چاپ کد خبر: 99805
23 آذر 1401

پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی با سود ۷ درصد بانک تجارت

بانک تجارت به مشتریان واجد شرایط خود در قالب طرح «پویا برتر» وام کم بهره ۲۰۰ میلیون تومانی اعطا می‌کند. افراد به منظور درخواست این تسهیلات باید میانگین حساب مناسب داشته باشند.

وام فوری بانک تجارت

به گزارش اول فارس ، بانک تجارت با هدف تشویق مشتریان برای افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت، طرح پویا برتر را برای تمامی گروههای مشتریان اعم از حقیقی و حقوقی طراحی کرده است.
در این طرح اعطای تسهیلات بر مبنای سپرده گذاری در حسابهای سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت خاص، در قالب عقد مرابحه با اقساط مساوی و ماهانه و مدت بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه انجام می شود.

طرح پویا برتر

وام کم بهره ۲۰۰ میلیونی بانک تجارت به افرادی پرداخت خواهد شد که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کرده باشند. متقاضیان این وام باید میانگین حساب لازم را ایجاد کنند. مدت زمان مناسب خواب سپرده برای دریافت این تسهیلات حداقل دو ماه اعلام شده است. این تسهیلات کم بهره بوده و سود آن به هفت درصد می‌رسد. ضمنا به اصل سپرده مشتریان طی پرداخت این تسهیلات دو درصد سود تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ضامن رسمی و اعتبار شغلی است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۶ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۴۱۹ تومان است. کل سود تسهیلات ۲۲ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۹۷ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۲۲۲ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۷ تومان خواهد بود.

وثایق و تضامین :

تسهیلات اعطایی به مشتریان حقیقی مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان و با اخذ حداکثر دو مورد از تضامین و وثایق ذیل امکانپذیر است
– چک یا سفته متقاضی
– چک یا سفته توسط ضامن
– گواهی کسر اقساط از حقوق مشتری یا ضامن
– ضمانت یک نفر کاسب دارای پروانه کسب معتبر که در زمان اعطای تسهیلات دارای فعالیت اقتصادی باشد
– قرارداد لازم الاجرا

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار