چاپ کد خبر: 138170
6 فروردین 1403

واکنش خواهر یکتا ناصر به بازگشت صوفیا: امیدوارم هیچ مادری مجبور به حذف پست اینستاگرامش نباشد

یکتا ناصر (بازیگر) طی چند روز گذشته بر سر حضانت فرزندش با منوچهر هادی (شوهر سابقش) به مشکل خورده بود.

صوفیا دختر یکتا ناصر
یکتا ناصر (بازیگر) طی چند روز گذشته بر سر حضانت فرزندش با منوچهر هادی (شوهر سابقش) به مشکل خورده بود. اتفاقی که در فضای مجازی با واکنش‌های متفاوت دو طرف و مردم روبرو شد و هر کدام خود را مظلوم ماجرا نشان دادند.

حالا اما خواهر یکتا ناصر با انتشار متنی در فضای مجازی از بازگشت سوفیا به مادرش خبر داد:

سوفیا جانم با مادرش به خانه بازگشت. سپاس از تمامی عزیزانی که در این مدت همراه ما بودند. سپاس از حمایت مردمی که باعث شدند فریاد یک زن به گوش برسد. یکتا بر خود موظف می‌داند در اسرع وقت برای کسانیکه حمایتش کردند، قضاوتش کردند، شرایط مشابهی دارند و هر لحظه پیگیر رسیدن سوفیا به آغوش مادر بودند توضیحات کاملی ارائه داده و شفاف سازی نماید. آرزو داریم با اصلاح قانون هیچ مادری از طریق فرزندش تحت فشار قرار نگیرد که مجبور به حذف کردن پست اینستاگرامش نباشد. اطمینان داشته باشید یکتا از دل این اتفاق تلخ شکوفا می‌شود و با قدرت صدای زنان و مادرانی خواهد شد که پشتوانه ای ندارند. یکتا ناصر دخترش را بعد از گذراندن مراحل پیچیده ای پس گرفت.

زندگی نامه « داریوش بزرگ » که تخت جمشید « پایتخت جدید هخامنشیان» را ساخت

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ارش چهارشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱

در ویدئوی استاد پرویز پرستویی می‌گفتند که بعضی بچه های سیستان بلوچستان تا بحال زولبیا و بامیه ندیده اند. بعد شبانه روز اخبار شما یکتا ناصر و شوهرش و دخترشان است امیدوارم هز سه نفر غروب امروز …

آخرین اخبار