چاپ کد خبر: 113067
7 خرداد 1402

پیش بینی ۵ روزه هواشناسی برای مناطق مختلف استان فارس +هشدار بارندگی بهاری

اداره کل هواشناسی فارس با انتشار اطلاعیه سطح زرد، نسبت به بارش پراکنده رگبار بهاری، رعد و برق و در بعد از ظهرها همراه با وزش باد،  از هفتم تا نهم خرداد در برخی نقاط  استان  فارس هشدار داد.

هشدار زرد |پیش بینی 5 روزه هواشناسی برای شهرستان های مختلف استان فارس

این سامانه رگباری از امروز هفتم خرداد در مناطق شمال، شرق و جنوب شرق استان به ویژه شهرستان های بوانات ، سر چهان ،‌ بختگان، نی ریز، داراب ، حسن آباد داراب و زرین دشت فعال است.

همچنین این سامانه برای دوشنبه هشتم خرداد در مناطق شمال، شرق و جنوب شرق استان به ویژه شهرستان های، اقلید، آباده، خرم بید، بوانات، بختگان، سر چهان و نی ریز پیش بینی شده است.

‌برای سه شنبه نهم خرداد هم این سامانه در مناطق شمال ، شرق جنوب شرق و منطقه فورک داراب گزارش شده است.

لغزندگی جاده ها، احتمال آبرگرفتگی
حقیقتٰ، بیان کرد: اثر مخاطره همچون احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب در مسیل ها و احتمال برخورد صاعقه وجود دارد.

احتیاط در تردد از حاشیه رود خانه ها

مدیرکل هواشناسی فارس تاکید کرد: احتیاط در تردد از حاشیه رودخانه ها ومسیل ها و عدم پارک خودرو ها در کناردرختان فرسوده توصیه می شود.

هشدار زرد هواشناسی استان فارس

هواشناسی استان فارس7 خرداد1402 1 هواشناسی استان فارس7 خرداد1402 2 هواشناسی استان فارس7 خرداد1402 3 هواشناسی استان فارس7 خرداد1402 4 هواشناسی استان فارس7 خرداد1402 5

هشدار زردرنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد.

تصویری زیر خاکی از شهر شیراز هنگام جدایی افغانستان از ایران

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار