چاپ کد خبر: 108586
19 فروردین 1402

واکنش جالب پلیس امارات به درست‌کاری‌ مرد ایرانی در شارجه

پلیس شارجه از یک مرد ایرانی به دلیل درست‌کاری‌اش در بازگرداندن یک کیف پول حاوی ۱۵۰ هزار درهم که در اکسپو سنتر شارجه پیدا کرده بود، تقدیر کرد.

تقدیر پلیس شارجه از مرد ایرانی 1

به گزارش اول فارس ، این مرد که عبدالعزیز مومنی نام دارد، روز جمعه تقدیرنامه‌ای از پلیس شارجه دریافت کرد. آقای مومنی کیف پول را روی زمین پیدا کرده و آن را به دفتر پلیس در اکسپو سنتر شارجه تحویل داده بود.

سرتیپ دکتر احمد سعید النعور، مدیر کل دفتر مرکزی پلیس شارجه با حضور سرهنگ دکتر علی احمد ابوالزود معاون مدیر کل دفتر مرکزی پلیس شارجه، سرهنگ آشور بن آشور مدیر سازمان تقدیرات به آقای مومنی این هدیه را اهدا کردند.

ایشان می‌گوید این تقدیرنامه در چارچوب ارتقای همکاری بین مردم و پلیس و همچنین گسترش روحیه همکاری برای ایجاد یک جامعه‌ی امن و ایمن است.

سرتیپ النعور درستکاری آقای مومنی را تحسین کرده و او را الگویی برای دیگران خوانده است.
او همچنین از سایر افراد خواست که درصورت مشاهده‌ی جرم یا فعالیت‌های مشکوک، در گزارش آن به پلیس از طریق روش‌های مختلف موجود تعلل نکنند.

به گزارش اول فارس ،شارجه (به عربی: الشارقه) یک شهر در امارات متحده عربی است که در امیرنشن شارجه واقع شده‌است.

شارجه به عنوان پایتخت فرهنگی امارات متحده عربی تلقی می‌شود.

شارجه یکی از هفت امارتی است که دولت امارات متحده عربی را تشکیل می‌دهند و محدوده این امارت حدود ۱۶ کیلومتر از ساحل کشور امارات در خلیج فارس را می‌پوشاند.

مساحت شارجه ۲۶۰۰ کیلومتر مربع می‌باشد، و این امارت با تمام امارات‌های که کشور دولت امارات عربی متحده تشکیل می‌دهند حدود مشترک دارد.

شارجه همچنین دارای سه شهر در کرانه دریای عمان است که از بدنه اصلی خاک امارت شارجه جدا هستند. نام این شهرها خور فکان، خور کلباء و دِبا الحُصن است. مهم‌ترین واحه شارجه ذَید نام دارد که دارای زمینهای کشاورزی حاصلخیزی است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار