چاپ کد خبر: 92518
28 مرداد 1401

واکنش رئیس مجمع نمایندگان به تغییر استاندار فارس

رئیس مجمع نمایندگان فارس گفت: رویکرد مجمع نمایندگان حمایت از دولت و پیشبرد کار به نفع مردم است و تا به امروز بنایی بر تغییر استاندار فارس نداریم.

استانداری فارس

نماینده سپیدان و بیضا در مجلس شوای اسلامی روز گذشته در جمع خبرنگاران ضمن پاسخ به سوالی مبنی‌بر مطالب مطرح شده در فضای مجازی پیرامون احتمال تغییر استاندار فارس، گفت: دکتر ایمانیه، گزینه نهایی وزارت بهداشت بود که در آخرین دقایق با رایزنی نمایندگان ترک زبان مجلس به جهت انتصاب وزیری از حوزه انتخابیه‌شان، نام وی از لیست حذف شد.

وی با اشاره به اینکه، استاندار فارس با روحیه و انگیزه بالا در حال پیگیری امور استان است و تا به امروز بحث تغییرشان مطرح نبوده است و ما هم در سطح کلان ملی و استانی در تلاش هستیم به دولت کمک کنیم‌.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس چهارشنبه , ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۳۵

ایمانیه آدم سالم است سیاسی کاری نمیکندنیروهای تواندمنی دراستانداری گرفته یکی ازانهانجابت ده سال مدیربوده آفرین استاندار

Ali چهارشنبه , ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲

چرا دروغ میگه نماینده سپیدان اولا همین که الان استاندار هست هم خدا خیلی دوستش داشته در کل به درد وزارت بهداشت نمیخوره کشور ما شده .. تو .. خیلی ها را خیلی خوب و اما ادم های درست را هیچ میداند الان همین ایمانیه در زمان ریاستش چه گلی به سر مردم شیراز زد که حالا تو وزارت بهداشت سر ملت ایران بزنه البته مملکت ما …ر هست فردا مبینی یکباره میشه ریس جمهور و کلا متوجه شدیم کشور ما تصمیم یک شبه برای بدبخت کردن ملت میگیرند حالا انتخاب نمایندگان مجلس و اجرای ها هم شامل همین موضوع میشه فقط خدایا امام زمان (عج) زود ظهور کنه همین الان همین ثانیه کشور ایران مذهبی بود که حجاب زشت کشور الان شده مرگ ایران

قشقایی جمعه , ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

دولت اصلا برای نماینده ها تره هم خرد نمیکنه … دیگه دولت اهمیتی به نظرشون نمیده

آخرین اخبار