌های اینترنتی بوده است.

در نقطه مقابل رانندگان اسنپ و تپسی می‌گویند قرار بود کرایه‌ها پایین باشند اما در مقابل به آنها اعتبار بنزین پرداخت شود. حالا اما اولی اجرا می‌شود و دومی نه. از آن سو قیمت قطعات یدکی نیز به طور مداوم در حال افزایش است و شغل رانندگی استهلاک زیادی برای ماشین به بار می‌آورد. نتیجه؟ کار به عنوان راننده اسنپ و تپسی دیگر صرفه اقتصادی ندارد. به ویژه که رانندگان معتقدند کمیسیون این دو شرکت هم بالاست.

پیش از این اسنپ و تپسی، بیستم هر ماه آمار پیمایش را به صورت اتوماتیک به وزارت کشور ارسال می‌کرد و آنها بعد از تجمیع و صحت سنجی به وزارت نفت ارسال می‌کردند تا شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران بعد از پردازش، سهمیه بنزین رانندگان اسنپ و تپسی را به کارت‌های بانکی اعمال کند.

معمولا در یک بازه زمانی دو سه هفته این کار انجام می‌شد. اما به مرور زمان این واریز سهمیه مداوما با تاخیر مواجه شده است تا جایی که در سال جاری هنوز سهمیه بنزین رانندگان اسنپ و تپسی واریز نشده است.

زمان تخصیص سهمیه بنزین اسنپ و تپسی؛ همچنان نامعلوم!

دولت تا پیش از این، چندان در مورد موضوع عدم تخصیص سهمیه بنزین اسنپ و تپسی پاسخگو نبوده است. چندی پیش تجارت‌نیوز تلاش کرد موضوع را از همه طرف‌های درگیر پیگیری کند.شرکت‌‌های اسنپ و تپسی تاکید کردند در این ماجرا مقصر نیستند. آنها مدعی بودند، فهرست کارکرد رانندگان هر ماه به مراجع مسئول ارسال می‌شود و عدم تخصیص سهمیه بنزین را باید از وزارت کشور و سامانه سماس پیگیری کرد. البته وزارت کشور هم باید فهرست را تایید و برای وزارت نفت ارسال کند. حالا مشخص نیست در این فرایند، کدام مرجع قصور داشته است.

حالا بعد از حداقل چندین ماه تاخیر در این موضوع که البته بسیاری از رانندگان می‌گویند حدود ۷ ماه است، وزیر نفت گفته موضوع در دستور کار دولت قرار دارد؛ بدون اینکه به زمان احتمالی تخصیص این اعتبار اشاره‌ای کند.

سهمیه بنزین رانندگان اسنپ و تپسی چگونه محاسبه می‌شود؟

پیش از این اسنپ و تپسی، بیستم هر ماه آمار پیمایش را به صورت اتوماتیک به وزارت کشور ارسال می‌کرد و آنها بعد از تجمیع و صحت سنجی به وزارت نفت ارسال می‌کردند تا شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران بعد از پردازش، سهمیه بنزین رانندگان اسنپ و تپسی را به کارت‌های بانکی اعمال کند.

معمولا در یک بازه زمانی دو سه هفته این کار انجام می‌شد. اما به مرور زمان این واریز سهمیه مداوما با تاخیر مواجه شده است تا جایی که در سال جاری هنوز سهمیه بنزین رانندگان اسنپ و تپسی واریز نشده است.

مسافرین و رانند ها نظر بدهند

کانال اخبار فوری و بدون سانسور ، کانال اخبار فارسی ، خبر فوری خبر حوادث

 کانال تلگرام 

 کانال واتساپ 

 کانال ایتا

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲

بی مصرف ها هیچ کاری بلد نیستن سوادشو ندارن بعد میگن راننده ۴تا مدال بگیره و لغو کن دو تومن میگیرن
با این گرونی بنزین ک هیچ کمیسیون هم بالا
اصا همرو دارن از زندگی خسته میکنن

میلاد جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳

کار نکنید اینقد که گلایه نداره منم اسنپ داشتم پاکش کردم تمام

مسلم جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹

حق مروم خوردن برای آقایون شده عادت…
اصلا جای تعجب نیست..
مسئولین بی کفایت همینه دیگه

همایون احدی جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶

سلام خدا .. کنه مسیول بی کفایت و ظالم رو ما از جون و وقت خودمون و سرمایه های خودمون جهت همکاری در ترنسفلد مسافران مایه گذاشتیم و کمک حال دولتیم
حالا چجوری میتونن بجای قدردانی حثمون بخورن؟!!!
من از حقم نمیگذرم و مدیونن

فرهاد جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷

قیمت کرایه اسنپ تو پایتخت و شهرهای نزدیکش بالاتره.. ولی شهرهای دیگه بالاترین قیمت تو اوح ترافیک زیر ۵۰ تومنه.. ساعت معمولی کرایه های ۱۲ هزار تومنی تا ۲۵ هزار تومنه.. که با کمسیون و هزینه بنزین ۱۰ تا سفر برات ۱۵۰ تومن میشینه. هزینه های دیگه بماند. اسنپ برا ماشین پراید صفر دوگانه کارخانه به صرفه س فقط.

رضاپوری جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

من بوشهر کار میکنم کرایه ها خوبه. ناشکر نیستم…منم معتقدم کرایه های بیشتر شود مسافران ریزش می کنند

علی ششبلوکی جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

من چند بار شیراز اسنپ سوار شدم.
کرایه ها خیلی گرون بود
وحشتناک

بارگاهی جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

بنظر من اسنپ وتپسی دارند قانونی و حرفه ای کار میکنند.
اساسا این نوع پلتفرم ها بر مبنای سود ۳ طرفه طراحی میشوند
حالا دوستان سهم بیشتری میخواهند یک حرف دیگری است
فکرش را بکنید اگر کرایه ها بالتر بره مشتری ها کم میشه

احسان جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

واقعا موندم راننده های شخصی چجوری براشون میصرفه که بدون بنزین کار کنن بابا ماشینتونو بفروشین و تاکسی بخرین…
سهمیه هاتونم سره وقت ریخته میشه

علی جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

اگه کل کرایه را به مسافر ببخشی شاید مدال بهت بدن

رویا شریفی جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

ینی خاک بر سر دروغگو هاتون کنم اینقد.. هستین ک راننده اسنپ بدبخت یه مسیرو ک ۵۰ تومن کرایشه میزنه ۲۰ تومن بعد کمیسیون هم باید بده ،
کرایه ها اینقد پایینه ک اصلا نمصرفه ماشینو استارت بزنی

جلائی جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

این هموطنانی که راننده های اسنپ و تپسی را مسخره میکنن،خودشون فکر نمیکنند،اگر یه مسیری که مثلا زده ۴۰۰۰۰تومان،بخوهند بیان لب خیابان و تاکسی گردشی بگیرن،باید حدود ۷۰۰۰۰ تومان پول بدهند.

ناشناس جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

فقط کار نکنید تا دیگه دروغ بهتون نگن

ناشناس جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

فقط شرکت اسنپ حال می‌کنه.ازاین کمیسیون ها راننده مثل برده میمونه

مجید جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

هنوز تو اسنپ کرایه های ۴ سال پیش رو میگیریم،
چرا به فکر راننده های بیچاره نیستید؟؟؟!

سهراب جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

قیمت اسنپ و تپسی نه برا مسافر خوبه و نه راننده شرکتها و دولت باید جور دیگه ایی همایت کنند یک نمونه همایتها همین سهمیه بنزینه که از بهمن پارسال تا حالا واگذار نمیشه پس وقتی همایتی نباشه نارضایتی هم هست حالا دولت به نظرتون براش مهمه که نارضایتی هم باشه نه بابا چه شرکتها چه دولت بفکر خودشه دعوا سر لاحاف مولاست مردم رو ول کردند چون به منافعشون نیست تا کار کنند وضع بدترم میشه تو وضعیت اقتصادی، شرکتها که بخور بخورند باجشونم به دولت میدند بارون بیاد وای به کلوق برفم بیاد وای به کلوق

جلال الدین جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

کار نکنید والسلام نامه تمام.چرا اینهمه پیام میدید فایده نداره نه کرایه‌ها درست میشه نه کمیسیونی کم میشه

حسین جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

سلام من راننده هستم پنج سالی هست تمام وقت و یا نیمه وقت اسنپ بودم ماشینم در حد صفر کیلومتر بود الان شده یه گرازه بدرد نخور سی میلیون فقط هزینه تعمیر موتور ماشینم هستش
اونم پراید حالا اگه پژو بود وا ویلا الان اینایی که جدید ثبت نام میکنن فکر میکنن توش خبری هست نه نیستش
دلتونو به ابنا خوش نکنید مخصوصا مسافرانی هستن که ماشینتو خریدن استاندارد مسافر سه نفر هستش برای دربستی نه اینکه چهار نفر مثبت بچه مثبت وصایل اسنپ و تپسی طرف مسافرو میگیرن نه ما رانندگان رو….

سعید جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

فقط باید گقت
خداحافظ اسنپ و تپسی
،به همدیگر خیانت نکنید رانندگان عزیز،

ادریس جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

ازبرج ده پارسال سهمیه بنزین برامون نریختن کاش از اول سال بود

ناشناس جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۲۲

من فقط از خونه تا محل کارم، با اسنپ کار می کنم!
سفرهای داخل شهری به صرفه تره تا سفرهای درون استانی!!

حامد جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۱۸

اسنپ و تپ سی چند وقت دیگه مجبورن کرایه خا رو بیشتر کنن چرا؟ چون الان کسایی که دارن اسنپ و تپ سی کار میکنن اصلا فهم اینکه چه ضرری به ماشینشون میرسه و ندارند اغلب بازنشسته ها هستند که میخوان داخل خونه نباشن و غر غر زن نشنوند به سال نکشیده چمد میلیون هزینه قطعات ماشینش میشه و بیخیال کار کردن .
فقط واسه کسایی خوبه که قراره روزانه یه مسیر ثابت و در یه تایم ثابت بره تا کارش و انجام بده واسه اینکه خالی نره و برگرده اسنپ سوار کنه .دیسک و صفحه ماشیناتون به تاریخ ۶ مهر ۴۰۲ قیمتش با هزینه تعویض ۵ میلیون حالا تو چقدر میخواد کار کنی تا در بیاری هزینه قطعاتت و.اول سال دیگه اسنپ و تپ سی محبورن کرایه ها و ببرن بالا یا کمیسیون دریافتی خودشون و کاهش بدن

سید جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۵۵

سلام فقط کافیه یک درصدفقط همین به کرایه افزوده بشه جبران میشه مهم نداشتن بیمه تامین اجتماعی که خیلی خیلی مهمه جهت اطلاع مسافربرهای محترم

سعید جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۲۱

سهمیه بنزین نمیدن کمسیون زیاد میگیرن .نمی صرفه.اینها سوالات رانندگان.گلایه.یا هر چیزی اسمشو میزارین‌.
حالا من یه سوال میپرسم از رانندگان اگه نمیصرفه .اگه شرکت بدیه. پس چرا کار میکنین؟

مینا جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۰۴

سلام من بعنوان مسافر از اسنپ و تپسی رازیم از فرودگاه مهرآباد تا گرمدره خطی ها ها بهم گفتن ۶۰۰ هزار تومان
ولی با اسنپ ۱۴۰ تومان شد با کولر روشن و احترام
از همشون ممنون.

رضا جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۱۰

یا سلام منم راننده اسنپم واقعل کرایه دوازده تومانی شیراز کی میبره تاکسی تلفنی کم ترین مسیرش سی تومانه اقا محاسبه کنید یک استارت پراید ۳میلیون بیمه فلان یک متر سیم شصت هزارتومان تعمیر کامل بیست بعد ما تا شب کار کنیم نهایت پانصد تا شیصد میبینی همش شد برای ماشینت یک کمک ماشین شده یک میلیون جنسا هم اشغال بنزینم نمیدین مردم کار نکنید تا این شرکت زمین بخوره ماشینم روز بروز داره داغون میشه هیچ ندارم بعد شش سال کار تو اسنپ

A.h جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۵:۴۴

رانندگان محترم، راه حلش اسنپ یا تپسی کار نکنید

سیدمرتضی موسوي جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۴:۴۶

ومعمولا نمایندگان مجلس بجای مطالبه گری ازحق ملت امتیاز میگیرن ازوزیر نفت تا استضاح نشه.
امتیازگرفتن این نمایندگان استخدام لیدرهای تبلغاتی خود درانتخاب است.
خوددیدم ومشاهده کردم نماینده شهرمان بجای سوال واستیضاح زنگنه ازوی خواست چندنفر که اسمشان را به وزیرداده استخدام کنند تااز طر انتقادی خود کناره کنند.
خدا هم روسیاهش کرد واز پسر این نماینده پرچم های تجزیه طلبانه کشف شد ولی هنوز چشم طمع دارند به کرسی نمایندگی.
باسند
هرچند انقلاب اسلامی وولایت فقیه وسپاه مقدس مبرا هستند ازاین زالوصفتان

ناشناس جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲:۰۳

متاسفانه افغانی حضورشان بعنوان مسافر بسیار ترسناک است.
پروفایل عجیب و غریب دارند
مرد سایه

پویامنش جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۲۸

کار کردن توی تاکسی های اینترنتی با توجه به بالا بودن دستمزد خدمات خودرو و لوازم یدکی بی کیفیت و گزان اصلا مقرون به صرفه و اقتصادی نیست !
هزار و پانصد سفر اسنپی با کولر روشن رفتم دزیغ از یک ریال پاداش و تخفیف در این خصوص !
همش وعده و وعید پوچ و توخالی !

حسین جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۲۷

سلام و خداحافظ شما رو به تاکسی زرد می‌سپارم.

اردوان جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۰۹

من در کنار کار اداری راننده تپسی هم هستم. بد نیست ولی برای کسی دائم کارش باشه کار خوبی نیست و ماشین را دغان میکند

سجادروزرخ جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۵۱

چه خوب ما آدمهای آسیب پذیر راننده ومسافرافتادیم به جان هم،افسوس

احمد جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۲۹

تنها نقطه مثبت اسنپ سهمیه بنزینش بود که اونم حذف شد.از وزیر نفت هم بیشتراز این انتظار نمی رفت.
مدیرشدن با وعده دروغ از خصلتهای وزارته.این وسط بیچاره راننده ست که در هرشرایطی قربانی میشه.اگه به خدا و قیامت اعتقاد دارن ،بدونن هرروز نفرین میشن.
اگه هم ندارن که مشکلی براشون پیش نمیاد.

مافیا جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۲۳

سهمیه بنزین به نور چشمیها که خارج کشور زندگی میکنند میپردازند

رویا جمعه , ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۱۹

اووف چه خوب شد
شوهر من همش ولووو
میگه بنزین میدن بهمون تا کار کنیم
حالا بخورش آقای وحید ولگرد
ولگردی هم بسته دیگه

قلی پنجشنبه , ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰

اینا انسان نیستن وسلام

شاکرم پنجشنبه , ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰

من یک افغانی در ایرانم…راننده اسنپ که من بهش پول دادم گفت افغانی چه بو میدی
ای راننده بوی من بوی عرق کار و زحمت بود
اما تو دهانت بوی عرق نجس میداد

جواد پنجشنبه , ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

به جای بنزین حق کمیسیون کم کنن
یا به صورت اعتباری پول بنزین واریز کنن

مهسا پنجشنبه , ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

آخ چرا راننده های اسنپ و تپسی خیال میکنند جمبوجت سوارند؟

توانا پنجشنبه , ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

اولا چهار ماه نیست از اول بهمن سال گذشته سهمیه بنزین قطع شده ، دوما اگر اختصاص هم می یافت کرایه ها آنقدر ناچیز است که با در نظر گرفتن تورم و هزینه های نگهداری و تعمیر خودرو باز هم کار کردن در تاکسی های اینترنتی فقط دیوانگی است آخر سر هم راننده می مانند یه خودرو اسقاطی که امکان جایگزینیش نیست .
با این اوضاع مدیران اسنپ و تپسی متوهمانه انتظار دارند راننده کولر هم بزند !
جلو مسافر دولا و راست هم بشود و مدال بی خاصیت هم بگیرد !
البته خاصیت این مدالها فقط در این است که مسافر پر مدعاتر شود و اعصاب راننده را تا حدی خراب کند که منجر به درگیری شود که بارها شاهد آن بودیم .
سبزی فروشی کنار خیابان بهتر از کار کردن در اسنپ و تپسی است که برای جذب مسافر بیشتر و طبعا درآمد بیشتر مسابقه گذاشتند و مدام کرایه ها را کم میکنند و آنکه سرش بی کلاه میماند راننده است

نادر پنجشنبه , ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

از اسنپ … نداریم خدا بیامرزه مادرتو پدر تبسی خیلی کمتر … تا اسنپ

ناشناس پنجشنبه , ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴

قیمت اسنپ و تپسی شما رو یاد دوره آقای خاتمی میندازه متاسفانه باید بگم که راننده این دو شرکت استعمار شدن به مفت بری.
تاکسی فرودگاه امام میگیره ۶۰۰هزار تا ۹۰۰هزارولی این دو شرکت توی بهترین حالت میزنه ۲۵۰هزار.

امیرعباس پنجشنبه , ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲

دولت وصاحبان اسنپ وتپسی که فقط به فکر مفت خوری های خودشونن نه به فکر راننده این مفت خورها صدقه بگیر راننده هستن از این راه نون در میارن

رقیه پنجشنبه , ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸

کرایه اسنپ خیلی بالاست تپسی همینطور بالاست برای چی بهتون بنزین بدن …قیافه تون قشنگه یا آوازتون خوشه؟

محمد تبریزی پنجشنبه , ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

سلام خب .. از خود رانندهاست ک کار میکن …و خیلی این مدل تاکسی ها کرایه چند برابر میگیرین نمیرین ده تا مسافر مساوی پنجاه تا اسنپ کار کردن هستش امنتحانش مجانی من خودم دارم کار میکنم خیلی ام راضی ام از وقتی ک اسنپ کار نمیکنم مردم کم کم مجبور میشن تاکسی تلفنی …یا…بگیرن هر کی دست دست کن دیوانه هستش

علی یار پنجشنبه , ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

راننده اسنپ‌ پاره وقت هستم ، دست اسنپ‌ با میلیونها راننده دقیقا تو دست دولت‌ ،
۲۰ درصد از هر صفر میزنه ،
پول بنزین که هیچ‌، و.و..و.. !!!

حسن پنجشنبه , ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱

شرکت‌ قرانی‌همش‌دروغ‌میگه‌همه‌حرفهایشون‌دروغ‌هست‌به‌من‌راننده‌تربت‌جامی‌الان‌۱/۵سال‌هست‌هیچ‌چیزی‌نداده‌بنزین‌سرشوبخورد‌دیگرچیزها‌برای‌خریدلوازم‌خودروهیچ‌تخفیفی‌نداریم‌اینم‌شمارمن۰۹۱۵cyt۰۰۴۷

یوسف پنجشنبه , ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲

سلام فقط میتونم بگم من راننده چقدربدبختم که تواین وضعیت گیرکردم واقعامفت مفت شده برم کارگری بهتره تااسنپ وتپسی

علی پنجشنبه , ۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹

واقعاشرم آورهست مثل اسنپ داره راحت تواین مملکت حمایت میشه و میلیاردی پول میگیره
وحق راننده ونمیده کرایه پایین و کمیسیون زیاد
بااین هزینه زیاد ماشینوزندکی جور درنمی‌آید

آخرین اخبار