چاپ کد خبر: 106202
19 اسفند 1401

ورود سامانه بارشی جدید و آغاز بارندگی در مناطقی از استان فارس

اداره کل هواشناسی استان پیش بینی وضعیت چند روزه آب وهوای شهرستانهای فارس  را اعلام کرد

هواشناسیاستان فارس 1

به گزارش اول فارس ، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی با فعالیت سامانه بارشی در استان فارس ظهر روز شنبه ۲۰ اسفند تا پس یک شنبه ۲۱ اسفند، شاهد آسمان نیمه ابری تا تمام ابری در بعضی ساعات  وزش شدید باد ، رعد و برق با احتمال بارش تگرگ در نواحی مستعد شمالی استان پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش طی این مدت گاهی بارش پراکنده و افزایش سرعت باد احتمال گرد و خاک موقت در نواحی جنوبی استان فارس دور از انتظار نیست.

از عصر روز شنبه با وزش باد نسبتا شدید درپاره ای نقاط به ویژه در ارتفاعات بارش پراکنده و به تدریج کاهش ابر پیش بینی می شود.

آسمان استان یکشنبه شب صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش از بامداد روز دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی جدیدی به تدریج افزایش ابر و از عصر دوشنبه ۲۲ اسفند تا عصر سه‌شنبه ۲۳ اسفند در بخش‌هایی از استان به ویژه در نیمه شمالی بارش باران و رگبار رعد و برق باد شدید پیش بینی می شود.

پیش بینی وضعیت آب وهوای استان فارس اسفند 1401 1 پیش بینی وضعیت آب وهوای استان فارس اسفند 1401 2 پیش بینی وضعیت آب وهوای استان فارس اسفند 1401 3 پیش بینی وضعیت آب وهوای استان فارس اسفند 1401 4 پیش بینی وضعیت آب وهوای استان فارس اسفند 1401 5 پیش بینی وضعیت آب وهوای استان فارس اسفند 1401 6

هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها و کولاک برف و تشدید فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها

طرز تهیه سه نوع از پرطرفدارترین شیرینی‌های خانگی عید نوروز

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مهدی شنبه , ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۶:۴۱

عامو به ای پیش بینی برو انشا تمرین کن

آخرین اخبار